Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
12 jan 2013 13:45
Wat is de overeenkomst tussen 996/997 rijders en de NS...?
Hun grootste vijand zijn de herfstblaadjes..
(Geintje)
12 jan 2013 13:50
Waarom gevoelige IMS Lager boxters trouwens niet (even vaak) als de 911 equivalenten 996/7? Immers zelfde blok toch?
12 jan 2013 13:58
Ik ben er niet heel zeker van...maar mss ligt het aan de roosters die boxsters wel hebben voor de luchtinlaten en de 996jes niet......en...ik denk dat het vermogen ook een rol speelt...toch heb ik ook een boxster gehad (2.5) met een nieuw blok, omdat het vorige vroegtijdig toe aan een revisie was....
14 jan 2013 20:18
Hartwiek, ik weet dat je heel gepassioneerd bent over blaadjes, maar... als het zo simpel was, dan had P toch allang die roostertjes aangepast??! Ik geloof best dat koeling gevoelig ligt bij de eerste waterkokers, maar om herfstblaadjes nou van alles de schuld te geven....
14 jan 2013 20:38
Haha, misschien ben ik idd gepassioneerd ivm de blaadjes.....feit is wel dat ik van de zomer mn 4s heb laten reviseren en meteen alle troep tussen de condensors en radiateurs heb laten verwijderen....nu 2000 km later zit er weer troep tussen. welliswaar niet zoveel, maar toch....Ik blijf er op hameren dat bij de waterkokers de koeling extreem goed in de gaten moet worden gehouden....liever een keer vaker schoonmaken dan alles naar de knoppen....De luchtinlaten zitten nu eenmaal heel dicht bij de grond, en opvliegend vuil kan heel erg gemakkelijk naar binnen maar niet meer weg....
Wat mensen met deze informatie doen moeten ze zelf weten, doen ze er niets mee, Resto, MH peize enz zijn dan ook weer blij....
14 jan 2013 20:41
Tja, een gewaarschuwd mens....
15 jan 2013 20:32
@hartwiek ++++++++ !!!
ik haalde zowat een heel bos bladeren uit de ingang van de koelopeningen... dan wordt het blokje toch wel heeeel warm !
15 jan 2013 21:34
Dan moet je voor de gein ook eens je bumper eraf halen en de condensors loshalen....tussen de condensors en de radiateurs zit ook gegarandeerd nog een hoop zooi....wedden???
16 jan 2013 20:31
Deze hele discussie lezend kom ik tot de conclusie dat ik redelijk safe ben met met 997 4s eind 2007 mits ik de motor goed warm rij en af en toe de blaadjes verwijder
16 jan 2013 20:34
Over een ding twijfel ik nog wel onderhoud bij PC Eindhoven of toch bij Porsche specialist... Iemand tips voor regio Helmond?
16 jan 2013 20:51
porsche service aarts in asten.....???
16 jan 2013 20:54
Paul Geeris in Heeze
16 jan 2013 21:05
wat ASW zei: Paul Geeris. Gaat zo'n beetje iedereen die ik ken met z'n P heen in de regio...
16 jan 2013 21:28
Doen zij alle types?
16 jan 2013 21:34
De site ziet er goed uit in ieder geval. Uurtarief valt ook mee in verhouding met dealer die 100 euro per uur vraagt... Let wel voor een auto te repareren... Dat gebeurt ik na 12 jaar studeren net aan
16 jan 2013 21:41
Bas Rutten schreef:Deze hele discussie lezend kom ik tot de conclusie dat ik redelijk safe ben met met 997 4s eind 2007 mits ik de motor goed warm rij en af en toe de blaadjes verwijder

klik
16 jan 2013 21:52
Nee jij weet de burger moet te geven
16 jan 2013 21:53
Sorry
16 jan 2013 22:09
zolang we de burger maar moed geven komt het wel goed
16 jan 2013 23:58
Mijne is een jaar ouder en wel handgeschakeld. Doet het ook nog hoor.
Niet laten gek maken door die plof verhalen. Er zijn er meer die niet gevoelige IMS Lager dan wel
17 jan 2013 1:07
yep. 60-40 ongeveer
17 jan 2013 8:21

was toch 50/50?
outletvalve schreef:zolang we de burger maar moed geven komt het wel goed
goet, bedoel je.
17 jan 2013 9:23
Top 10: Automerken met de meeste motorproblemen op autoblog vandaag....ik zie Porsche niet in dit
lijstjeMini is op nummer 3 Horn, zal maar snel overstappen op een 997
17 jan 2013 9:50
Dat mag dan wel zo wezen maar heb je ook doorgeklikt op dat linkje naar de top 10 van beroerdste wagens van de afgelopen 15 jaar
http://www.autoblog.nl/top-10-de-beroerdste-autos-van-de-laatste-15-jaar
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.