Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: He bah, winter...

20 dec 2012 16:18

Ja, helaas drijft een Porsche niet. Diepe plassen, daar heb ik dan deze voor:

56433

20 dec 2012 17:13

sunnyfunny schreef: ...je mag dan geen sneeuw hebben in Curacao...

Ander soort sneeuw, hittebestendiger :mrgreen:

20 dec 2012 18:50

Auto (en motorfiets) staat netjes onder de aanschafte stofhoes in de garage en wachten op betere tijden.....afgelopen weekend gekocht van dunkelblau..... :cheers:

56436

20 dec 2012 21:36

Rij in de winter ook gewoon, behalve als er echt een pak sneeuw is gevallen of heeft geijzeld.

20 dec 2012 21:40

+1.

Alleen met ijzel niet. Ook niet in de Benz. Achterwiel aandrijving heeft ook zijn nadelen.
Hoewel je af en toe er wel leuke schuivers mee kunt maken :D

20 dec 2012 21:53

rijtraininkje rob??????? zoveel fun met gladheid als je maar weet wat je doet. :mrgreen:

20 dec 2012 21:58

Mijn youngtimer vriendjes staan alledrie in de garage, onder een hoes, 3 bar in de banden en aan de druppelaar.

21 dec 2012 9:01

Beste garage heb je dan. Ik krijg er met pijn en moeite twee in. :wink:

21 dec 2012 15:48

Beste garage heb je dan. Ik krijg er met pijn en moeite twee in.

Gewoon ogen dicht en heel langzaam gas geven. Met een beetje mazzel kun je er dan ook drie in krijgen :)

21 dec 2012 20:38

Delnoy schreef:Beste garage heb je dan. Ik krijg er met pijn en moeite twee in. :wink:

Ik huur wat plekkies in een "Tiefgarage" bij mij in het dorp; eigen garage krijg ik er idd ook maar twee in... :wink: plus ongeveer 6000 kinderfietsen, grasmaaiers, enz enz enz....

22 dec 2012 4:48

Subdriver schreef:Ja, helaas drijft een Porsche niet. Diepe plassen, daar heb ik dan deze voor:

56433

Zeer geschikt. Ik moest met de Daihatsu Sirion....lukt ook wel hoor maar blij dat het niet mijn eigen auto was .....
Vandaag In Amsterdam 7 graden, best bijzonder dat je dan in de sneeuw staat in Istanboel.

13 jan 2013 23:05

Ik heb geen recht van spreken, want geen P. :roll: Ik zou lekker blijven genieten. :D :drive:

Heb ook een discussie gevolgd over de mooiste garage. Hele mooie voorbeelden gezien. Het lijkt wel een liefhebberij op zich....maaruhhh ik neem aan dat een P ook buiten kan staan. Of is het net als die Italiaanse raspaartjes die al verkouden worden als ze naar buiten kijken.

13 jan 2013 23:27

Deutsche degelijkheid versus Itailiaans design? :scratch:
Volgens mij is geen 1 auto opgewassen tegen ons klimaat. Onderhoud is alles, blijven rijden ( lees ventileren...), en als een auto dan tussendoor droog kan staan, komt de levensduur alleen maar ten goede.

Overigens heb ik de mooiste garage :mrgreen: maar hij is even 10 x te klein.....
Opmerking: wat staan grasmaaiers toch altijd gruwelijk in de weg... :flush:

14 jan 2013 0:31

Zit aankomende week zoals altijd met vorst weer thuis :bang: :bang: Ik heb mij dit jaar voor het eerst overheen gezet om ook in de winter te gaan rijden (afgelopen 2 weken denk zo'n 150km tot nu toe ;) ), ander rijdt ze helemaal niet... aankomende week thuis en morgen geven ze redelijk goed weer op dus wel voor het gaat sneeuwen nog even een rondje sturen en kan ik gelijk even mijn boekhouding wegbrengen. :drive: :drive:

14 jan 2013 0:44

Subdriver schreef:Ja, helaas drijft een Porsche niet. Diepe plassen, daar heb ik dan deze voor:

56433

Je mag het gras wel weer eens maaien :mrgreen:

14 jan 2013 14:33

Dimitri-Turbo schreef:... aankomende week thuis en morgen geven ze redelijk goed weer op dus wel voor het gaat sneeuwen nog even een rondje sturen en kan ik gelijk even mijn boekhouding wegbrengen. :drive: :drive:

Hey Dimitri,

Ik meen gelezen te hebben dat jij ook wel eens het zout strooit :D .
Als dat zo is, weet jij dan misschien of er nu al dan niet preventief gestrooid wordt?
We wonen vlak bij elkaar, dus als jij gaat rijden met de wetenschap dat er geen zout ligt, dan durf ik het ook :drive:

Groeten Marco

14 jan 2013 14:59

blij f ook maar even binnen, net nu mijn auto klaar is :evil:

14 jan 2013 15:23

Is toch lachen met dit weer, heb ik eindelijk de deuren open krijg ik ze niet meer dicht, alles bevroren, warm water eroverheen en ze vielen weer in het slot, centimeter ijs van het voorraam krabben, aan de binnenkant :lol: en rijden met die hap 8)

14 jan 2013 17:00

Delnoy schreef:Je mag het gras wel weer eens maaien :mrgreen:

Tja, regentijd he? Moet inderdaad mijn maaier uit de schuur halen :(

14 jan 2013 17:12

Zo vanmiddag vertrokken met een zonnetje en onderweg bij Alphen aan den Rijn begonnen het te sneeuwen (*^&%^##%$@ ben als een gek naar huis gereden.. nu sneeuwt het hier ook als een gek (cm of 1,5) net voor de bui nog binnen :mrgreen: :cheers:
Ik ga een keer in de winter :drive: :scratch:

14 jan 2013 21:11

maar wie gaat er dan ook naar Alphen :shock:

14 jan 2013 22:34

Enguess schreef:Mijn youngtimer vriendjes staan alledrie in de garage, onder een hoes, 3 bar in de banden en aan de druppelaar.

+1, mooie golf I GTI en E 30 M3!

14 jan 2013 22:47

In Belgie wordt vannacht 5-10 cm sneeuw verwacht, dat belooft weer voor de ochtendspits :(

Vanochtend zaten er 2 van de 4 deuren vastgevroren, net even aan de slag met antivries spul voor deurrubbers, gevoelstemperatuur momenteel buiten is tja brrrrr - nu weer even lekker opwarmen bij de speksteenkachel :D

14 jan 2013 23:21

Targa Floriaan schreef:maar wie gaat er dan ook naar Alphen :shock:

Ben zelf geboren in Alphen en tot mijn 19 gewoon.... :mrgreen: nu heeft mijn kleine zusje van 22 voor het eerst een huisje gekregen... em moest vandaag even snel onderweg met de 964 een stop maken om even een wasmachine naar boven te tillen in het flatje. :drive:

15 jan 2013 9:08

56433

Ochjee...Hilux daar ook al zo populair...eilandje verderop niet veel anders (Toyota überhaupt, ook voor het dievengilde overigens :scratch: )
Plaats een reactie