12 apr 2012 20:35
12 apr 2012 20:37
RS-R schreef:Cazzo Super Veloce schreef:RS-R schreef:horn schreef:ik zou liever een 997 S (cabrio) hebben dan een 993 4S.
Me too.
Wat is dat ding langzaam,trouwens, afgelopen zondag nog achter gezeten. Geloof dat mijn Audi nog sneller is.
Dus???
M3 is ook sneller dan jou 997
Nee hoor, en dan heb ik ook nog eens de X51 optie.
http://www.youtube.com/watch?v=lTRAOjA22WM
12 apr 2012 20:39
wolf schreef:na de 993 is P volumes gaan produceren, met bijbehorende kwalen. liefhebbers zullen altijd blijven zoeken naar een luchtblok, de waterkokers voorspel ik helaas een BMW3 toekomst.
12 apr 2012 20:40
RS-R schreef:Jij preekt graag en vooral voor eigen parochie, dominee Wolf.
12 apr 2012 20:41
12 apr 2012 20:41
Rob997S schreef:wolf schreef:na de 993 is P volumes gaan produceren, met bijbehorende kwalen. liefhebbers zullen altijd blijven zoeken naar een luchtblok, de waterkokers voorspel ik helaas een BMW3 toekomst.
Klopt, gelukkig daarvoor de probleemloze 2,7 en de altijd droge 964 und so weiter ...
12 apr 2012 20:42
12 apr 2012 20:45
wolf schreef:tsjek de marktprijzen maar eens. en die heeft altijd gelijk.
12 apr 2012 20:46
horn schreef:Iedereen blij met zijn eigen keuze?
Mooi, kunnen we weer door...
12 apr 2012 20:46
Cazzo Super Veloce schreef:Gelukkig zijn de 996/997 wel probleemloos...
12 apr 2012 20:49
12 apr 2012 20:52
12 apr 2012 21:54
12 apr 2012 22:10
12 apr 2012 22:51
12 apr 2012 22:52
12 apr 2012 23:11
13 apr 2012 0:22
13 apr 2012 8:34
13 apr 2012 9:08
horn schreef:Iedereen blij met zijn eigen keuze?
Mooi, kunnen we weer door...
13 apr 2012 9:49
13 apr 2012 9:56
2000 gtv schreef:Sterren he![]()
![]()
ga ik nog 1x mee op vakantie en dan maar weer eens iets anders.
Keuzes keuzes.....
13 apr 2012 10:20
2000 gtv schreef:Toevallig van de week weer eens in een 993 gereden met X51 optie(de rs 300pk).....
Had nog even de gedachten back to the roots te gaan maar dat gaat hem niet meer worden voor mij.
13 apr 2012 10:46
boxi schreef:Iedereen zijn eigen smaak, dat maakt het hier volgens mij leuk
Voor mij is een luchtgekoelde Porsche te ouderwets, en vind ik behalve de pre-impact bumpers de andere luchtgekoelde elfjes niet echt mooi. Je ziet gewoon dat die impact bumper nooit onderdeel zijn geweest van het orginele ontwerp, het lijkt er op geplakt. Bij een 964 en 993 wordt dit effect alleen nog maar versterkt door bijvoorbeeld wel met gestroomlijnde plastic bumpers te werken (jaren 90 stijl), terwijl de carrosserie nog voorzien is van regengoten die passen bij een model uit de jaren 70. Het geheel straalt een compromis uit, en spreekt mij niet aan. Wellicht ontstaan door geld gebrek, of onvoldoende investeringsbereidheid om het concept 911 medio jaren 70, 80 en 90 mee te laten evolueren in de tijd.
Nouja enkele uitzonderingen dan, de IROC 911 (mooi!), een impact pre SC in Viper Grun (mooi!), een 993 in Martim blau zonder regengoten, schuifadak etc.![]()
Voor mij is de beste combinatie dus GT3. Sterke motor, mooi geluid, modernere carrosserie en racing herritage. Na vijf jaar nog steeds heel bij mee. En zo is er voor elke liefhebber wel iets te vinden in het Porsche pallet.![]()
Groeten, Boxi
13 apr 2012 10:47
horn schreef:Iedereen blij met zijn eigen keuze?
Mooi, kunnen we weer door...