Vertel hier over jezelf.
19 maart 2012 20:36

zelfs de achterkand van de velgen zijn een pareltje
20 maart 2012 18:57

Tjee zo bling bling... daar kan Drknauf jaloers op zijn

.... wat een dingen...
23 maart 2012 17:54
even het model van Spark aangepast en voorzien van speedlines zodat deze der straks uitziet zoals het echte spul in de garage

31 maart 2012 11:15
Ziekte van de wagens uit die tijd is dat deze bijna allemaal voorzien zijn van een GSM antenne.
Het GSM antenne gat hebben we ondertussen mooi dicht gelast en opgelegt met lood

De achterruit was nog een beetje een gevecht maar we hebben het gewonnen
die ruit kregen we der gewoon niet uit maar na dik een uur duwen en trekken met drie man hadden we ze er toch zonder schade uit, reden dat deze niet echt mee werkte was de ramen kit die de vorige knoeier der mee had tussen gespoten


Nu denk ik er aan om de achterste ramen héél lichtjes te laten verduisteren, of is dit not done op deze wagen?
31 maart 2012 11:25
ik vind het zonde. waarom zou je het doen. er komt amper licht doorheen en er zit niemand achterin. en getinte achterramen vs ongetinte voorramen vind ik persoonlijk altijd aso staan. maar ja, jouw auto, jouw beslissing. IK zou het niet doen.
31 maart 2012 11:27
'T is jouw auto dus doe wat je niet laten kunt, maar persoonlijk vind ik het niet kies die contactgestoorde ramen op een P.
31 maart 2012 11:36
Met de schittering van die velgen kan toch al niemand zien wie er in de auto rijdt ...
31 maart 2012 12:10
Ja misschien wel, laten we ze maar gewoon origineel houden, speelde even met de gedachte maar a het dan toch maar niet doen
31 maart 2012 13:57
horn schreef:ik vind het zonde. waarom zou je het doen. er komt amper licht doorheen en er zit niemand achterin. en getinte achterramen vs ongetinte voorramen vind ik persoonlijk altijd aso staan. maar ja, jouw auto, jouw beslissing. IK zou het niet doen.
+1
04 apr 2012 20:39
dak en voorruit frame ondertussen van een laagje epoxi voorzien

En zoals we al verwachten konden zit ook de rechtse achterflank vol plamuur, volgens mij is die wagen ooit bewerkt geweest door nen bezetter IPV ne carrosier, nu gaan we alles tot op blood ijzer schuren, uitblutsen en indien nodig lood opleggen tot hij weer helemaal perfect is, vijf lagen kleur hebben we er op terug gevonden
05 apr 2012 19:21
Mooi werk en veel werk! Flare achter lijkt inderdaad alsof er
iemand met boetseerklei te keer is gegaan.
Knap dat je het helemaal vlak gaat maken weer.
05 apr 2012 21:24
Rechtse achterflank klaar voor het echte werk

06 apr 2012 21:30
Hey,
Volg je verhaal een beetje, leuk hoor elke keer met die foto's
Gr. E
06 apr 2012 21:52
TERRUM schreef:zowaar nog zeldzamer als de wagen zelf
Kan wel zijn, maar t boekje heb ik ook, en ik had toch liever de wagen.
Maar hij wordt weer mooi hoor!
06 apr 2012 21:57
als je nog materiaal hebt ivm de jubileum versie hoor ik het graag, hoe meer ik er ven kan vinden hoe liever ik het heb, koop het graag van je over, ook dat boekje dat ik al heb
07 apr 2012 10:00
Ziet er blingbling uit Geert
07 apr 2012 20:09
Lood: het echte werk

Wat hebben ze toch met die arme auto gedaan
07 apr 2012 20:15
Die heeft negen jaar voor een druk bezocht café gestaan en werd menig malen uitgeleend waardoor deze wel eens wat schade opliep, telkens slecht laten maken maar doordat deze zo dikwijls werd bijgespoten is deze wel kompleet roestvrij gebleven en ik schuur liever plamuur weg dan dat ik platen moet inlassen
07 apr 2012 20:40
Dat is waar ja. Andere vraag: heb je niet overwogen om hem in compleet uit elkaar te halen?
07 apr 2012 21:07
Mechanische gedeelte wordt later aangepakt, als de motor er uit is wordt de motorbaai ook opnieuw gespoten en e motor gereviseerd, ophaging wordt wws een verlagingssetje van Bilstein of KW, hoeveel verder wil je hem uit elkaar halen
07 apr 2012 21:51
Dat bedoelde ik (motor etc)!
08 apr 2012 8:09
Ha ja, mechanich is hij goed op een enkele pakking die lekt van te lang stil te staan, koppeling en alles van het remsysteem,ook remleidingen zijn al vervangen, heeft de vorige eigenaar nog gedaan vlak voor ik hem kocht, momenteel staat de wagen op de grond maar van de moment hij op een brug kan denk ik er toch aan om de motor er vanonder te nemen en deze binnen te doen bij een specialist
Het moeilijkste is dat ik een amateur ben en geen pro maar ik wl wel zoveel mogelijk perfectie en probeer ook zoveel mogelijk zelf te doen, ik vind er bv niets aan om een kruiwagen vol geld af te zetten bij een specialist samen met de wagen om hem later op te halen als hij klaar is, heb ik met mijn 993 ook niet gedaan
Sugesties voor een goed revisie bedrijfje zijn welkom, wel rekening houdende dat ik in de buurt van Antwerpen (Temse) woon, dat is niet ver van Hulst, Kwestie dat als er later iets mis is met de motor in garantie dat ik niet 500 moet rijden voor een probleempje
08 apr 2012 9:33
Gespecialiseerd en goed adres voor motor revisie is John Inzinger in Helmond. Dat is een uur van je vandaan.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.