Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de

10 nov 2012 8:39

Morguhhhh,

Interessant weekje achter de rug :mrgreen:

Komende week gaat de 997 voor een grote beurt weg, volgend weekend duik in de techniek. Ik begrijp dat er aardig wat forummers aanwezig zullen zijn, gezellig. De week daarna wordt 'ie weer helemaal fijn gemaakt door Bart van Custom Car Cleaning.

Vanmiddag erwtensoep eten bij de schoonfamilie en onze zoon heeft een kinderfeestje.
Vanavond lekker met het vrouwtje naar de Mexicaan en daarna naar Skyfall. Daarna nog even de kroeg in. Heb gelukkig een BOB voor de komende 9 maanden. :wink:

Fijn weekend allemaal. :thumleft:

10 nov 2012 9:05

Mogguh :!:

Vandaag maar eens een stukje rijden, het schijnt dat er hier en daar de nieuwe 4S wordt getoond aan het publek. :wink:

Vanavond verjaardag en morgen naar het Louwman museum. Goed weekend allen :!:

10 nov 2012 9:07

Ewout schreef: Aanstaande zondag is voor mij en ga ik lekker poetsen en rijden :drive: 8)

Kom naar Leiden, rit + bezoek aan Louwman museum!

Edit: zie net dat je je al hebt aangemeld. Moet vast wel kunnen.

10 nov 2012 9:30

Als ik kom Floriaan, rijd ik niet achter je aan :):) :drive: ! Morgen kleine kans dat ik kan komen ivm andere verplichtingen. Maar allemaal veel kijk- en rijplezier. Geniet van het weekend!
:drive:

10 nov 2012 9:38

Moghu,

Naast studie en nog wat werken maak ik er een rustig weekend van.
Eitjes zitten in de pan, dus bijna ontbijt en dan.........

Geniet van elkaar!

10 nov 2012 10:54

Goedemorgen, eitjes net op! Gisteren vooral rondgereden in mijn nieuwe speeltje, jeetje wat gaaf. Vandaag staan er natuurlijk ook weer een paar ritjes op stapel!.

veel plezier allen.

10 nov 2012 11:23

Maba44 schreef:Als ik kom Floriaan, rijd ik niet achter je aan :):) :drive: ! Morgen kleine kans dat ik kan komen ivm andere verplichtingen. Maar allemaal veel kijk- en rijplezier. Geniet van het weekend!
:drive:

nou zeg, wat een gebrek aan vertrouwen :mrgreen:
hoop dat ik wel achter iemand kan aanrijden, vermoed dat mn zoon net zo'n goede navigator is als z'n vader :| :mrgreen:

10 nov 2012 11:44

Ik wilde eigenlijk ook achter jou aanrijden :drive:

10 nov 2012 12:43

Prima hoor, als ik maar iemand kan volgen die WEL kan navigeren :mrgreen:
Dat was in Den Haag ook de reden dat ik de tunnel miste...

10 nov 2012 23:10

Avond allemaal... vanmiddag even naar de hengelsportzaak geweest om toch een stuk kunstaas te halen... (wilde even mijn viskwaliteiten checken na 15 jaar.... :mrgreen: ) effe naar mijn ouders gereden in Breukelen en na een half uurtje snoeken een jaap van 98 cm aan de kant :cheers: :cheers: ik blij en mijn vader nog veel meer dat ik dit nog op eigen kracht kan :scratch: :mrgreen:

Voor de rest lekker een rustig weekend :wink:

10 nov 2012 23:33

Buiten dat ik het hele weekend aan het toeren ben in de 996, ben ik ook aan het lezen in het instructieboekje ( keurig bijgeleverd in het Nederlands door Witmer & Odijk) en een net aangeschaft boekje van de uitgeverij van Peter Morgan. Het heet The Ultiem Ownersguide Porsche 911 (996) vol met wetenswaardigheden, zoals bijvoorbeeld blz vol met extra codes (ik noem er 1 : IXPX; instrument surround in dark burr maple). Kost eigenlijk niet veel en je hebt een leuke informatiebron erbij (uitgave 2012).

Ik vermaak mij dus prima!

11 nov 2012 0:43

ja dat zijn mooie boeken. :lol: Heb de 993 en 996 uitgaven. :popcorn:

11 nov 2012 0:52

Inderdaad, je zult nog een deel moeten aanschaffen Stehan :wink:

11 nov 2012 0:59

Als vanouds is Sigrid zowel vroeg in de ochtend als laat op de avond scherp van geest! :res:

11 nov 2012 1:14

Nou, bijna.
Hij heet toch echt Stephan :wink:

11 nov 2012 1:54

:popcorn: :mrgreen:

11 nov 2012 5:15

Morguhhh,

Gisteren mijn schoonvader geholpen met zijn Carport. Daarna naar de Mexicaan met Jessica en aansluitend naar Skyfall. Te warm en te druk in de Bios. Wel heerlijk geslapen tijdens de film. :roll:

Helaas daarom nu alweer klaar wakker :twisted:

Ach, heb je wat van de zondag.

Fijne dag gewenst. :salut:

11 nov 2012 5:57

Delnoy schreef: McChicane

Wel heerlijk geslapen tijdens de film. :roll:

Te vol gevre.. eh .. gegeten bij de Mex :?: :idea:

Goeiemorgen !

11 nov 2012 7:03

Wordt tijd tijd dat in Limburg de bioscopen ook airco krijgen zodat de men ook daar de zalen bioscopen behaaglijk weet te krijgen net zoals de bioscopen in het westen des lands :):).
Delnoy mocht jij de film echt willen zien bij deze, betaal ik je kaartje voor een bioscoop voorzien ruimte in het westen...Nog een reden ook om 200km te rijden ! :cheers: :drive:
Fijne zondag allen !

11 nov 2012 9:26

Hebben ze in Limburg tegenwoordig ook al bioscopen?! :shock:
Waar blijft de tijd :mrgreen:

Na een druk maar leuk dagje gisteren vandaag een relaxdag tussen de auto's.
Het wordt mooi weer en de kap kan straks lekker open :drive:

11 nov 2012 10:06

Te vol gevre.. eh .. gegeten bij de Mex

Ja :twisted:
Maar wel lekker. :mrgreen:

Delnoy mocht jij de film echt willen zien bij deze, betaal ik je kaartje voor een bioscoop voorzien ruimte in het westen...Nog een reden ook om 200km te rijden !

Nee, maar bedankt voor het aanbod. :thumleft:
Download hem over een paar weken wel via Spotnet. Als ik dan weer in slaap val maak ik er een 13 delige serie van en hoef ik niet 3 euro te betalen voor een colaatje.

Hebben ze in Limburg tegenwoordig ook al bioscopen?!

Ja ik weet 't. Hadden we een paar jaar terug nog iedere week vergadering onder de grote eik en reed de burgemeester nog op zijn varken door het dorp hebben nu ineens de vrouwen stemrecht, zelfs bioscopen hebben en coffeeshops waar je helemaal geen koffie krijgen kan. Zit te overwegen om te vertrekken naar een of andere stam in Afrika waar ze nog nooit gehoord hebben van het kabinet Rutte, zorgtoeslag en belasting. Mijn enige zorg is dan nog wie vandaag het regendansje mag doen. :^:

11 nov 2012 10:14

Laten we het maar droog houden vandaag.

Iedereen vroeg wakker zeg...het is zondag.
Veel plezier in Leiden, ik ga aan de studie.

11 nov 2012 10:36

Studeer ze! Ik heb een blokje langs de diverse fam. leden geplant. Niet erg, betekent weer: Lekker toeren!

11 nov 2012 10:45

Morguh allemaal... wat een weertje zeg.. is hier strak blauw en een lekker zon, zo maar eens kijken wat wij gaan uitvreten maar eerst ontbijten de broodjes zitten in de oven en de eitjes staan te koken :mrgreen:

Fijne dag allemaal :thumleft:

11 nov 2012 11:01

Goedemorgen deze zondagmorgen. Net van de chirurg te horen gekregen dat het boven verwachting goed gaat dus ik mag vandaag naar huis :thumleft:

Maak er een top dag van!
Gesloten onderwerp