Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
05 aug 2012 11:49
Hij is nu een paar weekjes dicht maar gaat naar de Oude Loswal in Hilversum naast Robert Visser
Makkelijk de auto bij Robert brengen en bij Hette (Targa Florio) een bakkie doen
Was er laatst bij Robert en zag de nieuwe showroom, we wachten af
05 aug 2012 15:22
Welk pand is het,links of rechts naast het oude of nieuwe pand van Robert?
05 aug 2012 15:46
Dacht als je de straat in rijdt aan de rechterkant en dan weer rechts
05 aug 2012 16:13
Wie had verwacht dat de Oude Loswal de Porsche Boulevard van Hilversum zou worden
11 aug 2012 10:20
In 2005 met het form op bezoek geweest bij Hette. Heb toen een bosje foto's gemaakt. Straks weer even met een clubje aanwaaien?
11 aug 2012 10:34
Leuk plan Anne!
long time...
11 aug 2012 16:02
Taatjen schreef:Wie had verwacht dat de Oude Loswal de Porsche Boulevard van Hilversum zou worden
Er stond daar al heel wat meer dan alleen het (klanten)spul van RV
11 aug 2012 17:23
Hmmm, zit met enige regelmaat 200m tot 2km verderop daar, dus zal eens langsrijden
06 nov 2012 17:41
Op de site van Targa Florio staan geen Porsches meer te koop,de twee die er gisteren nog op stonden zijn verdwenen.
Gestopt ?
06 nov 2012 17:49
Kheb ook ff gekeken, staat niet veel zal hem een mailtje sturen
06 nov 2012 22:57
Een feestje is natuurlijk altijd leuk! Zoals degene die mij wat beter kennen al wat langer weten, heb ik Targa Florio nu alweer 3 jaar geleden terug gebracht tot hobby proporties. Niet eens zozeer veroorzaakt door economische crisis maar veel belangrijker, door persoonlijke ambitie, heb ik in 2009 besloten om mijn oude job weer op te pakken en mijn passie weer terug te brengen in mijn hobby. Zoals dat wel vaker gaat met van je hobby je werk maken, het zorgt er ook voor dat je op zoek kan naar een nieuwe hobby. En laat ik dat nou net niet willen! In de huidige modus heb ik veel meer plezier in onze gezamenlijke hobby en is het geen moeten maar mogen! Het noodzaakte mij wel om op zoek te gaan naar een kleinere (lees: betaalbaardere) ruimte voor mijn eigen auto's, maar ook voor de auto's die ik zo nu en dan in opdracht of voor eigen rekening verkoop. Die ruimte heb ik gevonden en sinds een aantal weken zit ik dan ook niet ver bij Robert Visser vandaan in een pand waar ik 6 auto's kwijt kan. Leuk om weer eens wat oude bekenden op het nieuwe adres te zien, maar bel wel even als je langs wil komen, het moet immers in hobby tijd!
06 nov 2012 23:35
Dus je zit nu op de mini autoboulevard bij mij om de hoek, Hette

Was me nog niet opgevallen
06 nov 2012 23:54
Hi Hette, beetje off topic, ik kom net mijn oude 993 tegen in de verkoop, volgens mij een van de eerste auto's die je verkocht hebt
http://www.vossestein-exclusive.nl/pagina.print.aanbod.8107397.htmLijkt me leuk om weer eens een kop koffie te komen drinken.