Ik merk wel dat Apple Maps sneller werkt dan Google Maps en ook de beelden zijn een stuk duidelijker maar er schijnen toch nog wel wat fouten in te zitten. http://theamazingios6maps.tumblr.com De keuze om geen gebruik meer te maken van Google-Maps is zakelijk gezien begrijpelijk en het zal nog wel een tijdje duren voordat het allemaal net zo lekker werkt als bij Google-Maps maar ik heb begrepen dat er al een Google-Maps App klaarstaat voor alle iOS devices.
Natuurlijk is dit pijnlijk, maar als ze het goed oplossen is er natuurlijk niets aan de hand. Maar hieruit blijkt maar weer eens:
Kennis is macht, maar kennissen zijn machtiger. Dit geldt dus ook voor Apple.
@944{asd} Welke HTC heb je? Ligt het misschien niet aan jou? Ik heb een HTC One X en vind deze fijner werken dan de iPhone's welke ik heb gehad of beheer.
@my00 volgens mij de wildfire x of zo, ben op het werk niet de enige die er last van heeft, heel veel storing en reageert niet goed. Ben er niet blij mee....
944{asd} schreef:@my00 volgens mij de wildfire x of zo, ben op het werk niet de enige die er last van heeft, heel veel storing en reageert niet goed. Ben er niet blij mee....
Zal wel een Wildfire S zijn dan. Dit is dan ook bijna het goedkoopste model van HTC. En natuurlijk is deze langzamer en minder fijn in gebruik dan een iPhone welke 4x zoveel kost. Ik begrijp helemaal je frustratie met deze telefoon, zou ik ook hebben, maar het heeft natuurlijk niets met de Android te maken, maar met je baas die je een goedkoop toestel aanbied .
Ja dat is hem Wildfire s, honderden modellen met android, dit is ongetwijfeld het goedkoopste model, apple heeft steeds maar een model, maar die werkt wel goed, heb voor de rest niet zoveel met mobiele telefoons ga er dus niet zelf een kopen, wel jammer dat ik de basic heb.
Ik heb de nieuwe iphone 5 binnen! wel lekker snel apparaat. ook het iets grotere scherm is best fijn, verder natuurlijk weer gewoon alles hetzelfde. Ben benieuwd naar de batterij.....
sim bijgeknipt, dus was geen nieuwe voor nodig. Verder gebruik ik geen dockings. Wel lastig is dat je weer nieuwe laders nodig hebt. Had ze altijd overal liggen, auto, slaapkamer, keuken, kantoor. Moet het nu even met 1 doen....