Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
10 nov 2012 19:47
Ik zal de route nog even 20x uitdraaien...
10 nov 2012 20:38
Tuurlijk!
Blijft de tijd dat je me morgen op komt pikken gewoon staan?
10 nov 2012 21:17
yep, 10:00 met m'n nieuwe waggie
10 nov 2012 23:30
de Fiscalist schreef:Ik zal de route nog even 20x uitdraaien...
... gelukkig maar 6 blaadjes
- per route
10 nov 2012 23:34
Ik scale het wel ,.... We maken wel een paar treintjes anders, ga ook geen kilo papier mee zeulen
10 nov 2012 23:38
Je kan 'm hier toch als plaatje(s) posten
... of dubbelzijdig printen
10 nov 2012 23:50
Zowiezo dubbelzijdig...
11 nov 2012 0:55
Gewoon 5x en dan 5 treintjes maken
11 nov 2012 2:29
leander schreef:Gewoon 5x en dan 5 treintjes maken

stak plan !
Ik ben van dr achter hangen, en niet roadbook lezen.
tot zo allemaal
ps: rol net de kroeg uit, dus op het gemaak straks aub. ppfffffffff
william
11 nov 2012 9:28
Hier is het ook laat geworden.
Ik begrijp dat iedereen achter elkaar aanrijdt en niemand in het roadbook kijkt?
Neem ik de navi wel mee, kan ik in elk geval dat museum vinden
Het weer wordt top, tot straks!
11 nov 2012 9:32
horn schreef: kan ik eindelijk weer eens mee met een PF-uitje. Dit keer met mijn klassieke (hahahaha) Benz.

Ik heb ook nog even met de gedachte gespeeld om vandaag op chique te gaan en de oude groene dame van stal te halen maar ik kom toch maar met dat blauwe ding, val ik niet zo op tussen al die Porsche-paupers
11 nov 2012 17:10
Ewout schreef:Ik begrijp dat iedereen achter elkaar aanrijdt en niemand in het roadbook kijkt?
Fijn is dat
11 nov 2012 17:33
Net met de hele familie terug van een leuke rit en museumbezoek! Mooie collectie in mooie omgeving. Was er voor t laatst ong 30 jaar geleden.
Ook weer wat nieuwe en bekende gezichten gesproken.
Bas, Leander en Olaf, bedankt voor t organiseren
11 nov 2012 17:34
Wij zijn ook weer thuis. Had helaas geen exemplaar van het roadbook bemachtigd en startte als laatste. Na 200 meter was ik de hele groep kwijt en ben uiteindelijk maar op de navigatie naar het museum gereden.
Organisatie bedankt voor de moeite. Wij hebben een leuke dag gehad
11 nov 2012 17:36
Waar blijven de foto's ?
11 nov 2012 17:46
Hoe kun je nu na 200 meter de groep al kwijt zijn???
Je hebt iig een mooie rit door de polder gemist, stuur mij een pb met je mailadres en je krijgt de route in pdf

kun je het nog eens proberen

Dames heren, bedankt voor de gezelligheid, ik geloof dat er nog een klein financieel staartje komt, leander heeft de gids betaald uit zijn eigen zak.... Hij zal nog wel een kleine bijdrage vragen daarvoor schat ik.
11 nov 2012 17:53
Ook weer thuis (hele rit

). Leuke dag gehad: mooie route gereden en een interessant museum gezien. Bovendien gezellig! Leander, Bas en Olaf bedankt
PS. toch ergens het gevoel dat Louwman niets met Porsche heeft (eentje op hoeveel auto's?)
PS2: Leander, laat even weten wat we kunnen bijdragen voor de gids (die het prima deed)
11 nov 2012 18:00
Bedankt Leander/ Bas /olaf voor de gezellige dag !!. Ook ik was helaas na 200 mtr het spoor bijster

, lastig invoegen op drukke weg.
Leander laat me ff weten hoeveel je nog krijgt voor die gids.
groet Rene
Laatst bijgewerkt door
renetrzes op 11 nov 2012 19:10, in totaal 1 keer bewerkt.
11 nov 2012 18:05
Ok, misschien zat er een klein foutje in de route,... Vanaf het restaurant hadden we ook onder het tunneltje door aan de andere kant de weg op gekund, dan hadden we niet over hoeven steken, was beter geweest maar ik bedacht het pas toen ik in de auto zat en zelf die kant op ben gereden....
Sorry
11 nov 2012 18:07
heel leuke dag gehad, gave rit en leuke mensen leren kennen.
tevens ruime tijd van 'turbo' geluid mogen genieten van mijn voorganger.
was een sound !! ook in de Sijtwende tunnels Voorschoten/DenHaaag een geweldig kabaal.
ook Sylvia dank je wel voor het mij oppikken bij afslag Moordrecht.
het betalen van de gids maak ook ik in orde. heb een hekel aan schuld !!
gr. William
11 nov 2012 18:18
We zijn ook weer thuis het was wel 1 km rijden, zo vlak bij wonen en toch nog nooit in het museum geweest. Bas, Leander en Olaf hartstikke bedankt voor het initiatief en het organiseren mochten er nog extra kosten zijn gemaakt laat het weten dan maken we het over.
Bedankt Jolanda & Marcel
11 nov 2012 18:21
de Fiscalist schreef:Ok, misschien zat er een klein foutje in de route ...

... moeilijkheidsgraad
11 nov 2012 18:25
Het was geen fout, alleen een kleine mogelijke optimalisatie die we hebben gemist....