Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
03 aug 2012 10:21
Heb je ook weer een punt. Ben blij dat ik die heb laten doen, kwam alleen uit dat een of ander stangetje bij de achterwiel ophanging wat versleten is en bij de komende beurt vervangen moet worden, was volgens Porsche Servicecentrum Limburg tientjes werk dus geen reden om de aankoop af te ketsen.
03 aug 2012 11:20
12 k verspijkeren aan een 996...
maar niet meer wegdoen.
03 aug 2012 11:21
@wolf: nee een verstandige investering was het niet....but than again...een waterkoker kopen als investering is vrij kansloos en een hobby mag geld kosten he
03 aug 2012 11:23

zo is dat
03 aug 2012 11:44
Wat nou APK doen ze vast wel gratis. Een APK kost normaal zelfs bij Audi zeg maar zo'n 25 euri. Bij Porsche dealert 87,50 euro. In combinatie met een zomerinspectie waarbij ze om dezelfde auto heenliepen en bijna naar dezelfde dingen keken was ik nog eens 100 euro extra kwijt. (wel een actiezonnebril gescoord dat dan wel weer)Kortom dat gratis geloof ik niet meer! En waarom een Porsche APK zoveel meer moet kosten dan een APK van een A6 is mij volledig een raadsel. Bij een APK wordt er in principe niks losgehaald. Het is voornamelijk een visuele controle. Of loopt een APK keurmeester bij een Porsche een verhoogd risico dat afgekocht moet worden. En een 993 heeft geen dieselmotor (althans die van mij niet) dus zo'n achterlijke motor-om-zeep-help-roet-test is ook al niet nodig!!!
Ik denk dat ik na mijn laatste bezoekje kortgeleden echt een laatste bezoekje heb gebracht aan de dealer. Prima mensen/monteurs. Daar zeg ik niks van. Maar wat een bedragen. Dus ik zoek nog een goeie specialist in het oosten nabij de IJssel.
03 aug 2012 11:49
Nou troost je viaa want de kosten van een 964 cabrio zijn ook heeel behoorlijk kan ik je zeggen. In de 4,5 jaar dat ik hem heb en 35 K ermee gereden kom ik ruimmmmschoots boven die 12 k.
Maar is nu wel in goede conditie, en heb er nogsteeds veel plezier aan.
Ik heb trouwens wel AKK laten doen . km stand nu bij mij 112 K
03 aug 2012 15:14
bjft schreef:Ik denk dat ik na mijn laatste bezoekje kortgeleden echt een laatste bezoekje heb gebracht aan de dealer. Prima mensen/monteurs. Daar zeg ik niks van. Maar wat een bedragen
helemaal eens; maar ja, kijk eens naar die panden. die zullen toch echt door 'ons' betaald moeten worden
05 aug 2012 11:30
Ik heb er ook heel wat in geïnvesteerd de afgelopen jaren en natuurlijk schrijf je dat allemaal in één keer af, want je ziet het niet in de inruil terug. Ik weet wel dat de auto 100% top is en dat is genieten.
Daarnaast ben ik altijd onder de indruk wat de porsche dealer allemaal naloopt bij een grote beurt. Kijk dadelijk maar eens naar de checklist, als je hem daar laat servicen. Zelfs bij een jaarbeurt lopen ze heel veel punten na. dat vind ik wel wat extra waard.
En natuurlijk moeten de mooie panden ook betaald worden, dat is waar.
05 aug 2012 11:35
bjft schreef:Dus ik zoek nog een goeie specialist in het oosten nabij de IJssel.
In Lieren bij Beekbergen zit Huisman Autotechniek
05 aug 2012 11:43
ver boven de 200 schreef:Ik heb er ook heel wat in geïnvesteerd de afgelopen jaren...
Leuk dat iedereen het investeren blijft noemen...
05 aug 2012 11:48
marino schreef:bjft schreef:Dus ik zoek nog een goeie specialist in het oosten nabij de IJssel.
In Lieren bij Beekbergen zit Huisman Autotechniek

Daar kom jij zelf ook? Of heb je ervaringen met vd Berg in Apeldoorn?
05 aug 2012 12:05
Wat een geld mannen!
Ik kocht september 2010 een 964 C4 met 151k km bij Robert Visser. Met zo'n 7k kilometers per jaar is hij vorig jaar voor een kleine beurt geweest voor +/- 550,- en nu moet hij dan voor en grote beurt. Verwacht daar weer niet zo veel van angezien ik weer een jaar probleemloos gereden heb.....
Maar ben nu wel heel benieuwd wanneer bij mij die klapper gaat komen als ik dit allemaal zo lees
05 aug 2012 13:18
Mijn auto laatst naar de P-specialist gebracht; geen bijzonderheden
Wat mij opviel was de literprijs van de olie (en er gaat wat olie in een P

) en het uurloon van die man!
Qua uurloon scheelt dat mss een tientje per uur tov de dealert. Voordeel is wel dat hij niets vervangt wat niet nodig is. Als het er nog perfect uitziet en goed functioneert wordt het niet automatisch vervangen, en dat doet een dealer wel.
Zo bespaar je dan toch nog iets
05 aug 2012 13:21
@bjft: Ik kom daar niet,maar diverse hier wel, en schijnt een prima monteur te zijn. Ik zelf ga altijd naar Wiliam Koen van Koen Exclusief uit Heteren. Niet echt naast de deur, maar ik kom er al jaren en dat bevalt gewoon goed. v.d. Berg uit apeldoorn ken ik alleen van naam, dus kan ik je niets over vertellen.
05 aug 2012 13:23
Hobbys kosten nou eenmaal geld, autorijden kost geld, bij een sportwagen nou eenmaal wat meer dan bij een VW -Up.
Niet zeuren dus
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.