Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Weekend met de Harley road king op stap

18 jul 2012 11:54

Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.
De kans dat een wesp precies in de kier vliegt tussen je helm en je hoofd en het ook nog eens overleeft lijkt me overigens niet heel groot.
Ik ben trouwens ook iemand die liever met goed materiaal de weg op zou gaan.
Draag zelf ook een helm tijdens het skieën.
Genoeg patiënten meegemaakt met blijvend letsel na ongevallen wat beperkt had kunnen worden door het nemen van de juiste veiligheidsmaatregelen.

18 jul 2012 17:53

Tja allemaal wel mee eens ,maar als ik dat soort (race)pakken zoals eerder genoemd moet dragen haak ik ff af met HD rijden.

Toen ik mijn snelle suzuki nog had, deed ik dat wel ,maar nee op een harley is dat echt geen gluren en blijft het bij gewoon rustig rondtuffen op de binnenwegen.Ben ook al dagje ouder en iets rustiger :mrgreen:

18 jul 2012 22:36

Je hoeft geen racepak te dragen - er zijn genoeg andere pakken die dezelfde (of mss wel betere) bescherming bieden als de race pakken ...

Mijn pak is geen gezicht op 'n racer - op 'n harley zou alleen opvallen dat'ie helemaal zwart is (met hier en daar een dun reflecterend lijntje) ... op m'n eigen sport-toer-fiets staat (en zit) het pak prima :wink:

Moet wel zeggen dat ik het pak al ruim 10 jaar heb (de broek gaat inmiddels ook wat lastiger dicht :mrgreen: ) - en ben nog geen pak tegengekomen dat ik zou willen hebben in plaats van dit ..

18 jul 2012 23:25

Afbeelding

Tsja..... :mrgreen:

19 jul 2012 0:38

Olaf schreef:Moet wel zeggen dat ik het pak al ruim 10 jaar heb (de broek gaat inmiddels ook wat lastiger dicht :mrgreen: )

rits een keertje laten vervangen bij rovako? :^:

19 jul 2012 5:36

Dat is een seizoenspak, Ewout :!: :cheesy:

horn schreef:rits een keertje laten vervangen bij rovako? :^:

:thumleft: :idea: :mrgreen:
Plaats een reactie