Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
02 aug 2012 19:50
We zijn al ingedeeld, kan ik niet maken
02 aug 2012 20:07
mijn chauffeurs zijn op rooster ook ingedeeld en bij ziek melding gaat alles gewoon door zonder dat iemand het merkt. Volgens mij mist niemand jou

behalve wij dan.
02 aug 2012 20:37
Helaas heb ik al iets op het programma staan, anders had ik graag nog even de 6 cilinder schoon geblazen bij de oosterburen.
02 aug 2012 20:38
Harderwijk 2 x en de rest gaat toch gewoon mee niettan jatoch
02 aug 2012 20:49
hmm, geinig dat je er nu mee komt Peter had laaste lieshout borrel nog willen vragen wanneer gaan we weer maar kwam er toen niet van
Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat 4 augustus m'n vrijgezellen party is....en dan ben ik zondag ochten niet fris genoeg om uit te waaien op de autobahn zullen we maar zeggen

.
Mocht dit nu niet zo zijn dan laat ik het weten maar de kans is 95% ....
02 aug 2012 23:02
sarsrich schreef:Nee. 18 gaten wachten mij die dag.
Sooooo, jij hebt veel afspraakjes tijdens de Miss coast verkiezingen gemaakt
03 aug 2012 9:25
@Sars Rich dat jij dat op jouw leeftijd nog redt, 18 van die jonge bloempjes...
03 aug 2012 9:53
ships, ben ik op vakantie anders.........
03 aug 2012 9:56
Helaas Pindakaas ...
.. doe met de rest van NL mee aan het "zwarte zaterdag ritueel"
03 aug 2012 11:07
Olaf schreef: .. doe met de rest van NL mee aan het "zwarte zaterdag ritueel"

Voor gratis ongevraagd advies, reis zondag!
03 aug 2012 11:12
.. als iedereen dat nu eens zou doen, jouw gratis advies opvolgen
03 aug 2012 13:28
Taxi Hans schreef:Harderwijk 2 x
Hans,
Je staat erbij.
Gr, Peter
03 aug 2012 17:14
't is een klein clubke tot nu toe...
Geen liefhebbers meer?? is altijd een super leuk ritje zo over de 57....
03 aug 2012 18:56
Olaf schreef::thumleft:
.. als iedereen dat nu eens zou doen, jouw gratis advies opvolgen

Dit weekend (dus ook zondag) erg druk ivm classic days Schloss Dyck.
03 aug 2012 18:59
inderdaad maar een zeer klein clubje, 5 auto`s is ook gazellie maar meer is more. anders een uurtje later vertrekken en een leuke route terug, met 5 auto`s is dat vast wel te doen op de bonnefooi.

(of 6 auto`s als el haar cliot.... mee neemt en Bartboy de P.

)
03 aug 2012 21:38
gaan zondag naar Schloss D.!

zal eens kijken of we wat kunnen combineren, ANDEREN genieten zo van onze sportuitlaat
03 aug 2012 21:45
ha ha tuurlijk, dat worden dus 2 herrieschoppers.
03 aug 2012 21:59
Paul II schreef: of we wat kunnen combineren
Zou leuk zijn Paul, zien we elkaar weer en keer in levende lijve
03 aug 2012 22:20
Kan het na Dusseldorf gecombineerd worden met een tochtje naar de Nurburgring? Voor alleen een ochtendje vindt ik de afstand Randstad naar Dusseldorf een beetje kort. Het zou leuk zijn als de tijd in Duitsland wat verlengd kan worden met een extra ritje.
Michiel wilt graag auto's op de ring zien rijden (wij gaan er zelf de ring niet op met de P ivm de verzekering). Twee weken terug waren wij daar, maar toen reden er alleen motoren. Er stonden toen wel een aantal hele mooie Porsches op de parkeerplaats. Vanaf een uitkijkplaats/kampeerplek hadden wij een mooi uitzicht op een tweetal bochten. Het was erg mooi om te zien hoe plat sommige motorrijders door de bocht gingen, maar nu willen wij ook graag wat auto's zien rijden.
Het is 1,5 uur rijden van Dusseldorf, bij vertrek om 13.00 uur kunnen wij daar dan om half drie zijn. Een uurtje kijken en dan naar huis (voor ons 3 uur en 15 minuten). Is dat te doen voor jullie? Zo ja, dan hebben wij het vroeg opstaan er wel voor over

Eventueel nog een buffetje bij het wegrestaurant op de A61 als wij weer op de terugreis gaan?
03 aug 2012 23:27
Kan er ook niet bij zijn, jammer.
Maar er komt vaast nog wel een volgende keer
Veel plezier allen!
04 aug 2012 9:24
Jammer Ber had zo mooi kunnen zijn bovenop die Turm.
@Lionhunter, is op zich een leuke route maar gaat mij zondag helaas niet lukken.
Als we een hele zondag plannen moeten we dat wat verder van te voren doen, in ieder geval voor mijn agenda.
Misschien dat de andere door willen na de toren?
04 aug 2012 9:28
bij mij komt zoiets op als kouwe ka.... morgen zien we wel weer. Afhankelijk van het weer kan ik een aardig eindje om even kijken wat Piet gaat doen.

Mogguh Peter, het blijft nog wel steeds een klein cluppie he?
04 aug 2012 9:39
Mogguh Hans,
Ja het cluppie blijft klein misschien dat er vandaag nog een paar aanhaken...you never know.
04 aug 2012 9:40
We wachten even af en kunnen dan gelijk het weer bekijken voor morgen, hij mag best nat worden maar varen daar huur ik wel een boot voor.
04 aug 2012 10:07
Tot nu toe geen regenmelding van Boxmeer tot Duseldorf op zondag.