01 dec 2012 14:05
Johan2 schreef:Afgelopen weekend bij Robert Visser in Hilversum geweest. Daar de vraag gesteld: RON95 of Ron 98. Zijn antwoord: gewoon Ron 95: is geen probleem voor de motor van een 997.
01 dec 2012 16:58
01 dec 2012 17:30
01 dec 2012 17:31
Johan2 schreef:Afgelopen weekend bij Robert Visser in Hilversum geweest. Daar de vraag gesteld: RON95 of Ron 98. Zijn antwoord: gewoon Ron 95: is geen probleem voor de motor van een 997.
01 dec 2012 18:10
01 dec 2012 18:27
01 dec 2012 18:43
01 dec 2012 18:51
01 dec 2012 19:19
EriC4C schreef:Dat RON 98 er in kán ook niet
01 dec 2012 20:22
MarkS schreef:Het lijkt wel een stelletje prius rijders hier
01 dec 2012 20:29
01 dec 2012 22:41
Remmel schreef:Meer km's rijden met euro98?![]()
01 dec 2012 22:49
01 dec 2012 23:09
01 dec 2012 23:31
EriC4C schreef:MarkS schreef:Het lijkt wel een stelletje prius rijders hier
Nee, omdat je Porsche rijdt moet je onnodig geld over de balk smijten?!
Steeds weer de opmerking dat je het beste RON98 kunt tanken en/of dat je daarmee betere prestaties zou krijgen tijdens "normaal" sportief gebruik op de openbare weg, onafhankelijk van welke motor het betreft is om moe(deloos) van te worden.
01 dec 2012 23:35
EriC4C schreef:Nee, omdat je Porsche rijdt moet je onnodig geld over de balk smijten?!
Steeds weer de opmerking dat je het beste RON98 kunt tanken en/of dat je daarmee betere prestaties zou krijgen tijdens "normaal" sportief gebruik op de openbare weg, onafhankelijk van welke motor het betreft is om moe(deloos) van te worden.
01 dec 2012 23:45
arenarood schreef:Motor loopt als een zonnetje,zelfs na 157.000km onder deze "mishandeling" geleden te hebben
03 dec 2012 0:07
03 dec 2012 0:13
03 dec 2012 0:23
Hij loopt gewoon het beste op VPower 97 RON
03 dec 2012 0:58
03 dec 2012 8:41
In The Netherlands, V-Power has a 95 RON rating, although officials from Shell stated it is effective 97 RON
03 dec 2012 11:26
03 dec 2012 12:00
03 dec 2012 12:16