Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Achterlichten en reflector 964

13 jul 2012 23:20

Olaf schreef:... heb je Paul zeker nog nooit IRL ontmoet, Ewout :?:

- of laat je je misleiden door z'n avatar :?: :lol:

:mrgreen:

Toevallig liep ik hem tegen het lijf toen ik zelf mijn lampen op ging halen. Hij was alleen ouder dan ik verwacht had :wink:

13 jul 2012 23:29

Olaf schreef:... heb je Paul zeker nog nooit IRL ontmoet, Ewout :?:

- of laat je je misleiden door z'n avatar :?: :lol:

:mrgreen:
Je weet dus niet alles, O. Vorige week kwam ik inderdaad Ewout IRL tegen in Woerden. Soort van mini-meet met Henrik 964 en zijn vriendin er ook bij. Helaas is mijn anonimiteit daarmee wel verder afgenomen, ja. En mijn imago als jonge god dus helemaal naar de vaantjes.

13 jul 2012 23:31

Zie het positief, je komt hier over als iemand die nog jong van geest is :wink:

13 jul 2012 23:35

Olaf : Föhnen kan maar maakt de folie zacht en het vocht heeft toch even zijn tijd nodig om weg te trekken.

Ewout: Voor 15,- Opgestuurd en wel. Lampenfolie.nl

13 jul 2012 23:39

Ewout schreef:Zie het positief, je komt hier over als iemand die nog jong van geest is :wink:
Nee, nu ben ik echt blij... :?
Dat uit de mond van diegene die op mijn leeftijd al met pensioen wil zijn.

Trouwens wel mooi dat we het topic van de folie-koning aan het verkloten zijn. Dat weer wel dan.
(sorry, Anthony, 15 pop is natuurlijk voor niks en zeker de moeite van het proberen waard)

14 jul 2012 8:04

15 euro is zeker niet duur. Mijn lampen zijn recent nog gespoten en zien er weer netjes uit, maar dit zou eventueel iets voor renetrzes kunnen zijn om eens te proberen, Bevalt het resultaat niet, dan heb je er voor 15 euro in elk geval geen financiële pijn van gehad.

14 jul 2012 19:36

Resultaat ziet er goed uit, ik ga ook eens een metertje van die folie bestellen. Zag dat je zelf de lengte per 10 cm kan aangeven. Is 1 m voldoende of kan je beter iets meer/minder bestellen.

15 jul 2012 0:39

Aircooled: 1 meter is voldoende.De strook is 30cm breed en als je deze over de helft knipt heb je genoeg.
Over de folie zit een beschermlaagje welke je kunt verwijderen als je klaar bent..
Succes!

16 jul 2012 13:37

Ziet er top uit 8) Snap al die vergelijkingen met kampers en petjes in dit geval niet echt...
vertik t om 800 euro voor een stuk plastic te moeten betalen dus heb mijn balk opnieuw met reflectorrood laten spuiten maar dit ziet er ook gaaf uit :thumleft:

16 jul 2012 14:39

brian951 schreef:Ziet er top uit 8) Snap al die vergelijkingen met kampers en petjes in dit geval niet echt...

Ik vind het er ook netjes uit zien. Maar veel roder dan 'smoked', waarbij ik het donkergrijze/zwarte van PaulusdB in gedachte had.
Beetje deze kleur... en dat vind ik op een 964 niet mooi.

Afbeelding

17 jul 2012 14:48

Dit is ook niet meer smoked.. maar zwart ;-)

15 jul 2014 21:11

Verveel me en zit inmiddels op pagina 24 van "ALGEMEEN" leuk al die oude berichten, maar ga inderdaad ook folie bestellen, transparant en rood, heb een Polar Silver dus daar wil ik geen smoke op. Maar glans mag er wel weer opkomen na 20 jaar zon erop.

15 jul 2014 21:19

Folie wordt niks zoals ik een maand geleden heb geprobeerd en beschreven. Motip rood is the way to go. Kijk maar naar mijn posts in het group buy topic over 964 achterlichten.

17 jul 2014 18:07

Ok, thanks, dan neem ik binnenkort een busje Motip mee uit NL.

18 jul 2014 13:10

Dit gaat helemaal de verkeerde kant op op dit forum .... :-)

18 jul 2014 15:05

Straks kunnen wij ook nog forum petjes kopen . . . :wink:

19 jul 2014 7:47

Ik heb het over blanke lak en blanke folie, puur voor glans, geen smoke of wat dan ook. Dus leg je petje maar weer terug in je P :mrgreen:

19 jul 2014 14:09

Koop toch gewoon een nieuwe reflectorbalk en achterlichten (heb ik ook gedaan) en de P ziet er weer perfect uit :thumleft:

19 jul 2014 19:37

quanta costa ??
Ik heb het over tijdelijke oplossing, als het al werkt, anders trek ik het er gewoon weer vanaf, simpel. Maar hier in Afrika vind ik geen midden reflector onder de 250 euri, en dan moet ik nog 2 hoeklichten hebben.
Ja ik kan ze laten polijsten of zo, ook hele topic over hier, maar ook weer in NL.

19 jul 2014 21:42

Heb ik ook gedaan, alles nieuw. Gwoon door de dealert laten doen. Was ruim 800 euris kwijt inclusief montage. Kreeg 30% korting. Zal nog een keer foto's maken en posten.

Hans
Plaats een reactie