23 okt 2012 22:05
24 okt 2012 10:44
24 okt 2012 13:46
24 okt 2012 18:55
24 okt 2012 19:11
24 okt 2012 19:12
24 okt 2012 20:32
24 okt 2012 21:29
EVO schreef:Jammer Marc, maar keuze genoeg.
Deze bijvoorbeeld, ziet er op de foto´s erg netjes uit:
http://auto.marktplaats.nl/porsche/6084 ... -navi.html?
24 okt 2012 22:46
24 okt 2012 22:59
24 okt 2012 23:06
Marc heeft de S8 particulier verkocht en duidelijk gemaakt dat hij dan verder ging kijken. Bij inruil was het een ander verhaal.erwin996 schreef:Wat is er gebeurd met die zwarte, Marc? Ik heb het verhaal even gemist...
27 okt 2012 6:14
Devils son schreef:EVO schreef:Jammer Marc, maar keuze genoeg.
Deze bijvoorbeeld, ziet er op de foto´s erg netjes uit:
http://auto.marktplaats.nl/porsche/6084 ... -navi.html?
Het blijft toch apart de hoeveelheid lowmilers die ik momenteel zie. Serieus, toen ik mijn turbo bijna 4 jaar geleden kocht was mijn auto (met toen 77K op de teller) een turbo met een lage kilometerstand en nu is het bijna een gemiddelde kilometerstand (ik chargeer, maar het gemiddelde ligt wel opvallend lager). Kennelijk hebben al die turbo's de afgelopen jaren achteruit gereden...
Ik ken deze auto niet, dus het kan altijd in dit geval wel kloppen, maar als de kilometerstand niet echt blijkt uit de documentatie, dan moet je oppassen.
27 okt 2012 10:07
993 C2 schreef:Devils son schreef:EVO schreef:Jammer Marc, maar keuze genoeg.
Deze bijvoorbeeld, ziet er op de foto´s erg netjes uit:
http://auto.marktplaats.nl/porsche/6084 ... -navi.html?
Het blijft toch apart de hoeveelheid lowmilers die ik momenteel zie. Serieus, toen ik mijn turbo bijna 4 jaar geleden kocht was mijn auto (met toen 77K op de teller) een turbo met een lage kilometerstand en nu is het bijna een gemiddelde kilometerstand (ik chargeer, maar het gemiddelde ligt wel opvallend lager). Kennelijk hebben al die turbo's de afgelopen jaren achteruit gereden...
Ik ken deze auto niet, dus het kan altijd in dit geval wel kloppen, maar als de kilometerstand niet echt blijkt uit de documentatie, dan moet je oppassen.
En daarom ook altijd steevast het DME laten uitlezen op het aantal bedrijfsuren als je de mogelijkheid hebt voordat je in onderhandeling gaat. Bespaard een hoop teleurstelling en tijd. Let wel dat de meeste handelaren geen PIWIS of Durametric hebben en de specialist voor AAK moet dat ook maar hebben. Het is niet voor het eerst dat ik ging kijken naar een auto met 85.000km op de klok maar met ruim 3400 bedrijfsuren (uitgaande van gemiddeld 45km per uur wat aan de lage kant is toch 153.000km)
07 nov 2012 0:39
07 nov 2012 0:48