Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Feest!!! 5 jaar financiele crisis.

31 dec 2012 12:11

als ze belooft dat ze niet bij iedere Mac die wij tegenkomen om een happy meal gaat zeuren wIl ik best mevrouw VM015 naar 020 brengen.

Heeft Onze rooie vriend eigenlijk al gedoneerd aan het Forum of weet hij nog niet dat dat gewoon vanaf zijn JeugdRekening gestort kan worden?

31 dec 2012 14:38

Zilvervloot? :wink:

31 dec 2012 18:10

Waarom heb ik vanaf het begin al het idee,dat VM020 gewoon een forummer is,die onder een andere nick de zaak zit te stangen :? En zich rot zit te lachen :D

31 dec 2012 18:13

Zou zomaar kunnen, al voor 40 pages...

31 dec 2012 19:41

arenarood schreef:Waarom heb ik vanaf het begin al het idee,dat VM020 gewoon een forummer is,die onder een andere nick de zaak zit te stangen :? En zich rot zit te lachen :D
Hoe bedoel je?................. :mrgreen: Enne, ik ben het iig niet.

31 dec 2012 20:20

Belastingen vanaf morgen totaal onbetaalbaar

U kunt nog een paar uur genieten van uw huidige, bijzonder ruime financiële situatie. Neem het er vanavond een beetje van, qua superdeluxe oliebollen en in zilver verpakte appelbeignets.

Per vanaf morgen bent u de Sjaak. De overheid moet bezuinigen, dus de belastingen gaan de lucht in. Zeg maar op het moment dat u vuurpijlen staat weg te schieten, knalt de belastingdienst heel veel tarieven omhoog. De Televaag (noot aan Basisweg: zo'n kruiwagen vol oliebollen-foto werkt niet heel goed naast de kop 'Allemaal buikriem aanhalen'.) somt er een paar op: de belasting op aardgas gaat omhoog, de assurantiebelasting gaat omhoog en de accijnzen op tabak & alcohol gaan omhoog.

Het eigen risico in de zorg gaat omhoog. De huren gaan omhoog. Relatief rijke ouders krijgen minder steun om hun kinderen op te laten groeien. De hypotheekrenteaftrek wordt behoorlijk drastisch aangepast, de belastingschijven worden niet aangepast aan de inflatie en de aow-leeftijd gaat met een maand omhoog. Zo. Dit alles nog altijd met grote dank aan het Kontneukakkoord van VVD, CDA, D66, CU & GroenLinks. U dacht dat de PvVdA nu laag in de peilingen staat? Wacht volgende week maar af. Voor nu: alcohol en sigaretten hamsteren. Und jetzt SCHNELL nog een huis kopen.

Geenstijl.nl

31 dec 2012 20:33

In België noemen we dit : Paniekeren! :afro:

31 dec 2012 20:36

In nederland weten we niet beter !

31 dec 2012 20:39

Hier thuis(waar dat dan ook zijn mag) sluit ik financieel het jaar weer zeer positief af.
Crisis, ja, maar niet in mijn portemonnee.

31 dec 2012 20:39

Hier ook Sigrid! :D

31 dec 2012 21:02

Het zal voor de meeste zo zijn op dit forum ! Anders kan je geen porsche rijden :drive:

31 dec 2012 21:40

Toch heeft VM020 wel gelijk. Het erge is alleen dat in NL vrijwel alles al redelijk duur is.

Vijfsterren-hotel prijzen en je krijgt een drie-sterrenpension om te vertoeven ervoor terug.
Straks vijfsterren-plus prijzen en drie sterren halen we amper...

Happy New Year allemaal alvast !!!

:popcorn:

31 dec 2012 21:43

Yep! Sluit 2012 superplus af.... Maar kan vele malen beter. Nooit tevreden he zegt mijn vrouwtje.

31 dec 2012 21:46

Turbocruiser is vlgs mij de enige forummer die mij begrijpt.

:cheers:

31 dec 2012 21:47

Turbocruiser is vlgs mij de enige forummer die mij begrijpt.

Er is nog hoop

:cheers:

01 jan 2013 2:49

Pfffff.

3x

Je moet wel eenzaam zijn.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=36922
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=36921

Maar ook voor de eenzame fab meneer, de allerbeste wensen voor 2013.

01 jan 2013 3:16

VM020 schreef:Ik ben te moe om jou in delft op te halen. Laat jan> jou thuis brengem.

Allereerst de beste wensen voor 2013!

Ben nog wel benieuwd naar de oorsprong van bovenstaand bericht. Over de economie, de graaiers, oplichters (=banken) weet je alles in detail, van dit ook?

01 jan 2013 9:39

Blote vrouwen, tetten en egeltjes met open ruggen. Leuk maar niet bepaald gepast.

01 jan 2013 23:42

Zooooo hoe is de staatsloterij jullie gezind het begin van het jaar/ uuh crisisjaar? :mrgreen: ..... :mrgreen:

01 jan 2013 23:49

Ik € 10,= en mijn vrouw € 7,50, nog niet eens 1 lot eruit! :mrgreen:

02 jan 2013 0:00

Op mijn lot staat "Jackpot Ja". Toch is er ergens een fout gemaakt ....

02 jan 2013 0:02

Ik heb helaas niets.... alleen 1 'troost' prijs en dat is voor mij mijn hoofdprijs mijn vrouw die is meer dan 30 mil. waard :mrgreen:

02 jan 2013 0:06

Dimitri-Turbo schreef:Ik heb helaas niets.... alleen 1 'troost' prijs en dat is voor mij mijn hoofdprijs mijn vrouw die is meer dan 30 mil. waard :mrgreen:

:cheers: :cheers:

Bob C4 schreef:Op mijn lot staat "Jackpot Ja". Toch is er ergens een fout gemaakt ....

Zullen we dan samen proceren tegen de staatsloterij, want bij mij hetzelfde probleem! :mrgreen:

02 jan 2013 10:22

6 halve loten a raison van 90e. 1x 3,75 en 2x 5 euro. Was weer een enerverende avond :cheesy: Postcodeloterij hoofdprijs is gevallen in Nuenen 5672, waar ik van mijn 3e tot 18e ben opgegroeid... Gefeliciteerd, oude buren :twisted:

02 jan 2013 13:11

Silver lining: zij wonen nog steeds in nuenen...
Gesloten onderwerp