18 jun 2005 0:12
EriC4C schreef:robbie965 schreef:dan heb je de snelste van het forum![]()
Wauw..... ook echt iets om trots op te zijn.
18 jun 2005 7:20
michael schreef:Wat doen jullie toch met die bakken?. Die van mij heeft nergens last van.
18 jun 2005 7:42
Jaco schreef:Heb met mn ex-930 precies hetzelfde gehad, van 2 naar 3 rustig aan!! Geloof wel dat de bak beter gereviseerd kon worden. Blijf nog steeds onder de indruk van de snelheid per versnelling: 155 in 2, 220 in 3 en volgens het boekje 305 in 4 (snelst gereden op de teller 285, met armen die 2x zo dik waren en een adrenaline peil van +500%)
18 jun 2005 9:19
robbie965 schreef:EriC4C schreef:robbie965 schreef:dan heb je de snelste van het forum![]()
Wauw..... ook echt iets om trots op te zijn.
ik vind dat je daar best trots op kunt zijn
dat begon vroeger al met wie de snelste brommer had
18 jun 2005 10:55
Chris_lbr schreef:Geloof ik graag want elk steentje/putje dat zich op de weg bevindt voel je in zo'n wagen en ik veronderstel dat jij er dan nog de originele Fuchsen op had liggen waardoor hij nog vrij soepel op de baan lag. Dat vind ik nu juist zo knap aan die 930'ers die nog aanvoelen als heel brute maar puur mechanische sportkarren van 20-25 jaar terug zonder al te veel electronica. Dat stuur MOET je gewoon elke seconde goed vasthouden.
Die verhoudingen in 2de en 3de haal ik niet. 130-135 in 2e en 200-210 in 3de en hij zat op 7000 rpm. Ligt er misschien aan omdat ik er 18inch velgen op heb liggen.
Wat zijn de snelheden in 2-3-4 die je nu behaalt met die 5-boite ?
Michael,
Kun jij iets zeggen over de topspeeds die je in 2de en 3de haalt ?
Wat doen jullie toch met die bakken? . Die van mij heeft nergens last van.
18 jun 2005 22:12
Jaco schreef:Mr. niet krakende versnellingsbak schreef:Wat doen jullie toch met die bakken? . Die van mij heeft nergens last van.
Michael, laat mij maar even....![]()
18 jun 2005 23:31
paSCal schreef:robbie965 schreef:EriC4C schreef:robbie965 schreef:dan heb je de snelste van het forum![]()
Wauw..... ook echt iets om trots op te zijn.
ik vind dat je daar best trots op kunt zijn
dat begon vroeger al met wie de snelste brommer had
Nee hoor, nooit een brommer gehad, gewoon slim geweest, 2 jaar doorgespaard, rijbewijs gehaald en een kever gekocht
18 jun 2005 23:44
Chris_lbr schreef:michael schreef:Wat doen jullie toch met die bakken?. Die van mij heeft nergens last van.
Jij hebt wel een '85er, die van mij is 2 jaar ouder. Kan het niet zijn dat jij een andere boite hebt ? Of d'er zit misschien een USA-versie in die minder of niet krrrr...Of ze was net gereviseerd toen j'em gekocht hebt.
![]()
![]()
18 jun 2005 23:46
Chris_lbr schreef:Jaco schreef:Heb met mn ex-930 precies hetzelfde gehad, van 2 naar 3 rustig aan!! Geloof wel dat de bak beter gereviseerd kon worden. Blijf nog steeds onder de indruk van de snelheid per versnelling: 155 in 2, 220 in 3 en volgens het boekje 305 in 4 (snelst gereden op de teller 285, met armen die 2x zo dik waren en een adrenaline peil van +500%)
Geloof ik graag want elk steentje/putje dat zich op de weg bevindt voel je in zo'n wagen en ik veronderstel dat jij er dan nog de originele Fuchsen op had liggen waardoor hij nog vrij soepel op de baan lag. Dat vind ik nu juist zo knap aan die 930'ers die nog aanvoelen als heel brute maar puur mechanische sportkarren van 20-25 jaar terug zonder al te veel electronica. Dat stuur MOET je gewoon elke seconde goed vasthouden.
Die verhoudingen in 2de en 3de haal ik niet. 130-135 in 2e en 200-210 in 3de en hij zat op 7000 rpm. Ligt er misschien aan omdat ik er 18inch velgen op heb liggen.
Wat zijn de snelheden in 2-3-4 die je nu behaalt met die 5-boite ?
Michael,
Kun jij iets zeggen over de topspeeds die je in 2de en 3de haalt ?
19 jun 2005 14:29
19 jun 2005 20:13
19 jun 2005 22:45
19 jun 2005 22:46
RS-R schreef:Rij jij zo hard dan?
19 jun 2005 23:36
michael schreef:Voor 2 weken terug 6 uur s'morgens van Swalmen naar Horst en terug naar Reuver in 35 minuten, gelijk half N. Limburg gewekt.
28 jun 2005 21:55
28 jun 2005 22:10
28 jun 2005 22:20
28 jun 2005 22:26
29 jun 2005 20:09
29 jun 2005 23:21
30 jun 2005 21:23
01 jul 2005 20:18
02 jul 2005 0:26
Chris_lbr schreef:Zeg Michael, vraagje : heb jij verleden jaar na je upgrade die nieuwe turbo eerst een tijdje ingereden of zo ? Indien ja, hoe en hoelang ?
02 jul 2005 0:37
02 jul 2005 0:44