07 dec 2012 10:27
Inmiddels kiest 90% van de 911 kopers voor een Carrera 4(S)
07 dec 2012 10:40
07 dec 2012 11:09
07 dec 2012 11:27
07 dec 2012 11:34
HV schreef:de 4S wordt in de eerste plaats bejubeld om zijn breedte en het Turbo onderstel. Dit (cultstatus) icm lage productieaantallen houdt de prijs vervolgens op een zeer stevig niveau vast, waar alleen de liefhebber bereid is dit bedrag ervoor neer te tellen.
07 dec 2012 12:04
Kan je nagaan met een 964arjan schreef:2000 gtv schreef:Nadeel van de 4 is vooral het onderstuur.En de S vind ik uit verhouding tov de wat smalle iele neus van de 993.
En wat mij weer niet zoveel uitmaakt....een 4s is de langzaamste 993![]()
Onderstuur is probleem van de 964 C4, hier heeft de 993 geen last van. Over de verschillen had ik laatst ook wat vragen,
hier is laatst nog een topic overgeweest, ff de zoekfunctie gebruiken.![]()
Voor de rest; Mannen met tekortkomingen proberen dit te compenseren door een auto aan te schaffen voor "echte" mannen, echter rijden echte mannen motor en hebben een baard
07 dec 2012 12:07
07 dec 2012 12:45
07 dec 2012 13:46
Hartwiek schreef:Wat een onzin allemaal, ik ben blij dat mn rs6 4wd was, anders was ik er denk ik niet meer....520 pk op alleen de achterwielen met een automaat is zelfmoord....zelfs bij droog weer.....nu heb ik een 4s en een c2, ik rijd liever in de 4s, dan maar een mietje.....
07 dec 2012 13:52
07 dec 2012 13:56
Pieter_996 schreef:Offtopic, koppeling kapot Rob? Dat krijg je ervan als je een S probeert bij te houden, dan leg je hem toch teveel op de pijnbank.
Zonder gein, gewoon slijtage of meer aan de hand? Kan me herinneren dat de jouwe redelijk wat km´s had dus als het de eerste koppeling was ook weer niet heel gek natuurlijk.
07 dec 2012 15:32
07 dec 2012 16:03
07 dec 2012 16:59
arjan schreef:HV schreef:de 4S wordt in de eerste plaats bejubeld om zijn breedte en het Turbo onderstel. Dit (cultstatus) icm lage productieaantallen houdt de prijs vervolgens op een zeer stevig niveau vast, waar alleen de liefhebber bereid is dit bedrag ervoor neer te tellen.
Even wat harde cijfers;
geproduceerde 4S: 6948
geproduceerde C2: 23127
geproduceerde C4: 4744
De standaard 4 is dus zeldzamer dan de 4S! Is lichter dan de S en 50 kg zwaarder dan de C2, echter zit dit extra gewicht bij de gemiddelde porsche rijder al voorinHeeft het zelfde karakter als een C2 echter bij verlies van grip gaat een gedeelte naar de voorwielen. Zou dus gewoon kiezen voor een C4 als je een mooie tegen komt, en nogmaals de gene die het hardste schreeuwen over een mannen auto lekker laten gaan, mannen auto's worden al ruim 40 jaar niet meer gemaakt
07 dec 2012 17:01
07 dec 2012 17:26
07 dec 2012 17:41
rob964.c4 schreef:Heb me vandaag weer prima vermaakt in mijn mietjes auto,
Voel me wel een beetje ken block
07 dec 2012 17:52
Subdriver schreef:Nadeel: Volgens velen hier is een Porsche geen Porsche als het een C4 is, en al helemaal niet als er ook nog eens PDK op zit!
ik heb dan ook gewoon een platgeslagen kever![]()
07 dec 2012 17:53
07 dec 2012 18:03
07 dec 2012 18:05
07 dec 2012 18:05
07 dec 2012 18:11
07 dec 2012 19:55
wolf schreef:fout block zul je bedoelen
07 dec 2012 20:46
wolf schreef:ben vandaag met de 3.2 toch op en neer naar mokum gekacheld. aucun problem.