Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Een Porsche minder?

28 maart 2012 16:40

Zoals mijn vader zaliger altijd zei: ... droog brood eten en boter op je kont smeren... :wink:

Een project erbij

28 maart 2012 17:30

Ja en ik vind het ook zonde. Was nog een wijsneus die dacht dat ik te hard gereden had en expres een lantaarnpaal geschept had :bang:

Na f***ing 4 jaar prutsen aan het apparaat. Mensen snappen niet dat niet iedereen opportunistisch is.

Anyway, met wat goede wil mag ik bij gratie van de verzekeringsmaatschappij starten met de reparatie. Ze willen wel na het wegslijpen weten wat de begroting wordt om te kijken of ze hem niet alsnog TL verklaren. Beetje gekke business dit.

Weet iemand toevallig waar je een complete neus kan kopen ? Schijnt ergens te kunnen, liefst per pb.

28 maart 2012 18:41

Bij iedere plastisch chirurg denk ik, maar of dat per PB kan?

28 maart 2012 18:46

Ff serieus, stond onlangs een advertentie op MP van een complete neus, weet niet meer welk model dat was vlgs mij wel uit de seventies...

Misschien staat de advertentie er nog op....

25 apr 2012 16:56

Is er hier al wat beter nieuws te melden, zoals een begin met het herstel van de auto :?:

25 apr 2012 19:05

horn schreef:Zoals mijn vader zaliger altijd zei: ... droog brood eten en boter op je kont smeren... :wink:

Die van mij zei altijd "een maagd van 21"! :cheers:

26 apr 2012 11:33

DeniS2 schreef:Is er hier al wat beter nieuws te melden, zoals een begin met het herstel van de auto :?:

Jazeker. We mogen beginnen. Schadehersteller heeft sinds een week of wat de vaart erin. Auto staat op Celette en wordt met lasersuitgericht. Eerste keer trekken leverde positief resultaat op. Ik heb de paal niet te hard geraakt dus materiaal komt snel terug. Nu gaan we strippen om goed grip te houden op wat er gebeurd tijdens terugtrekken. Bij demontage vh wiel leek de schade wel mee te vallen. Wel wat plaatwerk komt in aanmerking maar niet de hele neus gelukkig. Nu nog even goed terug en strippen en dan een plan maken. Binnen dit plan wil ik nog overwegen voor eigen rekening de motor te doen (of te laten doen, weet ik nog niet). Gelijk diff nakijken zou een oorzaak kunnen zijn van het gekke gedrag in de bocht. Nog te vroeg voor een topic in ieder geval en de auto heeft eerst eens drie weken van de schrik mogen bekomen (en ik ook).

26 apr 2012 11:43

Succes....

26 apr 2012 15:53

Niels, succes.
We horen het wel.

27 apr 2012 11:34

idd veel succes!

27 apr 2012 12:09