18 okt 2012 22:40
19 okt 2012 7:20
19 okt 2012 9:11
bully schreef:Wiki Fins.In de loop der jaren groeide de motorinhoud van 2,0 naar 2,2 en 2,4 liter. Altijd waren diverse uitvoeringen te krijgen. De standaard 'T' (110, 125, of 130pk), het comfortmodel 'E' (155 of 165pk) of de sportieve 'S' (160, 170, 180 of 190 pk).
19 okt 2012 9:44
19 okt 2012 9:47
19 okt 2012 10:01
19 okt 2012 10:10
Work performed @ Farnbacher-Loles in Connecticut in 2007:
• RS Conversion w/ fiberglass front fenders, bumpers, steel hood
• Full repaint & RS Graphics
• Front & Rear Bilstein Sports shocks
• Tarett Torsion Bars 22mm Front / 30mm Rear
• Tarett Adj Swaybars 22mm F & R
• Elephant Polybronze Bushings
• Weltmeister Adj Springplates
• Turbo Tierods & Adj. Bumpsteer kit
• Tarett Upper Strut mounts w/ custom front upper strut brace
• A/C upgrade – All new components from RennAire fitted to both original condensers
• Custom Lindsey Fuchs 8&9×17 w/ 205/50 & 255/40 Yoko Advan Neova’s
• Front & Rear 930 Brakes w/ Vehicle Craft 930 Floating rotor kit
• 930 Master cylinder
19 okt 2012 10:11
felix bahama 912 schreef:Ik zou niet voor een S gaan maar voor een E, die is prijsgunstiger en vriendelijker om te rijden, een 2,2 E met magnesium blok klinkt geweldig, loopt geweldig. Voor mij een E boven een S vanwege de driveability. En ook een knappe 912 boven een T die zijn extra gewicht achter de achteras niet compenseerd door het extra vermogen. Nogmaals mijn persoonlijke mening gebaseerd op ervaring.
19 okt 2012 10:58
19 okt 2012 12:42
19 okt 2012 12:48
19 okt 2012 16:53
Maarten schreef:felix bahama 912 schreef:Ik zou niet voor een S gaan maar voor een E, die is prijsgunstiger en vriendelijker om te rijden, een 2,2 E met magnesium blok klinkt geweldig, loopt geweldig. Voor mij een E boven een S vanwege de driveability. En ook een knappe 912 boven een T die zijn extra gewicht achter de achteras niet compenseerd door het extra vermogen. Nogmaals mijn persoonlijke mening gebaseerd op ervaring.
Piet Kraan, iemand die echt wel weet waar hij het over heeft, vertelde me dat ook. Een E rijdt feitelijk veel comfortabeler dan een S met bijna gelijke prestaties.
20 okt 2012 10:46
fins schreef:heel erg mooi, maar het blijf een nepper natuurijk. Dat ligt me niet.
Dan heb ik liever iets Walker-achtigs.
20 okt 2012 12:58
20 okt 2012 14:08
fins schreef:Die had ik al gevonden idd.
Doekje!
20 okt 2012 15:35
20 okt 2012 18:03
20 okt 2012 18:11
20 okt 2012 18:17
21 okt 2012 12:26
Maarten schreef:SterkteDe basisvraag in deze is: wil je iets was klaar is of wil je iets zelf (laten) restaureren?
21 okt 2012 12:39
Jeroen C3.0 schreef:
21 okt 2012 12:40
21 okt 2012 12:55
21 okt 2012 18:04