Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
01 jun 2005 9:13
Als Boxster (S) rijder wordt het je tegenwoordig wel moeilijk gemaakt!!!!
01 jun 2005 9:37
ER schreef:Als Boxster (S) rijder wordt het je tegenwoordig wel moeilijk gemaakt!!!!
Wordt schijnbaar dus gewoon hoger ingeschat dan een 911.. . Ben benieuwd of er voor de Kaaiman een klasse 7 wordt ingesteld..
01 jun 2005 9:53
Absolute noodzaak!!!
01 jun 2005 12:03
Jurgen schreef:ER schreef: voor de Kaaiman een klasse 7 wordt ingesteld..

Die gaan een verpletterend seizoen tegemoet.
01 jun 2005 19:55
Hey Anne, jammer he die opwaardering van klasse 1 van 4% naar 3%.
Met de oude regels was ik dicht bij de top 3 geweest. 66.5 -/- 4%
Helaas, nu maar weer op zoek naar die laatste tiendes die ik heb laten liggen.
Hoe dan ook 't blijft telkens weer spannend.
01 jun 2005 20:35
Voor de liefhebbers, de uitslag (met toestemming van de penningmeester van de NPC

):
http://www.porscheforum.org/images/Slalom_2005-2.pdf
Gizmo, moest je warmrijden het eerste rondje?
01 jun 2005 20:50
klasse 1: 4 deelnemers
klasse 2: 1
klasse 3: 8
klasse 4: 26
klasse 5: 2
klasse 6: 5
Als ik er bij geweest was, was ik met gemakt tweede geworden
in mijn klasse.
Die achtste plaats is zo gek nog niet, een derde was natuurlijk mooier geweest. Vorige jaar won je een keer de slalom. Had je kerosine in de tank?
Anne -geen(pro)centteveelhoor- 2.7
01 jun 2005 20:52
paSCal schreef:Gizmo, moest je warmrijden het eerste rondje?

Nou zweten dat ie deed, maar dat had niks met zijn rijstijl te maken, maar met het dichte kappie.
01 jun 2005 20:55
paSCal schreef:Gizmo, moest je warmrijden het eerste rondje?

Duurde even voordat dat vliegwiel op gang kwam
01 jun 2005 21:30

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerste run achter hele slome boxster reed. En om niet gelijk te generaliseren, er zat een vrouw achter het stuur.
Maar ook bij de NPC hebben ze moeite met typen (net zoals ik)
De eerste run moet 70 zijn ipv 80. In ieder geval was ik het rapst in mijn groepje en dat telt toch een beetje.
01 jun 2005 21:39
Gizmo schreef::D Ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerste run achter hele slome boxster reed. En om niet gelijk te generaliseren, er zat een vrouw achter het stuur.
Dat had ik van jou toch niet verwacht... Want die van jou die gaat zo hard, daar worden de heren F1-coureurs nog bang van
(ah, typefout, vooruit dan maar, tuurlijk

... Ik zal je niet meer mister-doeloe noemen (maar ook niet minder

) )
01 jun 2005 21:40
Jullie brengen mij op ideeen. Lachgas ipv kerosine is een optie.
En het afdraien van een vliegwiel is zo gedaan.
Zie je mij dit jaar weer op 1 staan dank je wel voor de tips
01 jun 2005 21:40
Ik heb er een heel klein filmpje van, waar mag het heen Pascal?
01 jun 2005 21:43
Ze zegt net als pascal ook een keertje mee doet, al moet ze je blesseren winnen zal ze
02 jun 2005 7:51
He gizmo,
Ik heb alle tijden binnen gekregen. net als John4s overigens.
PB me even je echte naam (ben het even kwijt) en dan kan ik je tijden hierbij noteren.
02 jun 2005 19:02
Gizmo,
Je bent 31e geworden met de slalom.
Je beste rondetijden zagen er als volgt uit:
1: 80,465
2: 68,702
3: 67,380
Ik met mijn 2.2 T(je)
1: 69,571
2: 68,398
3: 67,622
(Met 3% korting, heb immers maar 125PK, is mijn beste tijd: 65,593)
18e tijd van de dag.
Greetz,
Erik
.
02 jun 2005 20:48

Erick de tijden had ik ook wel gezien maar je kan die 31 gewoon weg laten is beter voor mijn mannelijkheids gevoel

.
En zeker er niet bij zetten ik 18 met minder vermogen dat is slecht voor mijn imago. Probeer er net vanaf te komen, dat ze steeds roepen tempo doeloe

.
02 jun 2005 21:07
Wat de forumtijden zit je in de middenmoot Giz...
Jaap en Paul met hun bloedstollende 993en waren wel ff langzamer
02 jun 2005 21:32
Tja Gizmo...............
Volgende keer iets meer "trappen" met dat hok...
02 jun 2005 22:12
Erick,
Die tijden zijn zo verkeerd niet en er zit een stijgende lijn in.
Gewoon weten vast te houden.
02 jun 2005 22:13
Gizmo schreef: Probeer er net vanaf te komen, dat ze steeds roepen tempo doeloe

.
Je hoort het mij niet meer zeggen hoor! Lekker sprintje in de polder na afloop vond je niet?
Ik weet trouwens nog steeds niet waar het filmpje van jouw slalom heen moet.....(Het is ongeveer 11MB)
02 jun 2005 22:34

Dat is ff leuk om te doen, zag je mij nog ff stoer doen dacht dat ik nog verder kon in zijn 2

zat ie al op de 6200. En hoe klinkt de tip met de nieuwe dempers
02 jun 2005 22:47
Super!
Eigenlijk precies wat je mag verwachten; onderin het toerengebied een mooie diepe brom,
bij veel gas geven en weer los laten, geven ze soms mooie klappen

en op toeren (snelweg) zeker niet hinderlijk!
Zoals Erwin het mooi formuleerde; een beschaafd sportief geluid.
RSR-dempers een aanrader
En ik hoorde inderdaad je toerenbegrenzer ingrijpen
03 jun 2005 11:51
Hehehe, kinders kinders... Maareh, Erick, de tijden stonden een eindje hoger al in dit topic he, ik heb er een PDF'je van gemaakt
03 jun 2005 11:58
HenkC2C schreef:En ik hoorde inderdaad je toerenbegrenzer ingrijpen

En dat gaat weer ten kosten van de tijd
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.