12 apr 2012 13:30
 .
 .12 apr 2012 13:59
HV schreef:- nieuwheid/strak sluiten van de kap (hoeveel effect te verwachten)
 
			
		12 apr 2012 18:43
 
 12 apr 2012 18:50
 ja, het zit strakker, maar als het dak nog prima is, zou ik het niet doen. kost toch 1500-2000 euri.
 ja, het zit strakker, maar als het dak nog prima is, zou ik het niet doen. kost toch 1500-2000 euri.  
			
		12 apr 2012 20:49
 
			
		13 apr 2012 8:53
13 apr 2012 9:53
Retep schreef:Maar toch was het bijna geruisloos, ook bij hogere snelheden.
 ). Het geluid in een cabrio heeft me nooit gestoord. Met uitzondering van windgeruis langs de bovenkant van de bestuurdersdeur van mijn 964. Maar dat bleek idd zoals hierboven al gesuggereerd een kwestie van rubber en afstelling.
 ). Het geluid in een cabrio heeft me nooit gestoord. Met uitzondering van windgeruis langs de bovenkant van de bestuurdersdeur van mijn 964. Maar dat bleek idd zoals hierboven al gesuggereerd een kwestie van rubber en afstelling.
			
		13 apr 2012 11:03
horn schreef: windgeruis langs de bovenkant van de bestuurdersdeur van mijn 964.
 
			
		13 apr 2012 11:43
 
   
			
		13 apr 2012 11:53
 Kapconstructie is overigens origineel gebleven en niets aan aangepast. Echt een aanrader!
 Kapconstructie is overigens origineel gebleven en niets aan aangepast. Echt een aanrader!
			
		13 apr 2012 15:53
 ), zou op een 997 toch niet heel veel minder mogen zijn. Of is dit een verbetering die bijvoorbeeld pas bij generatie 991 wordt doorgevoerd.
 ), zou op een 997 toch niet heel veel minder mogen zijn. Of is dit een verbetering die bijvoorbeeld pas bij generatie 991 wordt doorgevoerd. 13 apr 2012 21:52
13 apr 2012 22:04
14 apr 2012 0:27
HV schreef:maar het geluid komt vooral van achterin, hoor dan ook de stalen delen trillen
15 apr 2012 16:22