Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic

26 aug 2012 18:42

De inspectiecamera / endoscoop is voorzien van een full colour display.
Hij is uitstekend geschikt voor het gebruik in moeilijk bereikbare ruimtes.
:res: ........ :mrgreen:

26 aug 2012 19:07

Kan je doktortje spelen :-)

26 aug 2012 20:16

Gisteren bij carnewal een originele sportuitlaat besteld voor de 997. Hopelijk volgend weekend monteren.......

26 aug 2012 21:37

mfh1968 schreef:Ja maar snap ff niet wat ik nu heb ?

In ieder geval de speakers van het Porsche (Nokia) "soundpakket", als het goed is, dan heb je ook twee kleine tweeters bovenin de portieren en zijn de hoedenplank speakers ook van het soundpakket.

In het linker portiervak (onder de klep) hoort de bediening te zitten die de versterker met DSP aanstuurd.
De speakers zijn overigens ook "gewoon" aan te sluiten en geven zeker geen verkeerd geluid.

Overigens zijn alle delen los te koop bij de dealer.

27 aug 2012 7:00

snikhaas schreef:Heb nieuwe velours matten met Porsche embleem

Afbeelding

Erg mooie matten! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik zoek ook nog een setje voor mijn Boxster.

27 aug 2012 9:04

Dat mag .... :lol:

Automatten
http://www.ebay.nl/itm/251019147296?ssP ... 1497.l2649

Porsche logo
http://www.ebay.com/itm/200639168243?_t ... IT&vxp=mtr

28 aug 2012 10:19

Vorige week een Moltex car cover gekocht. 99,9% waterproof volgens de productbeschrijving. Met de slagregens van afgelopen weekend plakte het hele ding aan mijn auto vast van het vocht. Dit maakte het geheel zo vochtig dat de condens gisterochtend zelfs op mijn klokken stond. :scratch:

Iemand vergelijkbare ervaringen met moltex buitenhoes?

Oh ja, Stalling moet over een maandje klaar zijn, dan staat ie lekker droog. Maar wil nu wel waar voor mijn 200 euro....

28 aug 2012 10:58

Tja als het geen ademende stof is, houdt het ook wel alle vocht binnen die er binnenkomt via de onderkant :D.

28 aug 2012 11:14

dobbelsteen schreef:Tja als het geen ademende stof is, houdt het ook wel alle vocht binnen die er binnenkomt via de onderkant :D.

Als het niet ademend zou zijn dan klopt dat maar check de productbeschrijving eens....Waterdicht en ademend....

28 aug 2012 12:23

maar wat denk je van de temperatuurverschillen die er ontstaan met zo'n regenbui? het is al weken warm en door de regen koelt het af. de warme lucht zit in de auto (en verdwijnt langzamer door de hoes) en dan ontstaat er logischerwijs condens. De hoes is dan wel ademend, maar de warme lucht doet er langer over om de auto te verlaten juist door de hoes. Ik vind het niet zo raar en denk dan ook niet dat de hoes niet goed functioneert, het heeft te maken met de omstandigheden

28 aug 2012 12:35

Afgelopen vrijdag bij Porsche Centrum Amsterdam een nieuw certificaat voor het alarm. Herkeuring duurde maar kort. Kreeg een lekkere kop illy koffie tijdens het wachten en auto werd daarna nog gewassen en uitgezogen. Goede service hoor. Geloof alleen dat ze voor de beurten wat prijziger zijn...

28 aug 2012 15:42

mbembe schreef:maar wat denk je van de temperatuurverschillen die er ontstaan met zo'n regenbui? het is al weken warm en door de regen koelt het af. de warme lucht zit in de auto (en verdwijnt langzamer door de hoes) en dan ontstaat er logischerwijs condens. De hoes is dan wel ademend, maar de warme lucht doet er langer over om de auto te verlaten juist door de hoes. Ik vind het niet zo raar en denk dan ook niet dat de hoes niet goed functioneert, het heeft te maken met de omstandigheden

Dat was ook de reactie van 1classadditions.nl, nette mail van Sales ontvangen dat als het probleem zich voor blijft doen, ze een nieuwe sturen. Ik kijk het nog even aan.

29 aug 2012 11:45

Gisteren aangekocht: Nieuwe voorspoiler, achterbumper, achterspoiler, einddemper, nieuwe sleutel met Porsche logo, sleutelhanger, rechtervoorscherm, sportstuur, radio/cd/mp3/usb speler.

Nu nog op zoek naar eens set leuke velgen.

29 aug 2012 11:47

FirstClassPower schreef:Gisteren aangekocht: Nieuwe voorspoiler, achterbumper, achterspoiler, einddemper, nieuwe sleutel met Porsche logo, sleutelhanger, rechtervoorscherm, sportstuur, radio/cd/mp3/usb speler.

Wauw....je had alleen een motor??? :roll:

29 aug 2012 11:54

Nee, die moet hij ook nog, was hij vergeten... :mrgreen:

29 aug 2012 11:56

On topic: Vandaag mijn alarm laten uitbreiden naar het verplichte klasse 3.....

29 aug 2012 11:56

Michiel911 schreef:
FirstClassPower schreef:Gisteren aangekocht: Nieuwe voorspoiler, achterbumper, achterspoiler, einddemper, nieuwe sleutel met Porsche logo, sleutelhanger, rechtervoorscherm, sportstuur, radio/cd/mp3/usb speler.

Wauw....je had alleen een motor??? :roll:

De motor zit er gelukkig nog in! Dus die hoeft niet, al twijfel ik momenteel wel nog aan de versnellingsbak...
Hij gaat namelijk erg moeilijk of niet in de 2.

29 aug 2012 11:57

Afgelopen weekend wat nieuw lucht voor in m'n banden gekocht voor € 0,50.

29 aug 2012 13:51

Geven ze dat niet gratis weg bij tankstations?

29 aug 2012 13:58

marino schreef:On topic: Vandaag mijn alarm laten uitbreiden naar het verplichte klasse 3.....

Interessant, wil ik ook laten doen. Krijg van PCG en ASA Systems te horen dat dat misschien wel kan maar dat er dan geen certificaat uitgegeven wordt.

Kun je iets meer vertellen wat je hebt laten doen?
- Standaard startonderbreker uitbreiden?
- volledige SCM3 installatie erbij?

29 aug 2012 18:45

Bij ASA systems (toevallig) een systeem erbij laten plaatsen. Wel een andere afstandbediening gekregen, maar de startblokkering werkt daar nu ook op, dus hoef de oude porsche AB niet ook nog te gebruiken. Waarom zou dat bij jou niet kunnen? Francis weet toch echt wel waar hij over praat... (Met certificaat dus...)

29 aug 2012 19:05

Cupholders in plaats van het cassette-opbergvakje. (wie gebruikt er tegenwoordig nog cassettebandjes?).
Besteld bij rovako. Je zonnebril kun je er ook nog makkelijk in kwijt tijdens het rijden. :wink:[/quote]

Heb je een foto van deze cupholders lijkt mij inderdaad heel handig.

Thanks Peter

29 aug 2012 21:54

kentekenplaat-houder "aus Prinzip" bij Olaf.

Zie andere topic, helemaal geweldig. haha

30 aug 2012 9:18

dobbelsteen schreef:Geven ze dat niet gratis weg bij tankstations?

Lucht is gratis, gebruik van slangetje om de lucht in je banden te krijgen kost 0,50€ :bang:

30 aug 2012 9:58

Hier het zelfde , oude lucht apparaat vervangen voor nieuwe en nu 50ct betalen voor lucht.

1x gedaan , gaat dat ding op tijd, dus 3banden vol en toen was de tijd op :bang: :bang:

Omdat ik me niet graag erger heb ik toen een compressor gekocht, vul de banden thuis , en blaas er de garage mee schoon ... ook handig voor het zwembadje van de kids.

Voordeel van het zelf in bezit hebben van zo'n ding is dat je vaker je bandenspanning checkt en zo nodig even snel bijvult (bij mij tenminste)
Gesloten onderwerp