Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
02 mei 2012 17:02
Inderdaad - ervaringsdeskundige ...
- met een bijrijdster die op zoek was naar die spiegel
Dezelfde dag dat ding nog omgeruild voor iets fatsoenlijks - en dat stond los van de make-up-spiegel
MS964 schreef:Mbt punt A: handig dus voor het betere heel and toe werk!

Kan wel merken dat jij nooit in een Yaris hebt gezeten - of hebt gereden
.... de ruimte om je voet dwars te zetten is er eenvoudig genoeg niet
Remmen - met een maatje 44 - betekend koppelen, gasgeven en remmen tegelijk
02 mei 2012 17:15
De vaders van vriendjes kochten gewoon een BMW of een Volvo. Vroeger reden wij rond in een Kadett, het kaalste model sedan met de basismotor
Toen ie nog werkte was hij trouwens directeur, dus financieel had het best gekund
Jeugdtrauma's, ik wil er verder niet over praten
On topic: weet TS nu al wat hij wil?
02 mei 2012 18:04
Off Topic:
Ewout schreef:Vroeger reden wij rond in een Kadett, het kaalste model sedan met de basismotor
Ik ken het gevoel - Pa & Ma kochten jaren lang splinternieuwe Lada's - na dat hun eerste auto ('n tweedehandsje) het begaf bij de ingang van de Velser
tunnel ....
Beide hebben z'n invloed gehad

.. en ik heb ze toch een aantal jaren geleden op het andere been kunnen zetten
On Topic:
TS ziet wss door (het commentaar aan) de bomen het bos niet meer
Proefrijden
- that's it!
02 mei 2012 20:22
Olaf schreef:- met een bijrijdster die op zoek was naar die spiegel
Dezelfde dag dat ding nog omgeruild voor iets fatsoenlijks
En wat heb je nou met die Yaris gedaan?
02 mei 2012 21:11
... meegegeven - met 'n strik er om
02 mei 2012 21:29
Tilt! schreef:993 is te duur "voor wat het maar is".
't Is heel leuk voor zij die er eentje hebben om 'm zo in prijs te zien stijgen maar buiten het feit dat 't de laatste luchtgekoelde is heeft hij niets van voordelen op een latere 996 of 997.
Mss een klein maar niet te verwaarlozen voordeel ??
De motorOnverwoestbaar (
en volgens intimi schijn je dat niet van de 996 en 997 motoren te kunnen zeggen)
02 mei 2012 21:51
@nine-eleven.....van mijn 996jes zijn de motoren nu net zo onverwoestbaar als van de lufti's....mss wel onverwoestbaarderderder....
02 mei 2012 21:53
Heren, Heren!
Alles is te slopen
- en ook heel te laten
02 mei 2012 22:16
Nine-eleven schreef:Tilt! schreef:993 is te duur "voor wat het maar is".
't Is heel leuk voor zij die er eentje hebben om 'm zo in prijs te zien stijgen maar buiten het feit dat 't de laatste luchtgekoelde is heeft hij niets van voordelen op een latere 996 of 997.
Mss een klein maar niet te verwaarlozen voordeel ??
De motorOnverwoestbaar (
en volgens intimi schijn je dat niet van de 996 en 997 motoren te kunnen zeggen)

Zoals ik al zei: van het prijsverschil kan je verschillende gevoelige IMS Lager laten repareren... die dan -eens gerepareerd- ook bulletproof zijn. De mijne wordt 10 jaar en heeft bijna 190.000 km, en ja hoor: eerste motor
Zo'n spullen moeten niet constant gereviseerd worden zoals die ouwe meuk, dat blijft gewoon gaaaaaaaaaaaan...
02 mei 2012 22:21
Nine-eleven schreef:Mss een klein maar niet te verwaarlozen voordeel ??
De motorOnverwoestbaar (
en volgens intimi schijn je dat niet van de 996 en 997 motoren te kunnen zeggen)

Ik heb toch vaak gelezen dat een motorrevisie voor een 993 bij 200.000km zeer gebruikelijk is. Hetgeen destijds werd bevestigd door Erwin van Renntech. Onverwoestbaar?
02 mei 2012 23:40
Frappant uit welke hoek de reacties weer komen . . .
Laat ik maar zo zeggen, een 993 heeft niet hetzelfde "motor" imago als de twijfelachtige krachtbron die er na gekomen is . . . kom maar, kom maar
En waar liggen de roots van de geweldige en vrijwel foolproof GT3 motor
Sorry moderators, ik zal het niet meer doen
20 mei 2012 18:50
En, de moed opgegeven
21 mei 2012 21:30
Nee hoor, heb alleen nog geen enkele tijd gehad de beste tip, nl. gaan proefrijden om te bepalen wat ik het leukste vind, op te volgen. Zodra ik dat gedaan heb kan ik wat gerichter terugkomen met nieuwe twijfels, overwegingen, en misschien wel een heel concrete auto.
22 mei 2012 7:04
Zat zelf ook te twijfelen tussen een 993 en een 996 (4S of Turbo) maar het is een 997 geworden. Mocht je eens in de buurt zijn kom eens een ritje maken. Denk dat het je wel kan bevallen..
22 mei 2012 8:58
Delnoy schreef:Zat zelf ook te twijfelen tussen een 993 en een 996 (4S of Turbo) maar het is een 997 geworden. Mocht je eens in de buurt zijn kom eens een ritje maken. Denk dat het je wel kan bevallen..
Ooit nog wat van de verdwenen 911 gehoord
22 mei 2012 9:08
Nee, niks meer. Verder wel keurig afgehandeld.
22 mei 2012 18:59
wel traag een standaard 993 ten opzichte van een standaard 997.
22 mei 2012 19:41
Ach, een 356 is nog trager maar wel heel leuk
Een standaard 993 geeft best nog een leuke snelheidsbeleving
22 mei 2012 20:12
993turbopeter schreef:wel traag een standaard 993 ten opzichte van een standaard 997.
Een 993 traag . . .
. . . en t.o.v. een 997 ook nog wel een beetje logisch . . . met ruim 10 jaar extra ontwikkeling . . .
Dan ben ik blij dat die van mij tenminste nog een beetje getuned is
22 mei 2012 20:33
Scheelt toch zeker wel 0.4 seconden (van 0 - 100 km/h)
22 mei 2012 21:31
0,4 seconden op 5 seconden (van 0 naar 100) is bijna een eeuwigheid
22 mei 2012 21:43
ja joh, een 993. daar kan je echt niet meer mee in het huidige verkeer....
22 mei 2012 21:58
Wegligging van zo'n 911 is ook al niet al te best
22 mei 2012 22:05
Maar gelukkig wel zuinig.
22 mei 2012 22:07
Kan je toch beter een Yaris kopen
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.