Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Tunnel Challenge Brussel (24 Juni) - La Targa Passaggio

24 jun 2012 23:03

:mrgreen: @ Dimitri...Morgen weer terug naar Nam...Mooi dagje gehad vandaag met mijn maat Dirk.
Dirk zei: " Ben een dagje met Wout naar Brussel geweest" "Welke Wout ?" Regenwoud :mrgreen:

24 jun 2012 23:08

.....pfffff ... dit is dus Wout? :mrgreen: een leeg OERWOUT

Afbeelding

Wout = voor groen :mrgreen: :bang: :bang:

24 jun 2012 23:09

Nee, dat gaat tie vanaf morgen kappen :mrgreen:

25 jun 2012 17:36

Lionhunter schreef: maar nu zitten er wel net nieuwe voorbandjes onder die van mij.

:silent: ... is n C2, Syl :!: :idea: :wink:

25 jun 2012 21:28

Olaf schreef::... is n C2, Syl

Dan kan 'ie toch nog steeds een flut wegligging hebben? Mijn BMW wilde nog wel eens uitbreken bij nat of glad weer. Deze Porsche is wat dat betreft echt een geheel nieuwe ervaring. Tuurlijk zal ik nog heel veel bij kunnen leren (ik kijk nu al uit naar een mogelijke cursus voortuigbeheersing :D ), maar tot nu toe ben ik echt zeer tevreden met hem :drive:

25 jun 2012 22:08

Lionhunter schreef:Dan kan 'ie toch nog steeds een flut wegligging hebben?

Zeker - en BMW staat er bekend om :twisted:

.. maar ging me eigenlijk om het vermelden van voorbandjes - terwijl je alleen de achterwielen aangedreven hebt :wink:

(ik kijk nu al uit naar een mogelijke cursus voertuigbeheersing :D )

Volgens mij red je je best - je was een van de weinige die uit zichzelf mij (en de cameraman) in haalde :wink:

26 jun 2012 8:03

Olaf schreef:.. maar ging me eigenlijk om het vermelden van voorbandjes - terwijl je alleen de achterwielen aangedreven hebt :wink:

Achter was het profiel nog diep genoeg, die waren nog niet aan vervanging toe.... :twisted:

Volgens mij red je je best - je was een van de weinige die uit zichzelf mij (en de cameraman) in haalde :wink:

Bedankt voor het compliment! Maar rechtdoor inhalen (ook al is het door bakken met water) is veel makkelijker dat wat de andere heren (en dames) afgelopen zondag gedaan hebben :res:

Voor zo'n dagje hou ik mij ook aanbevolen :cheers:

27 jun 2012 22:22

Olaf schreef:
Lionhunter schreef:Dan kan 'ie toch nog steeds een flut wegligging hebben?

Zeker - en BMW staat er bekend om :twisted:

Daarom hebben 'liefhebbers' ook zo'n speciale topic geopend voor die beemers :flush: ... en zelfs op dit forum :flush: :bang:

27 jun 2012 22:49

He Dim, zou bijna zeggen "ff dimmen" :wink:

Leuk dat je hier verschijnt, vrouw met 2 zoons. Heb je zondag wel gezien maar niet gesproken. Volgende keer beter, van mijn kant.

27 jun 2012 22:55

Sig, is dus goed bevallen het rijden in de tunnels..? jammer van het weer voor jullie allemaal :|

Hoe staat het met de steenslag? nog weinig hoop ik :x ...
Plaats een reactie