Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: VETCOOL MAN 16 juni 2012 INSCHRIJVING VAN START

16 jun 2012 20:56

Leuk! :thumleft: (voor de rest is alles al gezegd :popcorn: )

16 jun 2012 21:01

inderdaad een zeer geslaagde dag. Echt top! Boxtur nog mijn dank voor de Boxter literatuur. Ook grappig om er vanmorgen achter te komen dat ´de buurman net om de hoek´ (Marco3.2) ook Porsche rijdt en ook aan de VCM meedoet. :wink:

16 jun 2012 21:31

Super dag gehad.
Weer eens enkele gezichten bij forumnamen kunnen plaatsen.
Goed weer, betere organisatie.
Kind bij mij in de auto zei na 5 minuten:"Ik geef eigenlijk helemaal niet om auto's" Wel om sport"
Dus hebben we de heen en terugreis over voetbal gesproken. En zo had ook dit kind een supergave dag. En daar ging het primair om.

Tot volgend jaar.

Ps. heeft er iemand mij op film gezet tijdens het rondje kombaan dan houd ik mij aanbevolen! :thumleft: :thumleft:

16 jun 2012 21:44

Der film. :wink:

http://youtu.be/1HNOjIS15Bw

16 jun 2012 21:56

Snel gedaan Rob om en de foto's en de film te plaatsen. TOP! :thumleft:
Ik had onboard cameraatje mee maar is iets niet goed gegaan en dus uiteindelijk niks :bang:

16 jun 2012 22:18

Geweldige dag voor kids en met zoveel porsches ook voor mezelf weer veel te beleven en te zien. Mooie porsche sliert va zwolle naar lstad.
Kombaan was bijzondere ervaring, de pace car in mijn ronde een 997 4s hield de vaart er hard in :drive: en de kids, 2 meiden, maar vragen, kunnen we nog hoger
de berg op... :wink:
Paar petjes, sleutelhangers en muismatten werden door de kids gewaardeerd! Pc adam nog dank daarvoor. :cheers:

16 jun 2012 22:19

:thumleft: Top dag

Dag buurman(RuBoxS) :mrgreen:

16 jun 2012 22:49

Ook ik ben weer thuis gekomen met de 356. Wat was het toch een onvergetelijke dag voor mijn co-piloot en bijrijder Mark. En ook zijn ouders genoten op en top.

Net thuis ben nog ff doorgerereden naar een BBQ in Emst bij luchtgekoelde vrienden.

Allen bedankt en ben er volgend jaar er weer zeker bij met 356.

Filmpje is goed gelukt en ga binnenkort alles monteren en online gooien voor de liefhebbers en rijders locatie Utrecht.

16 jun 2012 23:31

Prima dag en zelfs het weer was OK. Twee kwebbelende dametjes van 5 jaar oud mee in de auto en die hebben een super dag gehad.
Dank aan de organisatie!

16 jun 2012 23:35

Geen tekst nodig:

Afbeelding

16 jun 2012 23:39

Top dagje, leuke dingen meegemaakt, kids flink aan et schreeuwen en lachen. 1ste ronde ff pdk storing op de baan,
meteen maar 2de poging, ging lekker maar net als ivo 3.6 helaas camera foutje en de ronde niet vast gelegd.

Organisatie was ook Super. :thumleft:

17 jun 2012 0:22

Jan A. (993 4S) schreef:Geen tekst nodig:

Afbeelding

Wat een geweldige foto zeg!

17 jun 2012 6:59

Jan A. (993 4S) schreef:Prima dag en zelfs het weer was OK. Twee kwebbelende dametjes van 5 jaar oud mee in de auto en die hebben een super dag gehad.

Jan, vergeet niet de K3 CD uit de auto te halen :mrgreen: :mrgreen:

17 jun 2012 9:32

Conclusie voor mij: ik had mee moeten gaan en mijn trouwdag niet moeten vieren! :bang:
Die echtelijke ruzie overleef ik wel en doet minder zeer dan het gevoel wat ik nu heb bij het missen van dit alles!!

Prachtige foto's en dito filmpje :cheers:

17 jun 2012 9:39

Ze zijn snel dit jaar :mrgreen:
Staan al veel foto's op de site van geluk en vrijheid. :cheers:

17 jun 2012 9:43

WillemB schreef:@Anne 2.7, je remlicht linksachter doet het niet :wink:

Thanks, is terplekke gerepareerd.

17 jun 2012 10:06

Was inderdaad weer een mooie dag, en ook nog eens de tiende editie. Dames en heren van Geluk en Vrijheid; heel erg bedankt.
Met veel collega's gesproken, mooie auto's gezien, waaronder de eerste andere 911 met 'mijn' kleur (Platinum metallic).
Twee kids (Tieme en Marijn, ofwel tien mandarijnen) en een dame (want; 16, Nicolien) in de auto, gezellige boel. Straks maar een zoeken in de foto's.

17 jun 2012 10:22

Als iemand nog foto's of een filmpje heeft van mij (356 Gulf) op de kombaan dan hoor ik het graag.

Afbeelding :salut:

17 jun 2012 11:14

Je staat mooi op het filmpje Richard met je Gulf bij vertrek.

17 jun 2012 11:17

Mooie dag gehad gisteren :ba: Blije kinderen gezien en meegenomen voor een rit op de kombaan. Het weer was prima. Zo goed zelfs dat ik s'avonds met een verbrandde kop op de bank zat en dat niet eens in de gaten had. :wink:
Onze State Trooper heeft nog een filmpje geplaatst op Youtube:

Vet Cool Porsche 2012 State Trooper

Meedere foto's volgen nog.

Johan

17 jun 2012 11:28

Weer een super dag gehad met Mark en Bart, en de mannen hebben ook super genoten, :cheers: graag willen ze een volgende keer wel wat meer ronde's op de kombaan :drive:
in een woord SUPER!!
zet mij alvast maar weer op de lijst voor volgend jaar !!

17 jun 2012 14:24

Delnoy schreef:Der film. :wink:

Zeg beste man.....Een beetje commentaar op mij leveren in de auto op de kom baan!!!!! :evil:
Ik zat twee wagens voor je en hield steeds even in. Deed ik expres om ruimte vrij te maken zodat we aan de andere kant even vol konden gaan!! Nu kon ik op deze manier toch even de 200 halen. Volg je gehoorzaam de groep dan haal je dat lang van zijn leven niet!!! :mrgreen:

17 jun 2012 14:38

Leuke dag gehad. Maar beetje jammer dan de mijne kapot ging. Het plan is nu: schoonmaken, kijken wat het is en anders weer olie erin en even starten om te kijken wat het is.

Afbeelding

17 jun 2012 16:19

Ber schreef:
Delnoy schreef:Der film. :wink:

Zeg beste man.....Een beetje commentaar op mij leveren in de auto op de kom baan!!!!! :evil:
Ik zat twee wagens voor je en hield steeds even in. Deed ik expres om ruimte vrij te maken zodat we aan de andere kant even vol konden gaan!! Nu kon ik op deze manier toch even de 200 halen. Volg je gehoorzaam de groep dan haal je dat lang van zijn leven niet!!! :mrgreen:

Ha Ber, was hilarisch die reacties van de kinderen. Ze gaven jou echter niet de schuld maar die zilveren 994 C4. Zijn zelfs nog verhaal bij hem gaan halen. Foto blond meisje bij man met blauwe trui. Kwam niet meer bij. Maar je zegt het zelf al, zo hebben wij ook iets harder dan 200 gereden. De 996 C4 klokte hoogste snelheid op 203. :cheers:

@ Concor, zuur man, zag je i.d.d. al staan met de kap open.

17 jun 2012 17:29

Concor@ Het is nooit leuk als de p stuk gaat, maar zeker niet op een dag als de VCM. Hopelijk valt het mee.

Hahaha, de meiden gaan verhaal halen bij een Porsche rijder die niet hard genoeg rijd hahaha, moet niet gekker worden!!
Ik klokte net geen 200 maar had iets later kunnen remmen, maar ik zat al weer vlak achter mijn voorganger hihi.
Boxstertje loopt super met de upgrades van afgelopen jaar :mrgreen:

Het was weer een erg geslaagde dag!!
Plaats een reactie