25 dec 2012 17:50
25 dec 2012 17:58
Olaf schreef:steef schreef: Die Bagheera was idd een gaaf concept. Die zie je echt niet veel meer, en das toch jammer.
Staan er meer te koop dan Carrera 3.2 's![]()
KLIK
26 dec 2012 10:02
27 dec 2012 16:01
27 dec 2012 19:09
28 dec 2012 13:19
28 dec 2012 20:17
25 jan 2013 12:23
25 jan 2013 21:45
klaas964 schreef:
Het betreft een, van origine, 1972 1000 GLS die door de tweede eigenaar technisch is verbouwd tot een Rallye 2, Dus met een 1294 cc motor met twee dubbele Solex carburateurs, een andere nokkenas, carter, ontsteking en de radiator voorin (inderdaad, niet luchtgekoeld, dat was NSU). Deze vorige eigenaar heeft de auto ook volledig uit elkaar gehaald en alle mogelijke roestwerende maatregelen genomen. Hij is erin getrouwd, heeft een paar slaloms gereden en weer binnen gezet.
Ik ben de derde eigenaar en heb de auto uitgebouwd tot een Rallye 3 Coupe SRT uitvoering zoals er in 77 mee werd geraced. Carrosserie uitbouw en de uitlaat achter onder de bumper. Period PLS velgen en de besproken Toyo's. In de planning staan dubbele Weber carburateurs en een nog hogere nokkenas. Een Origineel Rallye 2 dash en een 6 punts kooi. Ondertussen het vliegwiel afgedraaid toen de koppeling werd vervangen. Origineel 42K kilometers op de klok, absoluut geen roest.
Ze stal de show op de parkeerplaats van de Nurburgring (AAAAH Ein Simca!!!). Op de baan heb ik veel rechts gereden![]()
Fijne kerstdagen
27 jan 2013 12:49
horn schreef:enige wat ik kan vinden dat dit in Belgie per 2012 het geval zou zijn. succes met je zoektocht.