Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

26 mei 2005 9:34

Hmmmm....begint een steeds vreemder beeld van deze meneer op te leveren...Heb al met Marcos gepb't, het verhaal van deze man dat 'ie mij vertelde lijkt niet helemaal te corresponderen met het verhaal dat Marcos te horen kreeg. Misschien geen keiharde contradicties, maar wel wat dingen die wat gek aanvoelen... :roll:

26 mei 2005 9:47

Ik heb die naam niet genoemd, maar we spreken wel over dezelfde persoon. Als de discussie lastig wordt dan krijg je zijn compagnon :?: aan de lijn. Het is wel lastig want ik vind het best wel een leuke auto en op zich is het een nette man, maar hij heeft de schijn tegen, er wordt zo geheimzinnig over gedaan dat je automatisch in "code orange" handelt.

28 mei 2005 13:38

Als je deze gedachte al hebt bij zowel de porsche en de verkoper dan zou ik lekker verder gaan kijken.
En ik weet het je bent op een gegeven moment helemaal blind op z'n porsche, zeker als het je kleur is enz.
Verder een aankoopkeuring moet je zelf regelen ( op jou kosten) bij een officiele Porsche dealer en of specialist, ook hier zit verschil in want een goed keurings rapport is geen garantie dat de Porsche 100 % is :!: tenslotte zijn het geen nieuwe auto's dus gebruik sporen hebben ze allemaal het geeft een indicatie in wat voor een conditie de Porsche verkeert.
O ja een lange proefrit is ook een aanrader en laat je niet in de luren leggen dat er niet of wenig benzine in zit ,dan moeten ze er maar een plons in gooien :!: :!: veel sucses met het verder zoeken.

28 mei 2005 22:49

Nadat ik eerder in die week interese had getoond, belde de man mij op zaterdagmiddag dat hij toevallig in de buurt was en of we onderweg niet ergens konden afspreken. Zo gezegd zo gedaan, ik had hem nog geen hand gegeven of ik had dat taxatierapport van 35000 al in mijn handen. "daar zult u natuurlijk wel in geinteresseerd zijn". Ik vroeg hem naar het ondherhoudsboekje maar die had die niet bij zich, helaas lag het thuis maar de boekjes zouden zijn gestempeld t/m import vanuit BE. Auto is in 2002 naar NL gehaald, dus ik denk niet zo erg want ik kan nu vanaf 2002 de km navragen bij het NAP en alsnog de km stand verifieeren.

Nadat ik mijn 1e bod had uitgebracht, kwam meneer met een nieuwe koper die aanzienlijk meer bood dan ik. Helaas voor hem kwam de koper een aantal dagen later niet opdagen bij de keuring dus ik mocht nog een keer een bod doen. Ik wilde die auto wel hebben dus mijn bod serieus verhoogd. Prijs was nu accoord.

Ik was bezig met het regelen van een keuring, komt hij met het modificatieverhaal. :!: Vervelend om te horen maar toch weggeslikt.

Een afspraak maken voor een keuring op korte termijn blijkt nog niet zo makkelijk. J&S in Alblasserdam had wel tijd na het weekend, maar dat vond meneer V te ver. Op zondagavond mailt hij dat hij het onderhoudsboekje had gevonden maar dat het bij nader inzien maar was bijgewerkt tot 1999. :!: :evil: Hij was in de war met een andere porsche.

Gemaild dat het geen zin heeft om mijn bieding te handhaven. Hij mag nog een keer een uiterste prijs noemen, maar ik geloof er niet meer in.

29 mei 2005 0:43

Ik heb zelf een week of 3 zitten hannessen met een auto waar steeds weer nieuwe dingen mee bleken te zijn:
Ik ben blij dat ik een aantal 911s heb laten lopen voor ik mn huidige kocht. Ik ken het gevoel van "denken die ene gevonden te hebben" maar er zijn er echt zat....

Als het gevoel niet lekker is: WEGLOPEN.

Een 911 die niet goed is wordt al heel gauw veel te duur.
Plaats een reactie