Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Onze eigen 'Top-Gear'

11 apr 2012 20:20

Je vergeet de Jeep Cherokee XJ. Oersterk en doorontwikkeld. :wink:

11 apr 2012 20:23

hallo :rabbit: werkauto.....

Afbeelding

11 apr 2012 21:17

Franz schreef:Nee joh :mrgreen:

Je hebt gelijk. Die GT-R heeft geen schijn van kans tegen de GT2RS, GT3RS 4.0, GT2, GT3.... :twisted:

11 apr 2012 22:12

Devil en Franz, terug naar jullie eigen topic :twisted:

11 apr 2012 23:54

Cherokee is wel mooi, maar ook kwalitatief echt amerikaans: rammelbakken, slechte wegligging, veel storingen (hoewel de eigenaren dat vaak voor lief nemen).

12 apr 2012 0:41

Voor de Cool-wall, heb dit altijd zó'n gave auto gevonden ;

Afbeelding

12 apr 2012 1:03

Jurgen schreef:Voor de Cool-wall, heb dit altijd zó'n gave auto gevonden ;

Erg mooi.

Ik heb er twee jaar terug in Lucca nog een gezien op een parkeerplaats. Helaas zie je ze zo goed als nooit.

12 apr 2012 3:48

Volgens mij heb ik er vorige week zo nog een bij Carlo van Krey zien staan. Ik zie hem nu echter niet op z'n site. Gaaf, maar wat mij betreft te amerikaans.

12 apr 2012 8:53

Een Aston Martin te Amerikaans? :roll:

12 apr 2012 8:55

Maybe he's stirred and shaken :)

12 apr 2012 14:35

Ik begrijp wel wat Patrick bedoelt: de auto heeft een beetje een Amerikaanse Muscle-car uitstraling (à la Dodge Chalanger, Ford Mustang, Chevrolet Camaro, enzo), maar dan wel een ietsiepietsie 'verfijnder' (British Chique, zeg maar)....

Ik vind het trouwens ook een prachtkar; alleen de manier waarop AM bij dit model de achterkant onder de bumper heeft vormgegeven kan mij niet bekoren.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 12 apr 2012 16:21, in totaal 2 keer bewerkt.

12 apr 2012 15:51

ford mustang inderdaad.

12 apr 2012 19:44

Ben eens met een paar maten op fabrieksbezoek geweest bij AM toen deze modellen gemaakt werden. 100% handwerk, met oa een "english wheel".
Fascinerend om te zien.
Auto's werden met de hand van de ene naar de ander schuur geduwd voor verdere afwerking.
Waren daar overigens als afgevaardigden van de niet bestaande Dutch Sportscar Association...
Ontvangen door de Directie van AM.
Fantastische dag, eindigend in de lokale pub The Bulldog met de AM PR-medewerker.
Op kosten van AM nog heel laat geworden :cheers:
Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 12 apr 2012 20:02, in totaal 1 keer bewerkt.

12 apr 2012 19:59

Aston Martin blijft een mooi merk met dito uitstraling. Vind ook zeker dat er een aantal mooie franse auto's bestaan.

Afbeelding

Heb altijd een zwak voor de Clio Williams gehad...

Afbeelding

On topic: al die gezochte marketing modellen vind ik ook niets. X1, Countryman, etc etc. Ofwel een echt werkpaard (G-klasse, Defender, Disco) of een station. Maar niet van die 4x4's die één keer per jaar off-road gaan... als die kakmevrouw dronken bij de hockeyclub wegrijdt... :twisted:

12 apr 2012 20:00

en wat is er mis met een Mustang? Zou deze dolgraag ooit nog op de oprit hebben...

Afbeelding

12 apr 2012 20:48

Ja, maar dat is Eleanor!! Das gewoon een lekker ding.....

12 apr 2012 20:55

Als ik zeg als...dan dit

Afbeelding

12 apr 2012 21:19

Cazzo Super Veloce schreef:Waren daar overigens als afgevaardigden van de niet bestaande Dutch Sportscar Association...
Ontvangen door de Directie van AM.
Fantastische dag, eindigend in de lokale pub The Bulldog met de AM PR-medewerker.
Op kosten van AM nog heel laat geworden :cheers:

Briljant!!! :cheers: :ba:

13 apr 2012 18:33

steef schreef:Ja, maar dat is Eleanor!! Das gewoon een lekker ding.....

Ja en weer gone in 60 seconds :mrgreen:

21 apr 2012 23:33

Porsche MACAN! Jammer dat er geen flat-six in komt te liggen, maar veelbelovend!
http://ww2.autoscout24.nl/mz_home.aspx? ... -CW15-2012

Ik hoop niet dat ze de 2.2 liter van Opel 'lenen'......en de V6 van Renault afkijken......(de Espace dan......een zogeheten Porsche Espace :lol: )

22 apr 2012 12:08

Ik weet 't niet, hoor.... :?

Dit is een computeranimatie van hoe de Macan er waarschijnlijk uit gaat zien:
Afbeelding

Motorward zit meestal wel heel dichtbij...

Ik vind 'm niet zo (net zoals ik de Cayenne nog steeds niet helemaal je-van-het vind, maar dat terzijde).

En deze zijn uit Autobild:

Afbeelding Afbeelding

22 apr 2012 12:42

Vind em te klein.
Downsizen is de trend, maar verder dan een KJN wil ik niet gaan :mrgreen:

22 apr 2012 13:47

Ik vind een SUV maar suf.... Met de billen op het asfalt, da's fijn rijden :cheesy: (al zie ik door al die SUV's zo weinig tegenwoordig :cry: )

22 apr 2012 14:22

.

H: om het forum overzichtelijk te houden, onnodige quote van het volledige direct bovenstaande bericht verwijderd.

+1

22 apr 2012 15:06

Ik rij anders best graag hoog op de bok naar de wintersport met een 4 x 4.
Waterkoeling, fijne automaat, ruim voldoende electronische gadgets en/of nanny's , cupholders en een dikke diesel om het af te maken.
Fijn dat ze bij Porsche ook dat soort auto's bouwen :thumleft: :drive: :wink:
Plaats een reactie