Ik had beloofd dat ik nog zou melden als mijn koppeling weer goed was. Voor mijn vakantie nog langs de dealer geweest en daar het probleem voorgelegd. Advies was om gewoon op vakantie te gaan met de Porsche en na de vakantie aangeven of het nog steeds een probleem was. Ja dus. Sterker nog ik had daardoor zelfs af en toe problemen met schakelen. Met name op momenten dat ik het pedaal met de voet omhoog had gehaald en dan weer intrapte. Dan was er eerst even niets (grote vrije slag dus) en dan pas druk. Schakelen ging op die momenten dan niet lekker. Kortom 5500 km het koppelingspedaal elke keer zelf omhoog gehaald. na de vakantie naar de dealert en het is verholpen. Koppeling gaat nu prima. Had ook een probleem met de oliedrukmeter die af en toe boven de 5 bar aangaf en de oliepeilmeter die volgens mij niet goed communiceerden. Dus die klachten ook maar gelijk gemeld. Auto klaar en opgehaald. De koppelings cilinder op de bak is nu ook vernieuwd en daarmee zou het probleem opgelost zijn. Met de oliepeilmeter en oliedruk was niets aan de hand. Klein stukje rijden naar huis. Alles prima. Oliepeilmeter beweegt weer en koppeling werkt prima. Nu vanmiddag zet ik de auto na een korte rit, maar wel heel snel, (ja eerst warm gereden. Dat scheelt weer opmerkingen

) op de oprit stinkt alles naar de olie. Oliewalm door het spoiler rooster naar buiten. Afdekplaat onder de motor zeiknat van de olie!!! En die was echt helemaal droog. De meter komt nu wel omhoog, maar ik denk dat ze er een paar honderd liter teveel ingegooid hebben. Dan komt in ieder geval de meter weer in actie. Dat dan wel weer. kortom morgen maar weer bellen en terug. Wordt vervolgd..............