01 feb 2013 13:25
01 feb 2013 14:57
01 feb 2013 17:48
01 feb 2013 22:52
01 feb 2013 23:31
01 feb 2013 23:51
02 feb 2013 1:38
02 feb 2013 5:09
Devils son schreef:(...)Het probleem is dat Spyker al een tijdje auto's bouwt en dat de bouwkwaliteit echt heel slecht is. Dan mag je op basis daarvan toch hoop ik wel sceptisch zijn?
02 feb 2013 13:11
ver boven de 200 schreef:Voor Donkervoort heb ik wel ontzag, zowel in het leiden van het bedrijf als in de ontwikkeling van de auto's. Zij bestaan ondertussen meer dan 30 jaar!
02 feb 2013 15:01
roondejong schreef:VM: Briljante charmeur
03 feb 2013 11:14
Subdriver schreef:roondejong schreef:Wat dacht je van DONKERVOORT...?
Ik weet wel dat jullie Donkervoort bedoelen en ja, hij bouwt sportwagens maar in mijn optiek als je het over een Nederlandse sportwagen bouwer hebt dan gaat het niet over een doorontwikkelde Lotus maar een geheel eigen concept/ontwerp.
Ik vind het in ieder geval geen Nederlandse sportwagen.
Just my 2c.
03 feb 2013 11:39
Cazzo Super Veloce schreef:Fiat 124 Special heb ik nog gehad.
Iedereen dacht dat het een Lada was.
Liep wel 175 op de teller, en dat was harder dan de 316-318 uit die tijd![]()
![]()
03 feb 2013 12:44
Franz schreef:Cayenne-concurrent gebouwd heeft. FOTO
03 feb 2013 17:27
03 feb 2013 18:09
03 feb 2013 21:31
roondejong schreef:Beetje een 356 met een Kever vergelijken is het wel wat je doet. Porsche is dus daarmee ook pas autofabrikant geworden toen ze de 911 gingen maken? Onzin dus!
04 feb 2013 1:05
04 feb 2013 18:48
04 feb 2013 19:08
04 feb 2013 19:21
04 feb 2013 19:29
04 feb 2013 21:27
04 feb 2013 22:08
steef schreef:Ik heb het geld wel over voor een Donkervoort...en niet voor een Dacia, ook geen Skoda of ander geldontwaardingsobject.
Maar nu back-on-topic: VM heeft werkelijk geen enkel verstand van auto's als hij zoiets onzinnigs zegt dat hij een 911-concurrent op de markt wil zetten. Hij is goed in geldstromen creëren..
20 feb 2013 8:29
20 feb 2013 11:56