Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Beer en Linnie stellen zich voor:

17 mei 2012 17:51

Voorlopig moeten we nog ruim een week wachten op de aflevering, dus moeten jullie het even met deze foto doen. :mrgreen:

Afbeelding

Auto staat op dit moment bij de spuiter voor het bijwerken van een paar plekjes en deukjes, dan wordt alles motorisch nog even nagelopen en dan mogen we 'm pas ophalen. Dat wordt een lange week...
Wel ondertussen alles besteld voor een dubbel din systeem, want het standaard systeem word ik niet gelukkig van. Ook aan het kijken voor een steun voor de hardtop.

17 mei 2012 17:57

Mooie auto hoor! Die gespoten grilles zien er goed uit in combinatie met het donkerblauw, netjes :thumleft:

17 mei 2012 23:03

Dit is veel efficienter dan een steun of zoiets
46418

17 mei 2012 23:40

Welkom, mooie Boxster hoor. Heb het idee dat ik die onlangs vaker voorbij heb zien komen maar kan me vergissen natuurlijk. Denk dat je er net zoveel plezier mee gaat hebben als je Impreza.

Succes met het wachten,
Buco

17 mei 2012 23:54

Beer en Linnie schreef: Ook aan het kijken voor een steun voor de hardtop.

welkom en veel cabrio-plezier.
je kan hier op t forum een tekening vinden voor 2 steunen die je aan de muur bevestigd.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=32910&p=913634&hilit=muurbeugel+hardtop#p913634
ik heb hem ook gebruikt en een beetje aangepast voor de ametingen vd 996.
constructie is voor jullie P.

gr
jurrie

18 mei 2012 5:40

Bedankt voor de reacties mensen! :D
@ Buco: ik had al op het forum gezocht, maar ik kon niks vinden over deze auto. Weet jij toevallig waar dit staat?
@ sarsrich: inderdaad mooi systeem, maar helaas heb ik daar geen ruimte voor in mijn garage. Ik ben een beetje aan het rond kijken naar ophangbeugels.

18 mei 2012 11:23

Gefeliciteerd en veel rijplezier :cheers:

18 mei 2012 20:02

wat schreef ik over ophangbeugels :scratch:

18 mei 2012 20:21

Sorry, had je berichtje niet gezien. Mooie oplossing!

19 mei 2012 13:30

Nette combinatie kleur/ wielen, gefeliciteerd :thumleft:
Plaats een reactie