Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Even geen Porsche (Audi-adepten onder elkaar)

08 dec 2012 12:50

Mooi toch hoe de BMW fans hier in het Audi adepten hoekje zitten.... Dat is zoiets als "Feyenoord" roepen in de Arena.... En dan maar hopen dat je gelijk krijgt.... :res:

08 dec 2012 12:51

Vind Feyenoord meer Opel. :mrgreen:

08 dec 2012 12:57

Ook hele fijne auto's :pale:

08 dec 2012 13:15

Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur tussen BMW of Audi. Hoewel BMW mij op dit moment qua uiterlijk meer aanstaat.
En Audi sowieso met quattro, FWD vind ik sowieso niet tof :twisted: .

Pascal schreef:Maar goed, Audi's, wat denken de mensen van de nieuwe A3 Sportback? :cheesy:

Zeer mooi van binnen en buiten, alleen die luchtroosters verpesten het interieur wat voor mij. Valt veel te hard op.

08 dec 2012 14:51

De nieuwe A3 SB? Wederom een saaie auto om te zien. Zou persoonlijk gaan shoppen bij VW, en dan met name de nieuwe Golf VI.

08 dec 2012 14:52

Pardon, de nieuwe Golf VII bedoel ik.

08 dec 2012 15:13

Hier staat de laatste jaren alleen maar VAG spul voor de deur. Maar ik moet zeggen dat ik BMW's steeds aantrekkelijker vind worden. De nieuwe stijl spreekt mij erg aan. En als ik dan zie wat ze voor verbruik / performance ratio weten te realiseren, daar kunnen ze bij VAG nog wel een puntje aan zuigen... Misschien bij de volgende leasert maar eens naar een wagen buiten de VAG groep kijken.

08 dec 2012 15:42

Sorry, maar een A3 rijd wel stukken beter dan een golf hoor!

08 dec 2012 15:47

thedutchguy schreef:Sorry, maar een A3 rijd wel stukken beter dan een golf hoor!

Zelfde platform, toch?

08 dec 2012 15:59

vind een audi A3 ook helemaal niet beter rijden dan een vergelijkbare golf.

08 dec 2012 16:38

is er ook al een skoda of seat op dat platform?

08 dec 2012 17:08

Er komt een nieuwe Octavia en Leon aan.

08 dec 2012 17:49

Qua FWD rijgedrag is de golf en A3 gewoon hetzelfde.

Het verschil zit hem vooral in de luxe afwerking (serieus verschil imo).

08 dec 2012 18:41

Ik vind de BMW/Audi discussie wel aardig. Geeft aan dat Audi inmiddels de norm is voor de BMW-rijders... :mrgreen:

08 dec 2012 19:07

dobbelsteen schreef:Qua FWD rijgedrag is de golf en A3 gewoon hetzelfde.

Daar ben ik het niet mee eens. Destijds ben ik wezen proefrijden in een Golf GT TDI, A3 TDI en een Leon FR TDI, allebei op hetzelfde onderstel. De uiteindelijke keuze ging naar de Leon FR omdat deze veel sportiever stuurde. ( en een frisser uiterlijk, maar dat is persoonlijk)

08 dec 2012 19:16

Dat laatste klopt en is ook een bewuste keuze. De Skoda versie is doorgaans een beetje slapjes, de VW ook niet erg strak afgeveerd, maar wel meer gedempt, de Audi is wat strakker en de Seat is het meest op sportiviteit gericht (bij de gewone modellen natuurlijk, de GTI, R, RS, S, enz. varianten is sportiviteit ongeacht het merk wel het uitgangspunt bij de afstelling).

De verschillen zijn natuurlijk niet extreem, dus ik kan mij wel voorstellen dat er mensen zijn die het grofweg hetzelfde aan vinden voelen.

08 dec 2012 19:42

Devils son schreef:Ik vind de BMW/Audi discussie wel aardig. Geeft aan dat Audi inmiddels de norm is voor de BMW-rijders... :mrgreen:

Zolang BMW niet met voorwielaandrijving begint ... zal het nog wel even duren voordat Audi langszij komt. Ooit een keertje een uitstapje gemaakt en een A6 3.0 gekocht. Ik ben het dus met je eens, een keer een Audi tussen door en je weet je BMW weer dubbel te waarderen. :drive:

08 dec 2012 19:44

heb ook diverse BMW's gehad en vond ze echt perfect, maar dat maakt het ook wel weer een beetje saai, soort lucht vs waterkoelers :mrgreen:

08 dec 2012 20:08

Het wordt tijd om dit draadje te fuseren met "BMW adepten onder elkaar".... :mrgreen:

08 dec 2012 20:10

roondejong schreef:Zolang BMW niet met voorwielaandrijving begint ...

Nou, daar gaan ze dus weldegelijk mee beginnen.

08 dec 2012 20:18

Lol, je bent me voor....

08 dec 2012 22:22

Audi.... :roll: maar dan wel een S of RS :mrgreen: ...

08 dec 2012 22:57

Devils son schreef:Ik vind de BMW/Audi discussie wel aardig. Geeft aan dat Audi inmiddels de norm is voor de BMW-rijders... :mrgreen:
Je hebt helemaal gelijk! :cheesy:

09 dec 2012 1:17

In het BMW topic wordt in ieder geval een stuk minder over Audi gesproken. :mrgreen:

:popcorn:

09 dec 2012 2:50

tja bmw vs audi :scratch: ik zou het wel weten :mrgreen: liever een Audi dan bmw... meer waar voor je geld ;)
Plaats een reactie