Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Onze eigen 'Top-Gear'

10 apr 2012 17:37

chelsea schreef:Deze,

Afbeelding

Mini CM en X1, wat een hopeloze hokken...
De MCM is geen mini en de X1 geen SUV.

10 apr 2012 18:55

De X1 is een mooie auto, maar zeker niet groter dan de 3 serie, dusssss, als je hierin rijdt, koop je hem omdat je iets wilt laten zien, geen off-the-road-user bent (offtheroadloser :mrgreen: ), maar waarschijnlijk het meest omdat je een hoge instap nodig hebt omwille van de leeftijd....en die groep, beste lezers, wordt steeds groter (naar het lijkt) 8)

10 apr 2012 21:31

Nou..., de X1 is lelijk, en inderdaad niet groter dan de 3-serie maar van binnen toch de 1-serie.
Een echte no-go dus... :ass:

10 apr 2012 22:13

Even een reactie als newbie: Wat een lelijke karren toch die X1-en, mini's en citroens, als je een franse auto rijd heb je imo zowiezo geen smaak, en een aziatische auto is zo mogelijk nog erger, een beetje de aziatische economie supporten alleen omdat die auto's zo goedkoop zijn. Kwaliteit kost nou eenmaal ook geld, en dat merk je idd ook in je bijtelling, so what!

11 apr 2012 11:26

The Coolboard...

cool or uncool:

Afbeelding
:flush:

11 apr 2012 12:17

als je een franse auto rijd heb je imo zowiezo geen smaak

Nou...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geen smaak?

11 apr 2012 12:31

gatver een burton.....

van een kitcarrijder had ik dat toch niet verwacht....

Ik ben overigens wel met je eens dat er mooie franse auto's bestaan. Niet dat ik er een zou willen hebben want ik houd ervan om in mijn auto's te rijden en dat gaat niet als ze onderweg onder je kont vandaan uit elkaar vallen

11 apr 2012 12:48

...Nissan Juke.. :sick: ...tja, weet niet of die ontwerpafdeling dezelfde is als van de GT-R maar heb zo'n vermoeden van niet.
'Joke' had een betere benaming geweest.
Had een plaatje willen plakken ter illustratie maar kan het gewoon niet aan zien...

11 apr 2012 12:52

Ik vind Pjuke een geslaagdere naam...

En hoezo kan het niet dezelfde ontwerper zijn als de GT-R? Beiden zien er m.i. niet uit...

11 apr 2012 12:57

Was die GT-R niet sneller dan een 911 op de Nordschleife?.........

11 apr 2012 12:59

de Fiscalist schreef:gatver een burton.....

Waar? Ik zie nergens een plaatje van een Burton (gelukkig)...

Overigens: een Burton is toch Nederlands?

11 apr 2012 13:03

ik dacht dat bovenste ding, die lijkt er anders verdomd veel op....

Beter gezegd andersom, en burton lijkt verdomd veel op dit Peugeot ding

11 apr 2012 13:24

Een Darl'Mat verwarren met een Burton.... :shock:

Jemig :scratch:

http://www.supercars.net/cars/1434.html

11 apr 2012 13:47

idd, geen smaak, komt in de verste verte niet in de buurt van de looks, sportiviteit en kwaliteit van Porsche. Maar dat vind ik dan he, en ik hoop velen met mij!

11 apr 2012 13:49

Afbeelding Afbeelding

zoveel scheelt het anders niet

11 apr 2012 13:59

3AE '99 schreef:...Nissan Juke.. :sick: ...tja, weet niet of die ontwerpafdeling dezelfde is als van de GT-R maar heb zo'n vermoeden van niet.
'Joke' had een betere benaming geweest.
Had een plaatje willen plakken ter illustratie maar kan het gewoon niet aan zien...

De Juke is nou niet van wat je zegt een auto met een mooi design.
Hoewel ik de techniek die ze in Juke R verwerkt hebben wel erg geslaagd vind.
Nissan GT-R Motor, en grotendeels Ophanging, Chassis en Carrosserie van de GT-R
Afbeelding

11 apr 2012 15:52

Die Alpine en die Facel Vega :ba: Zubzero!

Dat amerikaanse ding is een hok; not even on the cool board!

11 apr 2012 16:43

...ben geen groot liefhebber van franse auto's maar zijn heus wel mooie exemplaren te vinden zoals idd Facel Vega of:

Afbeelding

Mooi hoor, vriend van me heeft er zo eentje in exact deze chique kleur, lekker V6 geluid erin.

Of dit:

Afbeelding

Afbeelding

...en niet te vergeten, Bugatti is/was Frans!

Afbeelding

I rest my case.... ;)

11 apr 2012 18:06

bully schreef:Was die GT-R niet sneller dan een 911 op de Nordschleife?.........

Dat ligt genuanceerd...

11 apr 2012 19:34

Nee joh :mrgreen:

11 apr 2012 19:38

over die GT-R is er al een ander topic hier op het forum :wink:
zou wel gaaf zijn om dat als Top Gear eens onder de loep te nemen: de GT-R versus de 911.... wie is nu de echte winnaar?

11 apr 2012 19:52

Dat soort auto's testen ze eigenlijk al op dat circuit van ze. (voor wat het waard is)

Maar over Franse auto's gesproken, ik heb vroeger zo'n Clio Williams gereden en dat waren leuke dingen.

11 apr 2012 19:53

Peugeot 504 cabrio of coupe.... Tijdloze schoonheid (kan geen foto's plaatsen, te dom voor).

11 apr 2012 20:07

steef schreef:De X1 is een mooie auto, maar zeker niet groter dan de 3 serie, dusssss, als je hierin rijdt, koop je hem omdat je iets wilt laten zien, geen off-the-road-user bent (offtheroadloser :mrgreen: ), maar waarschijnlijk het meest omdat je een hoge instap nodig hebt omwille van de leeftijd....en die groep, beste lezers, wordt steeds groter (naar het lijkt) 8)

En hoeveel mensen met een Off roader gaan ook echt Off road, ik denk nog geen 10% . De gemiddelde band op een X5 is meer race als off road

11 apr 2012 20:17

Als ik een werkauto moest hebben:
1: Defender 90 (en dan natuurlijk de Lara Croft! - liefst gesigneerd, bij kaarslicht of zo 8) )
2: Oud model Patrol, Selles, met die uitgebouwde wielkasten (zelf G-model en GR gehad)
3: Landcruiser: omdat die het altijd blijft doen, en nauwelijks roest kent.
4: RR Sport, omdat dat de mooiste is, en het een RangeRover is, maar die gaat vaak stuk, net als de Defender

De rest vindt ik rubbish, en zou ik alleen al om de logheid nooit aanschaffen, zeker niet in de Randstad.
Plaats een reactie