Slecht nieuws

... wij zouden gister zalm eten van de BBQ is niet door gegaan, mijn vrouw werd gebeld door mijn schoonmoeder dat mijn schoonvader een ongeluk heeft gehad
Mijn schoonouder hebben op de loosdrechtse plassen een eiland van 1000m2 en daarop een huis, mijn schoonvader (67 jaar)was daar alleen aan het klussen aan de nieuwe aanbouw (schoonmoeder was aan het werk in Uithoorn)... hij moest even een plank zagen en pakte de cirkelzaag... je kunt het al 'raden' / 'bedenken', 1 finger afgezaagd en zijn duim is nu nog een twijfel geval (ze kunnen zijn pees niet meer vinden, ook niet via de scan), hij heeft totaal 3 keer in zijn hand gezaagd...... de grote man is met 1 hand terug naar het land gevaren en heeft VOORDAT ie naar huis ging eerst nog even alles opgeruimd en afgesloten
De vaart naar het land en hoe het gebeurt is weet ie niet meer....
Gisteravond mijn ouders (die wonen aan de loosdrechtseplassen) de opdracht geven om zeilen voor het huis te spannen om het eea. af te dekken/sluiten....
Vandaag met mijn vader naar het huis geweest maar het leek wel een moord die daar was gepleegd

het bloed zat tot 2 meter hoog op het schuurdeur/muren ed. (waar hij wilde zagen) samen hebben we het huis maar afgemaakt en ramen geplaatst, hij komt er zelf niet meer aan toe de aankomende maanden en het huis stond open en bloot voor de buitenwereld.... en dat de denken dat al zijn dakplaten eindvolgende week worden geleverd (die hij niet meer kan plaatsen) en ik ga zelf weg voor 3 weken dus na mijn vakantie kan ik en mijn vader aan de bak bij mijn schoonvader/moeder om alles voor het najaar nog waterdicht te maken, kan ze moeilijk laten zitten.. het camping weekendje hangt nu aan een draadje!
Tja..... meer heb ik even niet te zeggen
Laatst bijgewerkt door
Dimitri-Turbo op 27 jul 2012 23:19, in totaal 1 keer bewerkt.