Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
03 nov 2012 10:28
sarsrich schreef:Minder leuk was dat Peter iets met zijn sleutel kan wat IK NIET KAN

Dat wordt de hele dag studeren met het instructieboekje op schoot.
Troost je, bij jou kan het hele dak eraf....

Was weer erg gezellig z'n vrijdagavond, heerlijk zo'n avondje over Porsches en sleutels ipv budget, reorganisaties, footprints, roadmaps, etc.....
Heren en dames, thanks!
03 nov 2012 17:25
Dag Allen.
Heen rijden was vrijdag avond wel apart , want , deze keer niet in de porsche omdat hij bij de spuiter staat voor een opknap beurtje .
De avond was wederom super leuk , ook mooi dat Geert zo snel de weg heeft gevonden naar deze "bij-buurt " avond.
Graag tot de volgende keer !!
Ger.
04 dec 2012 14:31
Allen,
Wat vliegt de tijd as vrijdag is het alweer de eerste vrijdag van de maand.
Leuk als we elkaar weer kunnen treffen in Lieshout.
Ik ben er rond 19:30, laat even weten als je er ook bent.
Tot vrijdag!!
Gr, Peter
Ps, ben ook bezig, samen met Richard natuurlijk, om weer een nieuwjaarsreceptie te organiseren in Lieshout, houd het forum in de gaten!
04 dec 2012 17:39

alleen
Laatst bijgewerkt door
sarsrich op 04 dec 2012 20:09, in totaal 1 keer bewerkt.
04 dec 2012 21:50
Helaas gaat niet lukken, tot nieuwjaar.
05 dec 2012 22:56
Probeer ook even langs/aan te komen
Groet
06 dec 2012 0:15
als we geen sneeuwschuivert nodig hebben is het duo problematiek ook aanwezig maar dat had je al gezien.
06 dec 2012 0:26
Dan maar hopen dat de weg vrij is.....
Tot vrijdag!!
06 dec 2012 20:21
Tot morgen!
07 dec 2012 10:11
gaat toch nog een groot vraagteken worden, met een groot rijdend aantal personeelsleden en een verlate sneeuw

moet ik het nog even bezien.
zal de sneeuw per NS reizen soms met die 6 uur vertraging.
vanmiddag horen jullie nader.
07 dec 2012 13:23
Hi Hans,
Ik zou een "4 weel drive" meenemen, jammer als je niet kunt komen.
We rekenen op je, houden een stoeltje bij het raam vrij.
Gr, Peer
07 dec 2012 15:57
Wat gaan we doen?
Ik heb de neiging om af te zeggen.
Alles vriest op vanavond en wordt dus glad.
Afblazen of niet?
07 dec 2012 16:36
Allen,
Ik heb even naar het weerbericht van vanavond gekeken:
---------
Vanavond wordt het droog en vannacht klaart het op met in het binnenland matige tot strenge vorst.
Plaatselijk kan een mistbank ontstaan.
---------
Richard en ik hebben even overleg gehad en stellen voor om de meeting van vanavond af te blazen.
Ik wil het niet op m'n geweten hebben dat er straks iemand in de sloot beland en diepgevroren aangetroffen wordt.
HELAAS, ik had me er natuurlijk wel weer op verheugd om met dit stelletje ongeregeld een bakkie te doen....
Mochten jullie een volledig andere mening hebben laat het me maar weten dan kom ik alsnog, voor mij is het maar 7 km.
Gr, Peter
07 dec 2012 16:50
Okay, ik ben er definitief NIET
07 dec 2012 17:02
Jammer, maar wel een verstandig besluit.
Tot volgende week dan maar
07 dec 2012 17:08
voor ons is het maar 2x 130 km en wij kunnen wel hoor, mijn auto kan kunstrijden zeg maar zonder dat ik daarvan dronken wordt.
maar ik begrijp dat Cor en ik dan de enige zijn daar die al die sate op moeten eten. Da`s wel veul veur 2 mennekes toch????
07 dec 2012 18:19
Cor en ik hebben besloten om maar weer aan het werk te gaan, er is nog genoeg te doen en sate hebben ze hier ook. Tot de volgende meeting allemaal
07 dec 2012 18:37
Peter, Richard, het is erg jammer maar wel het juiste besluit.
Enneuh, zoals Henrik voorstelt.. volgende week borrelen??
07 dec 2012 21:15

volgende week zie ik dus regelmatig terug komen, wat missen we??? Terug gezocht maar kan weinig vinden. (heb mijn bril ook even niet paraat, die kan niet tegen ruim 100 kg.)
10 dec 2012 17:34
Wat we missen?? De maandelijkse borrel door het winterse weer afgelopen vrijdag!
10 dec 2012 17:42
ooooohhhhh zie je wel dat als je de 4 in je leeftijd hebt je stukken scherper bent.

jullie willen de borrel een week verzetten, ja ja eerst aan de zaak borrelen dan nog ff in Lieshout brollelllen

mag wel alvast een chauffeur regelen en een lekker slaapplaatsje.
11 dec 2012 14:45
Hallo allemaal,
De eerste vrijdag van de maand hebben we de koffie / borrel af moeten blazen ivm het slechte weer.
Ik stel voor dat we dan aankomende vrijdag nogmaals proberen. Dat zal dan de laatste keer dit jaar worden.
Laat even weten als je zin en tijd hebt.
Gr, Peter