03 apr 2012 11:21
03 apr 2012 12:10
03 apr 2012 13:39
Cazzo Super Veloce schreef:Objectief gezien is zelfs een 996 beter dan een 993.....
03 apr 2012 14:34
03 apr 2012 14:56
03 apr 2012 18:03
03 apr 2012 18:35
Erwin schreef:Veel rij eigenschappen die een 911 een 911 maakten zijn er in de loop van de tijd uitgefilterd om hem maar comfortabeler en meer geschikt voor iedereen te maken.
03 apr 2012 18:41
wolf schreef:goed stukje hoor, Erwin![]()
und die deutschen sind auch nicht ganz besoffen ja?
03 apr 2012 18:42
03 apr 2012 19:09
03 apr 2012 19:18
Cazzo Super Veloce schreef: Doch, die deutschen waren sicher besoffen wenn sie die 996 auf den Markt brachten...
03 apr 2012 19:38
03 apr 2012 21:21
Erwin schreef:Conclusie, eigenlijk willen we allemaal een oude luchtgekoelde 3.2.
03 apr 2012 22:24
03 apr 2012 23:21
04 apr 2012 9:49
04 apr 2012 11:40
04 apr 2012 12:38
04 apr 2012 13:52
04 apr 2012 14:10
04 apr 2012 23:22
05 apr 2012 0:18
05 apr 2012 8:46
Ewout schreef:De 3.2 is een best rijdende luchtkoeler, dat is zeker. Het was dan ook erg knap dat ze hem in 1989 nog wisten te verbeteren![]()
![]()
Zuiver objectief moet ik toch het volgende concluderen:![]()
De 2.4, de SC, de 3.2, de 964, de 993, de 996 en de 997
05 apr 2012 9:40
05 apr 2012 23:50
Porsche964: Merk dat ik dan meer afstand houd dan met DD, maar krijg toch redelijk wat auto's vlak achter me of net voor me die kijkje komen nemen.