Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: eindwerk HELP!

14 okt 2012 21:17

horn schreef:. . . ik zeg: achterruitenwisserblad vervangen.

Wel een listige tip Harald . . . weet je wel hoe gemakkelijk die dure armpjes kunnen afbreken . . .

14 okt 2012 21:49

ja. weet ik helaas. ik schreef toch ook 'dat ik het in twee keer voor elkaar kreeg...' :twisted:

14 okt 2012 23:26

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

...en dan die arme studenten toch zoiets adviseren :roll: ...je moest je schamen

15 okt 2012 20:08

horn schreef:ik heb de kroeg-rekeningen nog. telt dat ook? :twisted:

mbembe schreef:Kom op zeg, wij deden dat toch ook allemaal? nu zijn we inmiddels zo oud dat we dat ons niet meer kunnen herinneren maar wij waren geen haar beter

maar ik ging er geen mensen op een of ander forum mee lastig vallen. besprak dat gewoon in de kroeg met vrienden die hetzelfde deden... :lol:

ja dat deed ik op dezelfde manier; wat een tijd :cheers: :ba:

15 okt 2012 21:31

mbembe schreef:. . . wat een tijd :cheers:

Ik weet niet hoe het vroeger ging . . . maar volgens mij zijn de tijden of de studenten behoorlijk veranderd :roll:

Buurmeisje loopt een half jaar stage in een Lounge bar :roll: op Curacau, kost een klein vermogen en op mijn vraag "of er geen bar dichterbij was, Belgie of zo" werd er wel heel erg meewarig naar mij gekeken.

Nu is onze dochter zich ook aan het orienteren voor een stageplek en vliegen inmiddels folders van Australie, Indonesie, Zuid-Afrika etc. over de tafel.
Op mijn voorzichtige opmerking dat de studietoelage binnen Europa hoger is dan er buiten en hierdoor wellicht verstandiger is om iets binnen Europa te zoeken, kreeg ik als antwoord: "Veel te dichtbij"

Ik weet nog niet of ik aan deze gekkigheid mee wil werken :scratch:

15 okt 2012 21:33

Ik mocht stage lopen in Amsterdam Zuid-Oost..... (bij Econocom, toen nog spectaculair :lol: )

15 okt 2012 21:42

horn schreef:ik zou het achterruitenwisserblad vervangen.....

Sorry mannen het is even off topic,
maar hebben jullie na de zomer ook zo'n enorme last van uitgedroogde ruitenwisserrubbers ... ?

(Ik wist niet dat die reclame van die glasprutsers nog irritanter kon).

15 okt 2012 22:41

Eindwerk: ik zou gewoon het buurmeisje nemen:
megalange link
Kweenie hoe duur zij was...
:popcorn:

15 okt 2012 22:51

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mijn buurmeisje is zeker niet onappetijtelijk . . . maar haar vader is een goede vriend van mij :roll:
Plaats een reactie