Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Re: Speedline's

14 jan 2013 8:59

Edd997 schreef:Wss wel, hij was nog online toen ik de ad tegen kwam. Zou ze zo voor em kopen........ als ik meer wist!
Hoop dat ze morgen er nog op staan en hij deze set wilt, kosten 3500 dus dat is een koopje!!!

Een tray Schultenbau voor 5 euro is een koopje. 3,5 K voor een paar velgen vind ik niet billig. Ook al zijn het dan Speedlines.

14 jan 2013 9:23

Telefoonnummer van de verkoper staat erbij in de Ebay advertentie
Hij vraagt een prijsvoorstel , dus je kunt gewoon direct onderhandelen
Ophalen in omgeving Keulen is ook geen probleem vanuit NL

14 jan 2013 9:35

3,5 k is inderdaad geen koopje, maar voor een mooi setje speedline's zou ik dat er wel voor over hebben. 5 k of hoger staat mijn inziens niet meer in verhouding tot de waarde van een "normaale" 964.

Bij een 964 turbo zou zo'n uitgave nog passen om hem orgineel te krijgen, maar blijft een hoop geld. :roll:

14 jan 2013 11:33

ik vind 3.5 k ook een hoop geld maar de nieuw prijs de 4 was 9196.00 euro danspas duur :shock:

dus in feite relatief gezien niet zo veel geld :wink:

14 jan 2013 13:51

Johannvb schreef:hier een echte setje voor maar EUR 5.800,00
Afbeelding
Goedkoper zal je ze niet somaar vinden.

Wie zoekt vindt, ze worden meestal voor 5 a 6k aangeboden, 3,5k vind ik dan een koopje. Zeker een hoop geld.

Maar dan heb je ook vette velgen. :thumleft:

14 jan 2013 14:31

Ik begrijp eerlijk gezegd heel die hype om die Speedline's niet. Ik vind het best een aardige velg om te zien onder een 964 maar kan toch wel wat mooiere verzinnen voor dat geld.

14 jan 2013 17:18

Zijn inderdaad de orginele met de juiste producte nummers ;) heb geprobeerd te bellen maar krijg geen gehoor.. een sms gestuurd, ben benieuwd.
Is inderdaad een hoop centen, moet ze nog gaan halen met de DD en een setje banden van rond de 1000 eurie, adapters van rond de 200-250 euro... poetsen ed. zitje al gauw op 5000K voor een 'paar' wielen :wink: eigelijk te gek natuurlijk :scratch: :mrgreen:

14 jan 2013 17:28

En hopen dat ze niet krom zijn en/of last hebben van metaalmoeheid. :wink:

14 jan 2013 17:40

+1 Franz... maar ik heb Knauf hier al over gesproken om een groot deel uit te sluiten bij bezichting van een set.

'Probleem' is dat er suggesties zijn gegeven over BBS velgen en na naderonderzoek (heb toch tijd zat ;) ) vind ik deze ook GRUWELIJK mooi...

Afbeelding Afbeelding

14 jan 2013 18:29

Die vind ik persoonlijk ook veel mooier. Heb er zelf deze onder zitten.

Afbeelding

14 jan 2013 18:36

Nou heb ik voor mijn saab 93 cabrio wel eens mooie gebruikte 2e hands velgen gekocht, maar die bleken toen een beetje krom te zijn? Voor oog totaal niet zichtbaar .
Maar wel met het gevolg dat de auto trilde als een gek.

:roll: Kortom loop je nu niet het risico, dat deze dure velgen ook iets hebben dat ze irritant gaan trillen hetgeen met loodjes niet meer is op te lossen???

14 jan 2013 18:42

Dimitri-Turbo schreef:
Is inderdaad een hoop centen, moet ze nog gaan halen met de DD en een setje banden van rond de 1000 eurie, adapters van rond de 200-250 euro... poetsen ed. zitje al gauw op 5000K voor een 'paar' wielen :wink: eigelijk te gek natuurlijk :scratch: :mrgreen:

Ja :shock:

14 jan 2013 18:51

Succes met de verdere zoektocht! :thumleft:

Zou met die Speedline's per velg maar 5 verschillende slotbouten nemen... Je weet maar nooit :popcorn:

14 jan 2013 21:44

Ik snap het even niet meer.... :roll:
Vorig jaar weken lang 4 Speedlines met nieuwe
Conti's voor, aangeboden op Marktplaats voor ongeveer
€3000,- en vonden enkele forummers ze te duur en zijn
ze naar Duitsland verkocht.
Nu gaat men voor bedragen ruim boven de 5 mille...... :?
Het zal wel aan mij liggen..

14 jan 2013 22:05

Komt door de crisis.
:wink:

14 jan 2013 22:13

Tja als je wat wilt verkopen dan raak je het met moeite kwijt en weet iedereen wat er niet goed is.
En..... als je iets wilt kopen en zoekt en zoekt en eindelijk vind, mag je een rijk gevulde portemonnee legen. :(

Maar als je het echt wilt, dan is het het waard (wel fijn om te weten dat de kwaliteit dan wel 100% is)

14 jan 2013 22:18

Op Ebay zie je vaak dezelfde sets voorbij komen ... MI worden de (te?) hoge vraagprijzen dan ook niet gehaald.

Weet een origineel setje voor € 4500,-
... maar die beste man laat ik (nog) even honger lijden ;)

14 jan 2013 23:08

Prijzen liegen er echt niet om.... dingen worden steeds schaarser en ook helaas duurder.... en dan moet je maar afwachten in wat voor staat je ze koopt.
Ik heb geen haast... de cups rijden goed en de bandjes achter liggen er pas 1200km op... maar als de speedlines niet gaan lukken dan ga ik toch kijken naar iets van bbs en dan met zwart hart en zwarte stickers oid.
Maar ik zie wel even hoe het allemaal loopt, heb nu tijd om mij even te verdiepen in de zoektocht en materie ;) (bent geen goeie PF-hunter ;), dus zoek het net af naar andere handeltjes )

15 jan 2013 0:39

zwarte harten met bbs,jes is wel mklkr qua onderhoud :idea: je word leip met zoveel gaatjes van die remstof :cry:

en jij denkt dat als je deze wielen neemt :

Afbeelding dat je goedkoper uit bent dan met speedlines Afbeelding nottttt

kost je nog steeds minimaal een Afbeelding

die zwarte zijn gewoon deze gouden enkelt zwart gebakken :

Afbeelding

.

wat ik al zei in porschefotovandedagtopic (staan nog paar mooie plaatjes vd gouden bbs,jes bij ) die gouden wielen gaat ik binnenkort eens ff passen onder m,n wagen ik vind ze wel mega bruut staan zo onder die witte 8)

.

15 jan 2013 0:48

Mike.. zwart hart zou ik niet nemen voor het 'minder' onderhoud, voor die 1000 km per die ik rij is dit niet belangrijk... ik vind het mooier staan dan goud.

Afbeelding ...... hier nog 1 bro, gooi je speedlines eraf.. (bij mij erop) en jij neemt BBS'en :thumleft: probleem opgelost! ... :wink: Afbeelding

15 jan 2013 0:57

kheb waarschijnlijk binnenkort een shoot met paul z,n rode 964 met die gouden bbs,jes is een maatje van deze :

Afbeelding

eigenlijk rijden er best wel veel mensen mee met deze velgen :cri:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

.

15 jan 2013 1:07

VEEL :scratch: .... ik zie nauwelijks nog luchtgekoelde op de weg... laat staan bbs'en, speedline's, ed.

Als je die shoot doet... stuur mij dan eens wat foto's oid... of ik kom zelf even kijken, bakkie doen en kwijlen ;)

15 jan 2013 11:18

hahaha maar jij zit ook niet in de scène van porsche :wink:

is goed als die gaat gebeuren sein ik je in 8)

.

15 jan 2013 12:05

drknauf schreef:hahaha maar jij zit ook niet in de scène van porsche :wink:

is goed als die gaat gebeuren sein ik je in 8)

.

Hey Neef geef mij ook een seintje dan kom ik ook langs :thumleft:

15 jan 2013 12:46

Snap alleen niet waarom bijna niemand de centre caps plaatst. Nu kijk je in zo'n gat... net of er iets mist... :scratch:

Op die tweede foto/grijze 964 zitten zwarte BBS dekseltjes, staat veel mooier vind ik.
Plaats een reactie