Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
19 jan 2013 10:32
10 euro + 1 eigen rondje

...
19 jan 2013 11:13
[quote="Maba44"]Was een leuke avond ! Zelfs een geïntrigeerde Brabander was er.Snap ik dan ook weer wel

.
Haha ik was blij dat je mij kon verstaan
Was een leuke avond en leuk om weer wat anderen te ontmoeten.
Ik hoor graag wat men van de locatie vond?
19 jan 2013 14:11
yip was geslaagd. Was de 1e keer voor mij. Goed gezelschap alleen de P's stonden er een beetje verloren bij. De locatie lijkt mij geschikt, maar als we iets vinden met uitzicht op de parkeerplaats is dat natuurlijk leuker. Maba nogmaals dankt voor je rondje. Tot een volgende keer!
19 jan 2013 14:49
Ik vond het een gezellige avond, leuk om ook nieuwe gezichten te hebben leren kennen
Locatie is prima en voldoende parkeergelegenheid, alleen een direct uitzicht op de auto's ontbreekt. Denk dat we even alert moeten zijn als er optie's zijn met ruime parkeergelegenheid en zicht op de auto's.
Gr,
19 jan 2013 15:22
Was een gezellige Meeting met veel Porsche-praat. Lucht- en waterkoelers uiteindelijk toch geïntegreerd
Locatie was prima, prijzen ook. 's Zomers een terras? Dan kunnen we van het uitzicht op onze P genieten.
Tot de volgende SMW; wat mij betreft weer in The Beach!
19 jan 2013 17:55
Ja, zeker weer een gezellige avond gehadl! Locatie prima, maar over het uitzicht zijn we het allemaal eens. In de zomer willen we lekker met een drankje in de hand kunnen lûllen èn kijken naar de auto's. We zitten bij The Beach prima, maar een gezellig terrasje met uitzicht op de auto's zou nòg mooier zijn. Graag tot de volgende keer.
19 jan 2013 22:25
Nieuwe hunt terras (overdekt) met uitzicht op parkeerplaats voor de volgende meeting...
19 jan 2013 23:13
Zo mee eens !