19 jun 2012 18:38
19 jun 2012 18:49
19 jun 2012 19:20
19 jun 2012 19:28
19 jun 2012 20:28
19 jun 2012 21:00
19 jun 2012 23:59
20 jun 2012 7:18
20 jun 2012 7:43
20 jun 2012 7:43
20 jun 2012 7:48
20 jun 2012 8:06
20 jun 2012 8:14
20 jun 2012 8:46
20 jun 2012 9:14
sandelow schreef:Good point, maar desalniettemin heb ik de neiging om net even wat later te schakelen dan ik normaal doe. Zowel op de kombaan, als op de weg ernaartoe. Vinden die kinderen geweldig.
20 jun 2012 9:18
20 jun 2012 17:17
sandelow schreef:Tijdens de VCM maak je natuurlijk wel iets zwaarder gebruik van de P dan normaal gesproken.
sandelow schreef:Dat dit tot extra slijtage leidt wat soms voor problemen kan zorgen kan ik me wel voorstellen.
20 jun 2012 17:38
Nine-eleven schreef:O ja, het belangrijkste vergeet ik nog, de OORZAAK :
Remklauwen zitten vast met bouten met voorspanning (ook wel rekbouten genoemd) deze mag je maar 1 keer gebruiken, bij loshalen MOET je ze vervangen.
Onthou deze gratis TIP . . . (het had heeeeeel anders kunnen aflopen) . . .
20 jun 2012 18:46
20 jun 2012 18:58
Ivo 3.6 schreef:Ik denk dat nu 99% van ons forumbestand met hun Porsche de remklauwbouten kan gaan vervangen....![]()
![]()
Ik ga toch her en der eens informeren bij de "specialisten"
20 jun 2012 23:50
20 jun 2012 23:52
21 jun 2012 0:06
21 jun 2012 6:42
concor schreef:Gister even onder de auto gelegen en de schade valt mee. De inter-cooler line heeft een gaatje. Een nieuwe set kost 135 euro. Ik had eerlijk gezegd iets ergers verwacht.
21 jun 2012 9:37