Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Pimpen garage.

31 aug 2012 15:48

Ewout schreef:+1, bij mij staan er nog een hele voorraad fietsen, stepjes, skelter, stellingkasten met veel zooi, vriezer enz. omheen :cry:

Staan normaal inderdaad 10 fietsen achter...

31 aug 2012 15:55

En verder geen zooi? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben waar de garage een puinhoop is :mrgreen:

31 aug 2012 16:17

tuurlijk ben je wel de enige Ewout, de garage is er voor de P en voor niets anders!!!!! :jump:

31 aug 2012 17:12

Zo denk ik er ook over. Mijn kinderen helaas niet :bang:
Op 2.80 m breedte links een fiets met aanhanger + nog een kinderfiets ernaast, achter de auto de nieuwe BMX van mijn zoon, rechts (op 3 cm van het spatbord) zijn oude fiets en erboven ook nog een fiets. Verder nog wat winterbanden aan de muur die signaleren als ik te ver naar rechts kom. Moet eerst de halve garage uitruimen voor ik eruitkom.

@ Cazzo: :res:

31 aug 2012 17:30

mbembe schreef:tuurlijk ben je wel de enige Ewout, de garage is er voor de P en voor niets anders!!!!! :jump:

Nou een mooie Harley mag toch wel?

31 aug 2012 19:36

Targa Floriaan schreef:Zo denk ik er ook over. Mijn kinderen helaas niet :bang:
Op 2.80 m breedte links een fiets met aanhanger + nog een kinderfiets ernaast, achter de auto de nieuwe BMX van mijn zoon, rechts (op 3 cm van het spatbord) zijn oude fiets en erboven ook nog een fiets. Verder nog wat winterbanden aan de muur die signaleren als ik te ver naar rechts kom. Moet eerst de halve garage uitruimen voor ik eruitkom.

je moet toch ergens je eigen plek opeisen! de WC werd me te klein dus toen maar de garage als mijn domein opgeeist :mrgreen:

@renetrzes: niks mis met een Harley bij een P :wink:

31 aug 2012 20:23

mbembe schreef:@renetrzes: niks mis met een Harley bij een P :wink:

:thumleft:

Afbeelding

31 aug 2012 21:39

Dat bedoel ik :cheers:

01 sep 2012 9:26

Met een mooie Harley zou ik ook geen probleem hebben :mrgreen:

Maar liever deze:

Afbeelding
:ba:
Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 01 sep 2012 9:55, in totaal 1 keer bewerkt.

01 sep 2012 9:40

Ewout schreef:En verder geen zooi? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben waar de garage een puinhoop is :mrgreen:

De overige zooi ligt op zolder.

01 sep 2012 23:37

Leuke brommerts hebbe sjullie :mrgreen: kenne die ook echt hard? :roll:

02 sep 2012 0:29

Dimitri-Turbo schreef:Leuke brommerts hebbe sjullie :mrgreen: kenne die ook echt hard? :roll:

Ja dat kan.

03 sep 2012 19:07

singapore.... koel!!!

http://www.vkmag.com/magazine/miljonair ... woonkamer/

03 sep 2012 20:39

cool 8) dat zie ik ook wel zitten :cheers:
Laatst bijgewerkt door mbembe op 04 sep 2012 9:18, in totaal 1 keer bewerkt.

04 sep 2012 8:51

horn schreef:singapore.... koel!!!

http://www.vkmag.com/magazine/miljonair ... woonkamer/

In de volgende VVE vergadering maar eens voorstellen om de lift bij ons in het complex geschikt te maken voor auto's :D

11 okt 2019 15:01

MOD: Bericht geveegd.

Stel jezelf eerst maar eens netjes voor, voordat je hier iets probeert te verkopen :wink:

Bij voldoende bijdrage aan dit forum (in de vorm van berichten) krijg je automatisch toegang voor het plaatsen van berichten in de secties Te Koop en Te Koop aangeboden.

11 okt 2019 15:49

Lastig he, wanneer je nog niets te koop mag aanbieden? :popcorn:
Plaats een reactie