Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Brabant-Meeting in het pittoreske Lieshout

15 aug 2012 19:54

Neemt die vrijgezel ook de kosten voor zijn rekening vrijdag??? DAN BESTEL IK ALLES TWEE KEER HAHA
Zoals het er nu uitziet ben ik er ook weer bij. Maar ik ga wel eerder weg, nog ff langs een vriendin op de terugweg! :mrgreen:

15 aug 2012 20:55

2 keer bestellen??? als ze je zien komen slaan ze al extra in en de bestelling gaat met een ouderwetse blauwdruk opgenomen worden dan staat die in ieder geval dubbel genoteerd. gaat een relaxte dag worden, hoewel die mede weggebruikers van ons. :scratch:

15 aug 2012 20:57

sarsrich schreef:Ik ben er niet. :cry:
Jeanne's moeder is jarig en er niet zijn is heiligschennis. :shock:

opa`s kussen kunnen we dus thuis laten :mrgreen: :oops:

15 aug 2012 21:27

Hans ik begrijp dat jij met de taxi komt? :drive:

15 aug 2012 22:21

dacht het toch niet mijn kerel, naar vergaderingen kun je ook met een Porsche, zijn ze gelijk goed wakker als ik arriveer :ass: .

15 aug 2012 22:42

Dus de gouden koets komt gewoon voor :drive:

:mrgreen:

16 aug 2012 19:01

M'n vrijgezellen feest is al geweest he; daarom kon ik niet mee met Peter's rit :cry:

Dus morgenavond ga ik het beschaafd houden. Moet trouwens even kijken of ik met de P kom anders met het zakelijke gebakje want de P is vers gepoetst voor de zaterdag natuurlijk....

16 aug 2012 21:33

we zullen je vet troosten uh mesten bedoel ik, gebakjes achter het gebouw aub. :lol:

17 aug 2012 16:51

Heren en Dames,

Het is heerlijk terrasweer, maar helaas moet ik jullie vanavond alleen laten eten. Vandaag onverwacht mijn nichtje te logeren gekregen en om nu met 3 kids jullie kant op te komen... Dan komen jullie door al het geklets niet meer aan eten toe :scratch: . In ieder geval veel plezier vanavond!

17 aug 2012 19:11

Helaas kan ik er vanavond niet van de partij zijn. :( Ik wens jullie een hele gezellige avond toe! :cheers:

17 aug 2012 19:38

Lionhunter schreef:Heren en Dames,

en om nu met 3 kids jullie kant op te komen... Dan komen jullie door al het geklets niet meer aan eten toe :scratch: . In ieder geval veel plezier vanavond!

HAHA denk je nu echt dat die kids boven het gemauw van Lieshout club komen ....ech nie :mrgreen:

17 aug 2012 20:20

Ivo 3.6 schreef:HAHA denk je nu echt dat die kids boven het gemauw van Lieshout club komen ....ech nie :mrgreen:

LOL Ivo, denk het niet. Hoewel Michiel behoorlijk vasthoudend kan zijn, tot op het doordrammerige af :res:

:popcorn:

Maar jij kan vanavond ook niet gaan? Of ben je er al :D

17 aug 2012 21:31

caelin schreef:......... want de P is vers gepoetst voor de zaterdag natuurlijk....

Geniet er van morgen!!!

17 aug 2012 23:19

Het was weer een gezellige avond lekker relaxed op het terras.
Tot de volgende........

18 aug 2012 18:52

Shit.... Helemaal vergeten.... :bang:

19 aug 2012 12:13

Ik niet, maar had etentje met tennisvrienden. Tja, afzien hé

19 aug 2012 14:51

Was een goeie borrel; m'n broer de verschillende soorten porsches eens goed laten bekijken (hij vond het geluid indrukwekkend Hans :wink: )

...en ik had natuurlijk absoluut geen idee wat jullie voor zaterdag gepland hadden. Chapeaux :thumleft:

19 aug 2012 23:52

Daar is Richard ook heel duidelijk over geweest :wink:

27 aug 2012 22:18

Was leuk man, ook wij hebben er plezier aan gehad!!
Op naar de volgende meeting!! :ba:

30 aug 2012 19:05

Hey Lieshout Gang(st)ers,

Ik begreep van taxi Hans dat de volgende meeting op de 7e is?
Als dat zo is moet ik mij afmelden.
Mijn middelste dochter is dan jarig. Als ik in dat geval ga moet ik ook bij iemand permanent blijven slapen denk ik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Alhoewellllllll......
euuhh nee, toch maar niet, Ik moet er niet denken dicht tegen taxi Hans aan te moeten kruipen in het donker... :wink: :wink:
Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb zowaar de afgelopen weken een beetje tijd gehad om aan de P. te werken.
De binnenzijde is inmiddels geheel leeg en dus is de motorruimte nu aan de beurt..
Heel langzaam, maar gestaag..
Laatst bijgewerkt door Porschebrom op 30 aug 2012 19:57, in totaal 1 keer bewerkt.

30 aug 2012 19:53

Porschebrom schreef:Ik moet er niet denken dicht tegen taxi Hans aan te moeten kruipen in het donker...

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..... :mrgreen:

05 sep 2012 22:06

Allen,

As vrijdag is het dan zover, de eerste vrijdag van de maand.
Ik ben rond 19:30 in Lieshout en zou het natuurlijk leuk vinden als er weer een paar gelijkgestemde aansluiten.
Jurgen en Olaf zitten ergens op de camping dus die zullen er zeker niet zijn....have fun boys!

Tot vrijdag :thumleft:

Gr, PeterH

05 sep 2012 22:33

hielkema997 schreef:Jurgen en Olaf zitten ergens op de camping dus die zullen er zeker niet zijn....have fun boys!

Thanks!

.... enne ... Lieshout :arrow: Ettelbruck is niet zo ver, hoor :P

06 sep 2012 8:43

Harderwijk ---->>>> Lieshout ook niet hoor dus ben weer van de partij. :ba:
ben ik gelijk van een verlovingsfeestje af, daar moeten de vrouwen maar heen :mrgreen:

06 sep 2012 11:09

Verloving :?: , wat was dat ook weer "een fiets krijgen met Pasen en erop mogen met ................" :cheers:
Joh waar woon jij Hans in Spakenburg :?:
Plaats een reactie