Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Max. leeftijd (qua ruimte) kids achterbank 911 (964)?

20 okt 2012 20:02

Joost993 schreef:De jongste (zoontje van 3) zit gewoon met een zitverhoger achterin, gaat prima, is ook nog een klein ventje voor zijn leeftijd. De oudste (7 jaar) gewoon zonder zitverhoger achterin, gaat ook prima.

Joost, Welk merk gebruik je, dat past in de kuipjes?

20 okt 2012 20:12

Vorig jaar mijn dochter van 17 met haar vriendin meegenomen. Wij hadden wel bekijks. Gaat wel voor een korte afstand, maar ik denk dat comfortabel toch echt niet veel ouder dan 12 jaar moet zijn. Het mooie van porsche is dat het wel kan

21 okt 2012 8:02

@ master ken - even proberen maar een tijdje geleden hadden ze boosterseats voor iets van 15 euro bij de halfords die perfect pasten.
Ik heb wel eens gelezen van iemand die een zak met purschuim vulde en deze in de kuipjes duwde en hard liet worden. En daarna liet stofferen. :idea:

21 okt 2012 8:10

Da's uiteraard ook een idee. Met PUR kun je veel problemen oplossen :cheers:

21 okt 2012 9:43

Is een halfords zitverhogertje, past net.

21 okt 2012 11:34

In juni zijn we met Porsche Club Maasland met mensen uit een huis met begeleid wonen op stap geweest. Afgezien van het feit dat het voor de gehandicapten en hun begeleiders een leuke middag was, was het voor mij als :drive: ook een bijzondere beleving (aanrader).

De gehandicapten gingen voorin, maar sommigen hadden wat moeite met de spieren :shaking2: en er was begeleiding in de auto nodig.
Tot dan toe dacht ik ook dat je tot max 12 jaar achterin kon zitten, maar bij het aanschouwen van een 3.2 met zeker 100 kilo 30-jarige begeleiding tussen de bijrijdersstoel en de achterruit geplakt :shock: bleek dat allemaal achterhaald :sick: .

Het is duidelijk dat alleen de lengte :smurf: van belang is voor het achter kunnen zitten in een 911 aircooled. Leeftijd speelt geen enkele rol en voor de omvang :elephant: is de enige belemmering de ruimte tussen de B-stijl en de neergeklapte voorstoel, als je het daar tussendoor krijgt mag het mee.
:cheers:

21 okt 2012 11:50

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

29 nov 2012 13:29

horn schreef:laat de vriendin van Mischa dat maar niet horen :^:

:mrgreen:

29 nov 2012 13:46

Ik gebruik ook een Halfords zitverhogertje voor mijn dochter van 4. Past perfect en kostte inderdaad iets van 15 euro. :thumleft:
Plaats een reactie