Mijn BMW is vanavond gearriveerd in Nederland. Morgen wordt de auto aangemeld en dan wachten op het te betalen BPM-bedrag. Spoedbetaling schijnt wel iets uit te maken wat betreft doorlooptijd. Ik houd jullie opde hoogte.
Als ik dit zo teruglees dan kan Tesla niet een alternatief zijn. Ik moet anders weer de auto van mijn vrouw inruilen terwijl ze net iets nieuws heeft of ik moet een andere oplossing bedenken voor de 'aanhangermomenten'...
Met mijn 5 geen centje pijn met aanhanger en nog steeds rap, dit zal met een extra turbo inderdaad nog beter gaan Enguess. Dan maar een BMW Ewout
Toch nog even een alternatief in de groep: Cayenne Diesel S?
Moet toegeven dat ik ook niet echt warmloop voor een SUV. Specs zijn wel goed en de ruimte voor het gezin (5 in totaal vandaar geen Panamera, 6GT, CLS, A7, etc) is ook top. Misschien dat de Macan ook met zo'n 8 cilinder komt
Begin ongeduldig te worden, heb al jaren een 3 serie touring 6 cilinder. In de 4 deurs wordt hij gewoon geleverd maar in de touring duurt en duurt het maar Had gehoopt hem nu te bestellen en dan in maart april te kunnen rijden maar hoor nog steeds nix
Woonplaats: Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
17 jan 2013 23:34
Op onderstel/ techniek van 7 serie
De 6 gc is dan weer op basis van 5 serie f10
Logisch
En je hebt grosso modo of een tweeliter of drie liter... Chips en turbo s maken het verschil naar de (even als vb de funfer)520-528 -530-535-540-550 en dat is dus mu van 520-530 geen inhoud meer....
Exactos... 5GT = 7-serie... Een echte cruiserrrrrrrrrrrr.... Ik hou het voorlopig lekker bij een 3-serie... (buiten dat hij nog een kleine twee jaar in de lease moet, haha)...
@molen: Gewoon 328i bestellen, 6-cilinder hoor je toch niet mee en PK's zat (en nog "zuiniger" ook!)