Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VII

15 okt 2012 18:06

ver boven de 200 schreef:(...) Alleen heeft deze eigenaar hem zelf nog erg kort en dat knaagt altijd een beetje. :roll:

Ik meen de achtergrond van de foto's te herkennen: volgens mij combineert de verkoper de hobby "Porsche" met de hobby "handel".

15 okt 2012 20:06

Is dat niet de 997 die bij Aarts Porsche service stond enige tijd geleden? Geloof van wel... Prijs is zeker gunstig!

15 okt 2012 22:21

Mooi ding voor dito prijs!

15 okt 2012 22:33

FreudeamFahren schreef:
ver boven de 200 schreef:(...) Alleen heeft deze eigenaar hem zelf nog erg kort en dat knaagt altijd een beetje. :roll:

Ik meen de achtergrond van de foto's te herkennen: volgens mij combineert de verkoper de hobby "Porsche" met de hobby "handel".

Ik herken het huis ook. Van heel veel andere P advertenties. Dat hij de auto maar even in zijn bezit heeft, heeft dus met handel te maken.

15 okt 2012 22:35

Wel jammer dat het kenteken niet herkent wordt door RDW, terwijl de foto's er niet ge-foto-shopt uitzien, was toen bij Aarts ook al. Had dat even niet gezien dat het om dezelfde auto ging....

16 okt 2012 8:56

En zie hier dat de prijs van een 996 nog lager kan 15.500 vraagprijs op nl kenteken http://link.marktplaats.nl/605941127

16 okt 2012 9:00

Ik meen de achtergrond van de foto's te herkennen: volgens mij combineert de verkoper de hobby "Porsche" met de hobby "handel".[/quote]

Ik herken het huis ook. Van heel veel andere P advertenties. Dat hij de auto maar even in zijn bezit heeft, heeft dus met handel te maken.[/quote]

inderdaad, hij heeft wel altijd zeer scherpe prijzen en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. heb vroeger eens met hem gesproken over een 964 cabrio. alles positief wat mij betreft. :D

als je hem over hobby/handel aanspreekt zal hij dit ook toegeven en geen smoesjes opdraven van bla,bla,bla... :res:

16 okt 2012 9:26

Mooie auto, met sportchrono pakket. Helaas geen cabrio 8)

16 okt 2012 22:55

Medeforummers,

Iemand enige info over de zwarte 4s bij van Roy cars te Eindhoven? Lijkt me een scherpe prijs?

http://www.vanroycars.nl/aanbod/

Pagina 2 (krijg geen exacte link :twisted: )

Wellicht hoort deze in de koopjesrubriek..

16 okt 2012 23:17

http://vanroycars.onlinevoorraad.nl/sc9 ... 9980&nr=17 :salut:

16 okt 2012 23:22

Dank! :lol:

17 okt 2012 8:48

Mooie wagen. Lekker breed. Vind persoonlijk het grijze interieur wat minder maar voor de rest een nette 4S.

17 okt 2012 8:55

Ziet er op het oog mooi uit. Jammer genoeg zijn geen foto's geplaatst van de welbekende stickertjes, maar goed een bezichtiging geeft meer informatie.

Hopelijk heeft een forummer meer informatie over deze specifieke 4S.

Vraag mij alleen af waar het reservewiel is gebleven...? :scratch: Run-flats?

17 okt 2012 9:21

Delnoy schreef:Mooie wagen. Lekker breed. Vind persoonlijk het grijze interieur wat minder maar voor de rest een nette 4S.

Met zwart interieur had ik m ook mooier gevonden maar nog wel aan de prijs zeg (ook in feb 2011 al).

Wel een goede site om in de gaten te houden idd.

17 okt 2012 10:09

RichardP schreef:Vraag mij alleen af waar het reservewiel is gebleven...? :scratch: Run-flats?

Het reservewiel (een klein thuiskomertje) zit in de koffer vooraan, onder de zwarte afdekking waar (op de pics hierboven) de gevarendriehoek ligt.
Het zit dus NIET zoals bij de Boxster en (blijkbaar) de 996 MKI op deze plaats:

Afbeelding

Ik probeer nog een foto te vinden van de positie bij de 4S...

17 okt 2012 11:22

Tilt! schreef:Ik probeer nog een foto te vinden van de positie bij de 4S...

• De trap af
  • Linksaf
  • Kofferbak open maken
  • KLIK!

:idea:

17 okt 2012 11:35

8)
Zat ik hier nou net leuk in m'n boxer voor de pc... :| :mrgreen:
(boxer hé? Niet Boxster ;))

17 okt 2012 11:36

Kunnen wellicht variaties in bestaan en ook totaal niet relevant voor de mogelijke aankoop van deze 4S (= off-topic). Maar zelf heb ik een 996 MK2 en het reservewiel bevindt zich gewoon onder zo'n wielhoes aan de voorzijde onder de kofferklep, zoals ook weergegeven in jouw foto's van de Boxster / 996 MK1.

Heb gisteren nog op het reservewiel geleund om wat kleine blaadjes uit de roosters onder het raam te verwijderen... :mrgreen:

17 okt 2012 11:52

RichardP schreef:Kunnen wellicht variaties in bestaan en ook totaal niet relevant voor de mogelijke aankoop van deze 4S (= off-topic).

Er zijn er die om minder een auto laten staan :idea:

Op de vraag van waar het reservewiel zich bevindt .. ben ik even Tilt! z'n garage ingelopen :salut:

Afbeelding Afbeelding

Dat lijkt me zo wel duidelijk, waar het wiel zich bevindt :wink:

17 okt 2012 12:02

Jip bij 4wd ligt het reserve wiel plat onder de vloer van de baggageruimte. Staat ook in de boekjes. Vreselijk onhandig natuurlijk als je net je hele kofferbak vol hebt zitten voor vakantie en dan een lekke band krijgt 8)

17 okt 2012 12:30

Duidelijk die uitleg. Thanks! :thumleft:

Zit hem dus in de 4wd vs. 2wd en niet zozeer in de MK's. Inderdaad Mark, lijkt mij lastig (vervelender) met een lekke band, maar goed. Daarnaast, probeer ook maar eens je normale achterwiel in de auto te krijgen wanneer deze lek is en je Porsche aardig vol zit tijdens de vakantie!

17 okt 2012 15:47

Mooie 993 S met slechts 47k km voor 58k

Afbeelding

17 okt 2012 15:56

Mooie 2S, jammer dat bijna al die dingen tiptronic zijn.

17 okt 2012 16:04

.. vandaar de prijs :popcorn:

17 okt 2012 17:32

Dus tiptronic = overpriced? 8)
Gesloten onderwerp