Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Restauratie van een 3.0 Carrera '77

18 okt 2012 11:18

Zoals beloofd de foto's van de vorderingen.

Hebben voor de afwerking alles nieuw gekozen als het nog te koop was, dus achterlichten en reflector is ook nieuw, rubbers ook harmonica stukken origineel Porsche.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Dus je ziet dat we niet stil gezeten hebben in de vrije uurtjes.

Originele bumper is er ook bij en gespoten, maar de mannen vonden deze mooier, ik zelf ook. :oops:

18 okt 2012 11:20

Zier er :thumleft: uit !

Ik wist niet dat die reflector nog/weer nieuw te krijgen was :arrow: Is het er een met of zonder mistlampen :?:

18 okt 2012 11:55

Aan de 2 dikke vijzen op de achterbumper te zien zet ik mijn geld op eentje zonder mistlamp ;)

18 okt 2012 11:59

Helaas - je gaat niet door voor de koelkast ...

... die 2 dikke vijzen zijn voor iets anders :wink:

18 okt 2012 17:55

Tilt! schreef:Aan de 2 dikke vijzen op de achterbumper te zien zet ik mijn geld op eentje zonder mistlamp ;)

porsche in zwarte letters is zonder mistlamp . bij reflectors met , zijn ze rood

18 okt 2012 18:14

De mispoes! :ba:
Ben blij toe want op die plaats een mistlamp had echt nergens op geleken ;)

20 okt 2012 15:32

ccr-timo schreef:Originele bumper is er ook bij en gespoten, maar de mannen vonden deze mooier, ik zelf ook. :oops:

Heel mooi werk, Wim. Wat een ambacht.

Ik heb een carbon voorbumper en een GRP achterbumper in het origineel formaat op m'n carrera 3.
Afbeelding
Hoeveel commentaar ik niet gehad heb dat de periscoop headlamp washers er niet op zaten, sjonge sjonge!
Afbeelding

Nu ja, de origele bumpers, periscoopjes en een sport voor spoilert (voor als de whaletail erop staat) liggen netjes in mijn garage maar als jullie denken die zwarte coupe te verkopen voor een top prijs.... think twice!

Alleszins, prachtig werk!!

Groetjes,

Bert

02 nov 2012 11:22

toppppppppppp :D

02 nov 2012 14:29

Bertroex schreef: maar als jullie denken die zwarte coupe te verkopen voor een top prijs.... think twice!

Waarom niet Bert, dit is toch een restauratie volgens het boekje??
Plaats een reactie