Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de

28 aug 2012 21:16

ja ongelooflijk he, na 16 jaar vrij ipv de ooit geeiste 30 jaar... en zo iemand kost dan ook nog de gemeenschap zoveel geld om haar te beschermen :bang: :bang:

28 aug 2012 22:36

Zo, thuis, na 14 uur werken. Heb het wel gehad momenteel en hoop dat je gelijk hebt met de temperatuur Hans. Op school is het om te stikken in het lokaal: plat dak, 1 hoog, ramen kunnen minimaal open anders kunnen de kinderen vreemde dingen gaan doen. Eerst maar eens een koude douche.

28 aug 2012 23:47

even een tennisbal in de afvoer en het platte dak vol laten lopen met koud water, succes verzekerd. :idea:

29 aug 2012 0:26

Denken in oplossingen. Goed bezig Hans. :thumleft:

29 aug 2012 6:51

Morguhhh,

Gisteren ma, vandaag de vrouw. Ben er maar druk mee :mrgreen:

Smakelijk
Afbeelding

29 aug 2012 8:13

Morge maukers,

Wat een gezond ontbijtje zeg, beetje Limburgs :?:
De dag ziet er voorlopig goed uit, we zullen er maar van profiteren :salut:
En weten we al op welke partij we gaan stemmen, ze praten ons weer lekker naar de bek :wink:

Mauk ze

29 aug 2012 8:29

Moghu,

Lekker Rob! En van harte met al die vrouwen.
En meneer Taxi, prima oplossing, maar denk dat men niet akkoord gaat................heel groot dak :(

29 aug 2012 9:28

molen934 schreef:En weten we al op welke partij we gaan stemmen, ze praten ons weer lekker naar de bek :wink:

Dat vind ik dit jaar ook een lastige. VVD wil stevig bezuinigen op de zorg. Dat is voor ons niet zo handig.
Als ik aan de andere kant kijk wat er door de overige partijen regelmatig geroeptoeterd wordt is er ook niet echt een alternatief.

We kunnen er nog twee weekjes over slapen :mrgreen:

Mauk ze

BTW, er moet mij toch nog iets van het hart.
Voor mijn vakantie ging het hier over BBQ's en mocht ik met onze cheapo-kogel-BBQ hier in NL eigenlijk niet meepraten.
Kom ik op vakantie aan bij ons huis, loop de schuur in om de BBQ te pakken en wat blijkt; ik ben in zweden in het bezit van een heuse Weber-BBQ :mrgreen: :cheers:
Zie rechts op het plaatje het bewijs;

Afbeelding

Ik verwacht nu uiteraard wel dat ik in de toekomst hier met enig respect bejegend wordt... :mrgreen:

29 aug 2012 10:45

Kan slechter zie ik :scratch:
Over inkrimpen gesproken :wink:

29 aug 2012 12:09

Wel eerst typenummer en productiedatum doorgeven ter identificatie, Ewout. We hebben keiharde bewijzen nodig om je alsnog de voorkeursbehandeling te kunnen geven die dit waardevolle bezit met zich meebrengt! :mrgreen:

29 aug 2012 12:29

Inderdaad :!: - wellicht gaat het om 'n chinese replica :cheesy:

Goeiemorgen ... was een leuk begin van de dag vandaag - de-eeuwig-ja-knikkende-smart-terug-omgeruild-voor-de-V6 :drive:

29 aug 2012 13:56

Olaf schreef:Inderdaad :!: - wellicht gaat het om 'n chinese replica :cheesy:

:shock: :pale: Het eerste wat ik straks in oktober doe is op het deksel kijken of er toch niet toevallig Webel staat :mrgreen:

Hij doet het gelukkig wel goed :cheers: 8)

29 aug 2012 15:02

Zo hé, er ging net een F16 over, niet normaal meer zoveel kabaal :evil: :( :wink:
Zijn we niet meer gewend, vakantie's van heel wat jaren terug in Duitsland jongens wat gingen ze daar laag over :!:
Er was iets aan de hand bij Schiphol hoorde ik :idea:

29 aug 2012 15:15

http://www.nu.nl/binnenland/2895904/-f16s-onderscheppen-vliegtuig-mogelijke-gijzeling.html

Uiteindelijk was er niet zoveel aan de hand :wink:

29 aug 2012 17:39

marino schreef:Wel eerst typenummer en productiedatum doorgeven ter identificatie, Ewout. We hebben keiharde bewijzen nodig om je alsnog de voorkeursbehandeling te kunnen geven die dit waardevolle bezit met zich meebrengt! :mrgreen:

Pas als Dimi zegt dat het ok is geloof het :mrgreen:

29 aug 2012 18:42

Ewout schreef: Het eerste wat ik straks in oktober doe is op het deksel kijken of er toch niet toevallig Webel staat :mrgreen: )

:mrgreen: :mrgreen:

29 aug 2012 19:31

:thumleft: .... mooi stekkie daar Ewout... :mrgreen: en die BBQ maakt het af... ik kan je aldaar een workshop geven als je wilt :mrgreen:

Maar wat voor type, bj heb je eigelijk? :D .... die deksel is zowieso top :wink:

Ewout schreef:
molen934 schreef:En weten we al op welke partij we gaan stemmen, ze praten ons weer lekker naar de bek :wink:

Dat vind ik dit jaar ook een lastige. VVD wil stevig bezuinigen op de zorg. Dat is voor ons niet zo handig.
Als ik aan de andere kant kijk wat er door de overige partijen regelmatig geroeptoeterd wordt is er ook niet echt een alternatief.

We kunnen er nog twee weekjes over slapen :mrgreen:

Mauk ze

BTW, er moet mij toch nog iets van het hart.
Voor mijn vakantie ging het hier over BBQ's en mocht ik met onze cheapo-kogel-BBQ hier in NL eigenlijk niet meepraten.
Kom ik op vakantie aan bij ons huis, loop de schuur in om de BBQ te pakken en wat blijkt; ik ben in zweden in het bezit van een heuse Weber-BBQ :mrgreen: :cheers:
Zie rechts op het plaatje het bewijs;

Afbeelding

Ik verwacht nu uiteraard wel dat ik in de toekomst hier met enig respect bejegend wordt... :mrgreen:

29 aug 2012 19:46

Misschien is een workshopje geen slecht idee.
Ik weet dat je zo'n deksel goed kunt gebruiken maar ik heb hem er altijd naast liggen. :oops:

Ik heb geen idee wat het bouwjaar/type is.
Hij stond in de schuur tussen alle andere spullen.
De vorige eigenaar is 86 en volgens mij heeft hij hem nog van z'n opa geerfd. :mrgreen:

29 aug 2012 19:53

Een kameraad van mij is (o.a) Weber demo-kok. Wellicht als afsluiter van de zomer een Porscheforum BBQ workshop organiseren? :cheers:

29 aug 2012 20:00

:thumleft:

29 aug 2012 20:13

En dan bij Ewout zijn optrekje :thumleft: helemaal super :mrgreen: .... uiteraard betaal ik zelf de overtocht en benzine... plek voor een tent is vast wel te regelen ;)

29 aug 2012 20:17

Goed idee!

29 aug 2012 20:26

Ik zal hem eens polsen voor eerste of 2e weekend van oktober. Iemand al een idee voor een aardige locatie? Zou wel handig zijn als we de auto's ook kwijt kunnen :drive:

29 aug 2012 21:32

Dimitri-Turbo schreef:En dan bij Ewout zijn optrekje :thumleft: helemaal super :mrgreen: .... uiteraard betaal ik zelf de overtocht en benzine... plek voor een tent is vast wel te regelen ;)

Ah, en dan wel kamperen :twisted:

Mag ik mee :mrgreen:

29 aug 2012 21:41

Ewout schreef:De vorige eigenaar is 86 en volgens mij heeft hij hem nog van z'n opa geerfd. :mrgreen:

Een vintage Weber: die zijn geld waard. Misschien kun je hem met Wolfie ruilen voor een Rollie :mrgreen:
Gesloten onderwerp