Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
27 mei 2012 1:03
Nu ben ik bezopen. Ik moet dus op de zolder gaan slapen.
Maar morgen gaan we toeren net over de grens.
27 mei 2012 8:04
sarsrich schreef:Nu ben ik bezopen. Ik moet dus op de zolder gaan slapen.
Maar morgen gaan we toeren net over de grens.
KEIZER
27 mei 2012 8:14
Op bezoek bij mijn ouders in Middelburg en deze ochtend rondje Walcheren gepland met de 993 4S.
27 mei 2012 16:07
Straks even heen en weer naar Etten-Leur.
27 mei 2012 18:06
Naar het internationale Opel GT treffen geweest te Sevenum, ca. 140 wagens, leuk!
27 mei 2012 18:16
met je P tussen de Johnny's
28 mei 2012 0:11
Met dit hete weer? Echt niet in de auto! In het bootje op het water
28 mei 2012 0:29
steef schreef:Met dit hete weer? Echt niet in de auto!
Ach, auto is ook best te doen. Raampje open, beetje vaart maken...
Vanochtend aldus een tijdje naar dit soort beelden zitten kijken, op weg naar 't oosten v/h land.
Zojuist terug in de West, heerlijk uitgewaaid
28 mei 2012 1:16
Rondje Wallen gedaan, de Brabantse wel te verstaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabantse_Wal Korte stop
28 mei 2012 1:22
Remmel schreef:OK het was niet afgelopen zondag maar een weekend éérder, maar ook lekker zonnig in Frankrijk in de champagnestreek...;

Met wie was je daar Remmel? Auto's komen me enigzins bekend voor, leden van SCN/E.M. (Ruud/Patje) ??
28 mei 2012 7:48
Denk dat ik vandaag ook maar het speedbootje pak en de Loosdrechtseplassen onveilig ga maken.... voor het eerst van het jaar maar eens de waterskie's in het water laten zakken
28 mei 2012 8:11
@Buco: nee geen Ruud/Patje, wel oud bestuursleden van SCN.
28 mei 2012 8:13
Gisteren ruim 550 open kilometers gereden. Naar schoonouders nabij Leeuwarden en vervolgens deel Porsche elfstedentocht (2010) gevolgd. Met routeboek en TOTMBO als navigator (letterlijke invulling van die afkorting

). Eerste keer bolletje/pijltje oefenen, gaat nog van pas komen. Ging goed (o.a. dankzij slimme iPhone App).
We hebben genoten. Wat is Friesland mooi en wat kan je er lekker toeren. Verrassend: op die ene zwarte Boxster na op de snelweg bij Franeker de hele dag geen Porsche gezien... Wel veel fietsers, motoren, steppers(!) en een handvol oude Jaguars. Een aanrader!
28 mei 2012 8:22
Off topic: met welke iphone app kun je routes van het internet downloaden?
28 mei 2012 8:31
Joust schreef:Eerste keer bolletje/pijltje oefenen, gaat nog van pas komen. Ging goed (o.a. dankzij slimme iPhone App).
Hoe heet die app? Kan wel es van pas komen...
28 mei 2012 9:03
Het gaat om
Oldtimer & Youngtimer – Twinmaster Classic. Deze App houdt de afgelegde afstand bij: totaal en tussen de instructies in het routeboek. Niet spectaculair, wel super handig als alternatief voor improvisaties met de dagteller of PCM. En met € 25 natuurlijk niet goedkoop…. maar dat is een Porsche rijden toch al niet (en ik heb er wel veel plezier mee

).
@Ewout: naar die App zoek ik ook nog steeds. Routes rijden die je van te voren op de iPhone zet. Routes bekijken kan vaak wel met .kml bestanden in Google Earth (zie o.a. Porsche elfstedentocht)
28 mei 2012 11:42
Weinig verkeer op de weg en al helemaal geen Porsches. Airco kwam nu goed van pas!
28 mei 2012 12:05
Gaat goed met die twinmaster app, volgens mij was die vorig jaar nog maar 19,95
Moet zeggen dat rijden met de twee km standen op de PCM ook goed te doen is al zorgt de twinmaster app voor het nodige comfort en meer nauwkeurigheid.
28 mei 2012 13:29
Leuke rit gereden. Op hoofdlijnen: arnhem, hoenderloo, asselt, hoog soeren, uddel, staverden, leuvenum, landgoed stakenberg, vierhout, niersen, westelijke rand weg apeldoorn en weer via hoenderloo naar arnhem. Echt een aanrader!
28 mei 2012 16:40
Met dit heerlijke zomerweer was het lekker langs de waterkant;
28 mei 2012 18:32
Leuke foto. Wat is de locatie; mooie vergezicht!
28 mei 2012 18:35
ff naar de mediamarkt geweest in middelburg,draadloze router deed het niet meer.
28 mei 2012 19:18
mbembe schreef:afgelopen weekend met 3 P's naar de Moezel in Dld geweest!
Wij heben ook een lang weekend moezel met hemelvaart gedaan. Zaten in Bernkastel Keus. Een hoop boxsters gezien, maar een cayman kan ik me niet herinneren. Was met de boxster en me ouders met de 964.
Vandaag even naar reeuwijk geweest.
28 mei 2012 20:07
@Charles: dit was in NEER met het zicht op REUVER.