leuk, het is al lang stil hier... zit zelf royal pains (serie) te kijken. Niemendal, maar lekker om 's nachts voor het slapen nog effe eentje te kijken.
Heb ik best om moeten lachen maar hoop dit nooit met ons huis en kids mee te maken.
Moet zeggen dat er weinig leuks uitkomt dus dat zal wel debet zijn aan de rust in dit topic. We hebben zelf net 4 seizoenen Breaking Bad gekeken, zit niet veel tempo in maar toch wel leuk om te volgen. Helaas nog even wachten op S5. Daarna begonnen aan Californication...... Echt niet ons ding, na 4 afleveringen mee gestopt.
We zitten in de zomermaanden dan ook meer buiten dan binnen, lekker de haard aan, drankje erbij, beetje kletsen, evt met wat vrienden, beter dan de hele avond naar de idiot box te zitten gluren.
Afgelopen week 50/50 en The Descendants gekeken. Allebei mooie tragikomische films met goed acteerwerk en een zeer serieus onderwerp. Twee absolute aanraders als je van films houdt met een lach en een traan.
Ben weer aan de oldies begonnen: Pulp fiction, Butch Cassidy and the Sundance kid, The outlaw Josey Wailes, THe Wild Bunch en Resevoir Dogs van mijn favoriete film regiseurs Sam Peckhinpah en Quentin Tarantino.
Sorry Mike, had het alweer aangepast omdat ik op bierdopje zag dat S02E01, E02 en E03 wel degelijk al ondertiteld zijn... (Had in mijn vorige post geschreven dat niet ondertitelde afleveringen en films niet op veel enthousiasme bij mijn totmbo konden rekenen)