09 okt 2012 12:09
09 okt 2012 12:57
09 okt 2012 13:13
Enguess schreef:Golf saai? Kom op nou. Het is juist heel spannend in vele opzichten: hoe je één wordt met de natuur als je op je buik door de bush ligt te robben om je afgezwaaide bal te zoeken, die rauwe adrenaline die door je lichaam spuit terwijl je vanaf de derde "FORE!!!" brult naar dat oudere echtpaar op de 17de, waar je bal met 270 km/uur doelgericht op af gaat, het pittorseke gekraak van de denneboomtakken waar je bal net een ravage in heeft aangericht en de altijd weer lastige vraag "wat komt eerst neer, die dode eekhoorn of de bal". De voldoening op de 19de hole, achter een groot glas bier, als er weer géén gewonden gevallen zijn als gevolg van je "golfhandicap" vandaag, Het afrekenen van de glasschade van de eigenaren van de geparkeerde auto's die je dus wél geraakt hebt, de onderhandelingen over het terugkrijgen van de greenfee, omdat je helemaal geen green gezien hebt, wel veel rough, zand, water - maar ja: dan hadden ze het maar "rough-zand-water-fee" moeten noemen - enzovoorts enzovoorts. Nee, als je golf saai vindt dan klopt er iets niet....
09 okt 2012 13:21
$TEEF schreef:harald, leuke baan he.. dassenbaan gelopen?
$TEEF schreef:geef maar een gil als je zin en tijd hebt binnenkort, moet nog een paar kaarten lopen;-)
09 okt 2012 13:57
MS964 schreef:Enguess schreef:Golf saai? Kom op nou. Het is juist heel spannend in vele opzichten: hoe je één wordt met de natuur als je op je buik door de bush ligt te robben om je afgezwaaide bal te zoeken, die rauwe adrenaline die door je lichaam spuit terwijl je vanaf de derde "FORE!!!" brult naar dat oudere echtpaar op de 17de, waar je bal met 270 km/uur doelgericht op af gaat, het pittorseke gekraak van de denneboomtakken waar je bal net een ravage in heeft aangericht en de altijd weer lastige vraag "wat komt eerst neer, die dode eekhoorn of de bal". De voldoening op de 19de hole, achter een groot glas bier, als er weer géén gewonden gevallen zijn als gevolg van je "golfhandicap" vandaag, Het afrekenen van de glasschade van de eigenaren van de geparkeerde auto's die je dus wél geraakt hebt, de onderhandelingen over het terugkrijgen van de greenfee, omdat je helemaal geen green gezien hebt, wel veel rough, zand, water - maar ja: dan hadden ze het maar "rough-zand-water-fee" moeten noemen - enzovoorts enzovoorts. Nee, als je golf saai vindt dan klopt er iets niet....
![]()
Ik begrijp dat er mensen zijn die, als ze een sport beoefenen, helemaal kapot willen gaan. Dan moet je idd niet golfen. Maar dat laat onverlet dat golf een (knap uitdagende en lastige) sport is, zeker weten.
Forumuitje naar een baan lijkt me leuk! En als er forummers zijn die weer een balletje gaan doen, ik houd me aanbevolen!
09 okt 2012 14:00
Maar ik zou het graag weer opnieuw willen proberen. Het lijkt me iig beter dan gewoon op café te zitten met je vrienden.
10 okt 2012 10:19
horn schreef:$TEEF schreef:harald, leuke baan he.. dassenbaan gelopen?
Loenen (aan de Vecht...)
$TEEF schreef:geef maar een gil als je zin en tijd hebt binnenkort, moet nog een paar kaarten lopen;-)
Leuk, maar mijn homecourse ligt in Z-Afr - mag jouw kaarten derhalve niet tekenen... (ga wel weer een NL gvb hcp scoren, dan kan het wel)
10 okt 2012 10:37
10 okt 2012 11:52
horn schreef:dacht dat jij niet/nauwelijks meer speelde? Ik overigens ook. Wel recentelijk een zondagochtend-forumrondje gelopen in de buurt van Breda.
10 okt 2012 13:29
10 okt 2012 13:33
10 okt 2012 14:14
10 okt 2012 14:46
10 okt 2012 15:48
10 okt 2012 15:51
10 okt 2012 17:53
10 okt 2012 20:55
14 okt 2012 9:08
Cazzo Super Veloce schreef:MS964 schreef:Enguess schreef:Golf saai? Kom op nou. Het is juist heel spannend in vele opzichten: hoe je één wordt met de natuur als je op je buik door de bush ligt te robben om je afgezwaaide bal te zoeken, die rauwe adrenaline die door je lichaam spuit terwijl je vanaf de derde "FORE!!!" brult naar dat oudere echtpaar op de 17de, waar je bal met 270 km/uur doelgericht op af gaat, het pittorseke gekraak van de denneboomtakken waar je bal net een ravage in heeft aangericht en de altijd weer lastige vraag "wat komt eerst neer, die dode eekhoorn of de bal". De voldoening op de 19de hole, achter een groot glas bier, als er weer géén gewonden gevallen zijn als gevolg van je "golfhandicap" vandaag, Het afrekenen van de glasschade van de eigenaren van de geparkeerde auto's die je dus wél geraakt hebt, de onderhandelingen over het terugkrijgen van de greenfee, omdat je helemaal geen green gezien hebt, wel veel rough, zand, water - maar ja: dan hadden ze het maar "rough-zand-water-fee" moeten noemen - enzovoorts enzovoorts. Nee, als je golf saai vindt dan klopt er iets niet....
![]()
Ik begrijp dat er mensen zijn die, als ze een sport beoefenen, helemaal kapot willen gaan. Dan moet je idd niet golfen. Maar dat laat onverlet dat golf een (knap uitdagende en lastige) sport is, zeker weten.
Forumuitje naar een baan lijkt me leuk! En als er forummers zijn die weer een balletje gaan doen, ik houd me aanbevolen!
Mn schoonmoeder (78) net gebeld, wil ook wel mee
(en nee, een spelletje dat je op die leeftijd nog kunt beoefenen is GEEN sport)
14 okt 2012 9:15
14 okt 2012 9:34
horn schreef:ik hoop van harte dat ik op mijn 78e nog lekker rondjes loop te golfen. en dan ga ik me niet druk maken of de jeugd dat wel of niet een sport vindt...
14 okt 2012 9:45
14 okt 2012 10:58
14 okt 2012 13:00
14 okt 2012 13:37
14 okt 2012 19:29